.
زین پس شما قناد هستین و یک قناد ، هر جایی میره که با کیک و شیرینی ازش پذیرایی میشه ، زودی اون کیک یا شیرینی رو نمیخوره😁😁
اول ظاهرش رو بررسی میکنه😎
بعد بافتش🧐
بعد عطرش🤓
در نهایت طعمش😋
😉😉😉😉
اگر در منزل آشنایان بودین که تمام این کارها رو به تابلوترین حالت ممکن میتونین انجام بدین ، اما اگر خونه ی غریبه رفتین ، خیلی ریز و سوسکی برین تو کارش که یه وقت بهشون بر نخوره😂😂😂😂
.
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
خلاصه که فوت این خانوم آشنا و نحوه ی پذیراییشون سبب شد شما الان یه نکته ی جدید یاد بگیرین و بر اطلاعاتتان افزوده گشت.
فلذا ، در صورت دلخواه ، یک هدیه ی معنوی روانه ی احوال روح ایشون کنین.
با تشکر 😘😘😘😘
چندین و چند ساله که از بیرون کیک و شیرینی نخریدم.
البته اعتراف میکنم که کلوچه ی سیمرغ و بیسکوئیت های بای خیلی دوست دارم و میخرم😁😁
کیک و شیرینی از بیرون نمیخرم اما هر جا مهمونی باشم و با کیک و شیرینی ازم پذیرایی بشه ، قطعا میخورم.
میخورم اما مطابق مراحل زیر :
اول بررسی ظاهر
بعد عطر و بافت
در نهایت طعم
و دلیل بعدی که خونه ی فامیل و آشنا کیک میخورم این جمله ای هست که معمولا ۹۹ درصدشون موقع پذیرایی به زبون میارن👇👇👇
«حالا پذیرایی خونه ی ما که به پای کیک و شیرینی های خونه ی شما نمیرسه»
خدا میدونه که من چقدر از این جمله ای که به زبون میارن بدم میاد و معذب میشم🤦♀🤦♀🤦♀
هفته ی پیش خیلی از کیک باقلوا گفتم و انصافا ترکوندین😎😎😎
خیییییلی از عکس هایی که برام میفرستین رو تو کانال نمیذارم ، چون حوصلتون سر میره.
این هفته میخوام هدایتتون کنم سمت شیرینی کشمشی.
https://eitaa.com/violetsugarr/171
اینم لینکش ، برین بترکونین☺️☺️
سلام به روی ماه تک تکتون
من دیگه حرفی برای گفتن ندارم☺️☺️
https://eitaa.com/violetsugarr/649
فقط همینقدر میگم که لینکش اینجاست👆👆
و میتونه شما را تا سعود به آسمان هفتم یاری کنه😉😉
اعتماد به نفستونو به سقف میچسبونه و محبوب دلها میشین☺️☺️
البته گاهی هم درد سر سازه ، چون ممکنه بشه کار هر روزتون 🙃🙃 اگر عاشق باشین که دردسرهاشم دوست دارین ، در غیر اینصورت قطع به یقین اینجانب را مورد لطف و عنایت قرار خواهید داد😁😁