eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
دوستان جان لیست آموزشهای رایگان این کانال ، سنجاق شده☺️ اما چند تا از آموزش های رایگان به معنای واقعی کلمه ترکونده تا حالا و شده پای ثابت مهمونی های بچه ها💪💪💪 حتی با این چند تا آموزش بچه ها دارن سفارش میگیرن و به لطف خدا به درآمد رسیدن👌👌 این چند تا رو اینجا لینک میکنم براتون ، روی لینک های آبی رنگ بزنین تا شما رو ببره به اون آموزش☺️☺️ کلیک کنید 👈 آموزش شیرینی کشمشی کلیک کنید 👈 آموزش شیرینی نان خامه ای کلیک کنید 👈 آموزش کیک بی نظیر باقلوا کلیک کنید 👈 آموزش کیک صبحانه کلیک کنید 👈آموزش کیک هویج گردو کلیک کنید👈 آموزش ناگت مرغ ✅ همت کن و طی دو سه روز آینده حداقل یکی از این آیتم ها رو درست کن. پیشنهاد من برای شروع 👈 کیک باقلوا 💪💪💪
بعضیا تار و پودشون از محبت و قدردانی تشکیل شده. ایشون چهار سال پیش در فرهنگسرا هنرجوی کلاسهای حضوری من بودن و الان خودشون یک دکوراتور بسیار حرفه ای هستن و کلاسهای آموزشی برگذار میکنن. خوبه که دارمتون ، خدا رو شکر که هستین 😘😘🙏🙏🙏
هفته ی پیش ، عزیزی برای اولین بار در یکی از کلاسهای مجازی من شرکت کردن و دو روز پیش این پیام رو برام گذاشتن😁😁😁 از انتشار این پیام هیچ هدفی نداشتم ، جز اینکه شما رو با رفیق های نابابتون آشنا کنم🤪🤪🤪🤪
عنایت بفرمایید👆👆👆 تمام پکیج های آموزشی منو تهیه کردن ، از هنرجوهای قدیمی فرهنگسرا هستن . اما برای هدیه دادن ، کیک هویج گردو رو انتخاب کردن که از آموزش های رایگان هست.☺️☺️☺️ بچه ها این کیک ،کیک مورد علاقه ی آقای پدر است ، امکان نداره ، امکان نداره و امکان نداره که ازشون بپرسم چه کیکی بسازم ، چیزی جز هویج گردو انتخاب کنن😅😅😅
اینم عکس کیکشون. همینقدر دلبرانه😍😍😍 https://eitaa.com/violetsugarr/316 اینم لینکش👆👆👆 برین تو کارش 💪💪💪
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
. Hello my friends صباح الخیر و صباح النور☺️☺️ اینجانب صبحش به گونه ای آغاز شد که نفهمید خیر است یا چی 🤷‍♀🤷‍♀ .
. امروزمان اینگونه آغاز شد ، خیر بود یا نبود نمی‌دونم 🤷‍♀🤷‍♀ .
. امید است که خداوندگار شما را به راه راست هدایت نماید تا که اینهمه عکس از حلوا نفرستین😁😁😁 مرا دیگر یارای مقاومت در برابر عکس های دلبرتان نبود ، فلذا کله ی صبح ، پس از بازگشت از پیاده روی ، رفتم تو کارش 😎😎😎 .
. جاتون خالی حلوای آرد برنج ساختم ، بعدم نشستم یه دل سیر نوش جان کردم ، الآنم از خودم خجالت میکشم.😂😂😂 شما هم برین بشینین یه گوشه به کارای زشتتون فکر کنین ، باعث و بانی خجالت امروز من شمایید.🤪🤪🤪 .
. متاسفانه یا خوشبختانه بچه های گروه رفع اشکال کلاس حلوا و فلافل در ایتا بسیاااااااااااااار اکتیو و فعال هستن و چپ و راست ، عکس میفرستن. دیگه نتونستم خودمو کنترل کنم🙈🙈 حالا رژیم نیستم ولی زشته دیگه ، کله ی صبح شال و کلاه کنی ، بری پیاده روی بعدش بیای بشینی یه عالمه حلوا بقولی 😐😐😐 .
دو روز به کوب نشستم پای یه آموزش سنگین. مخم دود کرد و فک کنم قند خونمم افتاد😁😁😁 به شددددت دلم حلوا میخواست. امروز صبحانه میهمان خانم آقای برادر بودیم ، برامون نخودآب ساخته بود ، در حد چند قاشق خوردم و تشکر کردم و گفتم من دیشب دیر شام خوردم ، الان میلی به صبحانه ندارم. امیدوارم خدا به خاطر دروغی که گفتم منو ببخشه🙈🙈🙈 دلم حلوا میخواست خب🙃🙃🙃 و نیز امیدوارم خانم آقای برادر هم پس از خواندن این پیام مرا ببخشاید ، انشاءالله صبحانه ی بعدی جبران میکنم 😂😂😂