eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
وقتی آموزش کیک باقلوا رو گذاشتم ، کلی اعتراض کردین که این کیک سخته ، کیک آسون آموزش بده. اما حالا شده پای ثابت مهمونی ها و دورهمی هاتون ، حتی برای مراسم عزاداری محرم و روضه هم بچه ها درست کردن. و من هیچ وقت نفهمیدم چرا میگفتین سخته ، خدایی سخت نیست😁😁 یعنی روز نیست که عکس ازش نفرستین ، اگر سخت بود ، اینهمه نمونه کار ازش نمیومد😉😉😉 به ندای تنبل درونتون غلبه کنین و با قدرت برین تو کارش💪💪💪💪 https://eitaa.com/violetsugarr/650 اینجا منتظرتونه😉😉👆👆 لینک معرفی آموزش مجازی و رایگان باقوا
بچه ها یه نکته در مورد شیر عسلی👇👇 شیر عسلی که درست میکنین ، داخل ظرف شیشه ای بریزین ،در ظرف رو نبندین با در باز ، یک ساعت بذارین تو یخچال بمونه تا به دمای یخچال برسه ، بعد در ظرف رو ببندین. اینجوری مدت زمان طولانی تری شیر عسلی شما سالم باقی میمونه👌👌 https://eitaa.com/violetsugarr/2884 لینک آموزش شیر عسلی 👆👆، برین درستش کنین که به زودی آموزش یه شیرینی سه سوته رو داریم که با شیر عسلی درست میشه☺️☺️☺️
باز شما نرین تو کارش😎😎😎 اینقدر می‌ذارم اینقدررررررررر میذارم اینقدر میذاااااااااااااااااااااااارم تا به خودتون بیاین و برین تو کارش ☺️☺️☺️👇👇👇 https://eitaa.com/violetsugarr/650 نمیخوام اینجا فقط نظاره گر باشین ، اگر اینجا هستین ، باید حال دلتون خوب باشه ، خوب نباشه هم خوبش میکنیم😉😉😉😉 زوره😁😁😁😁 لینک معرفی آموزش مجازی و رایگان باقلوا
اینم سوال خوبی بود بچه ها👌👌 میتونین روغن کنجد بزنین ، اما عطر کنجد به شدت غالب میشه و من اصلا اینو نمی‌پسندم. یادمه اون زمانها که هنرجوی رشته ی قنادی فنی حرفه ای بودم ، یه روز یکی از همکلاسی هام کیک هویج با روغن کنجد درست کرده بود و آورده بود و من به جز عطر کنجد هیچی دیگه از اون کیک نفهمیدم🤷‍♀🤷‍♀ و این اولین و آخرین تجربه ی من از تست کیک با روغن کنجد بود. اگر این غلبه ی طعم رو می‌پسندین ، درست کنین🤷‍♀🤷‍♀ https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
با بنفشی جات ارسالی شما سلام سلام سلام به روی ماهتون💜💜
. یه نفر از دیروز درست و حسابی آنلاین نشده ، الان اومدم با حجم عظیمی از سوالات مواجه شدم 🙄🙄🙄 یک ساعته دارم جواب سوال میدم ، سوال یه نفر هم از زیر دستم در رفت و دیگه پی ویشو پیدا نکردم😅😅😅 ای آن کسی که سوالت بی جواب ماند ، به دل نگیر و مجدد بپرس.😉😉 .
بچه ها یه چیزی بگم امروز که داشتم جواب سوالاتتونو میدادم ، یه کوچولو بهم برخورد😐😐😐 عموم سوالها فنی تخصصی نبود ، خدا رو شکر اینقدر آموزشها دقیق هست که سوالات تخصصی خیلی کم پیش میاد براتون. سوالاتتون عموما این مدلیه👇👇 این دستور چند نفر رو جواب میده ؟ شما تو فیلم گفتین فلان سایز قالب ، من اینو ندارم ، قالبهام این و این و اینه ، تو کدوم بپزم؟ کره ندارم ، روغن بزنم؟ کره ی گیاهی بزنم یا حیوانی بزنم؟ اینو واسه مهمونی فردا می‌خوام ، از الان درست کنم بیات نمیشه فلان شیرینی رو می‌خوام درست کنم ، اگر همش یه بار برای پخت تو فر جا نشد ، مابقی خمیر رو چی کار کنم و القصه........... 🙄🙄🙄🙄
. اینها سوالات کم اهمیتی نیستن ، خوبه جوابشو بدونین اما چرا بهم برخورد ؟ چون هر کدوم از این سوالات رو حداقل چند بار من در گروهای رفع اشکال و یا داخل همین کانال توضیح دادم. یعنی دل نمی‌دین به آموزشها 🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀ اگر اندکی با دقت بیشتری کانالها و گروهها رو دنبال کنین ، اینهمه سوال براتون پیش نمیاد. همه از قبل پاسخ داده شده. ☺️☺️☺️
. حالا شما بازم بپرسین ،من جواب میدم. معمولا هم با سرعت نور جواب سوالات بچه ها رو میدم. اما گاهی پیش میاد ، مثل دیروز تا حالا و احتمالا از الان تا آخر شب ، که من درگیر کار خاصی هستم و نمیتونم خیلی آنلاین بشم. اونوقت کار شما زمین میمونه ، که نباید بمونه. حالا بعضی ها ، ریسک پذیرن و جواب سوالشو نگرفته میرن تو کارش اما یه عده منتظر میمونن تا مثلا من بیام و سایز قالب بهشون بگم😐😐😐 و این قشنگ نیست🤦‍♀🤦‍♀🤦‍♀ . ریسک پذیر باشین ، با تکیه بر آموزش هایی که دیدین ، برین تو دل کار حواستون به وقتتون باشه ،خیلی معطل یه نفر نمونین. 👌👌👌
هیچی دیگه من یه سر برم تلگرام ببینم اونجا چه خبره که البته اونجا خلوت تر از این جاست و بعد هم برم بشینم سر کلاسم☺️☺️ استادتان در حال آموزش دیدن است ، آموزشی که طبعاتش به شما هم میرسه. درسته مجازیه و فیلم ها در اختیارمه و هر زمان بخوام میتونم ببینم ، اما آن چنان ذوق دارم که نمیتونم صبر کنم. 😁😁😁😁😁 احساس میکنم دریچه های جدیدی از علم و دانش داره به روم باز میشه و بی تابم که زودتر به مرحله ی مهارت برسونمشون😎😎😎 حالا جسته گریخته میام پیشتون ، ولی برای سایز قالب منتظر من نمونین😂😂😂😂 برین تا دو سوم حجم قالب مایه ی کیک بریزین و بقیشو برای پف کیک خالی بذارین. موادتون اضافه اومد فورا یه قالب دیگه بردارین و تو اون بریزین😉😉 اینقدر به خودتون سخت نگیرین☺️😘💜🌹 دوستتون دارم💜💜💜💜