خلاصه که وجه رو برگشت زدن و منم دیگه اقدام به خرید همزن نکردم.
گفتم بذار قرعه کشی کنم ، اگر شخص برنده همزن خواستن که از یه سایت دیگه سفارش میدم و اگر وجه نقد خواستن که هیچی دیگه☺️☺️☺️
و بدین سان ، الان همزن سفید بنفش نداریم 😁😁😁
ولی در کل همزن خوبی هست ، اگر قصد خرید همزن دارین و بودجه ی شما کمتر از دو تومن هست ، به شدت اینو توصیه میکنم بهتون.
خودم دارم و واقعا راضی هستم ازش.
همزن فیلیپس کد HR3740
همین همزن کاسه دارش هم هست که یک میلیون گرونتره و به نظر من ارزش نداره یک میلیون پول بیشتر بابت یه کاسه ی پلاستیکی بدین.🤷♀🤷♀
این آقای فروشنده هم به من کاسه دارش رو پیشنهاد دادن که نپذیرفتم.
☺️☺️☺️☺️
.
.
یه سر رفتم باد صبا
یکشنبه ، ۲۶ شهریور مصادف بود با اول ربیع الاول
توی این روز چند تا قرعه کشی داریم بدین شرح 👇
✅ دو نفر از بچه های کلاس فینگر فود که از آموزشها استفاده کردن و برای ادمین جان عکس فرستادن.
✅ دو نفر از بچه های کلاس حلوا که بازم عکس نمونه کار فرستادن
✅ یک نفر از بچه های کلاس فلافل که از این آموزش برای نذری استفاده کرده و عکس فرستاده
✅ یک نفر از بین عزیزانی که از آموزش های رایگان کانال استفاده کردن و عکس فرستادن ( لیست آموزش های رایگان پین شده )
هدایای این قرعه کشی یکی از آیتم های زیر به انتخاب خودتون.👇👇
دماسنج فر ، دماسنج مایعات ، ترازوی دیجیتال ، پیمانه های اندازه گیری استیل
خلاصه که بیست روز فرصت دارید با قدرت برید تو کار آموزشها 😎😎😎
.
اعتراضاتتونو قربون.....
برین تمام ایتا ، اینستا ، تلگرام ، بله ، سروش ، گپ ، تردز ، واتساپ و هر چه سایت آموزشی سراغ دارین رو زیر و رو کنین
ببینین کجا هم آموزش رایگان بسیار با کیفیت براتون میذارن و هم پای اون آموزشها بهتون هدیه میدن🤷♀🤷♀🤷♀
البته که کار اونها عجیب نیست
کار من یه کم عجیبه 😉😉
ببینم عجایب زندگی منو دوست ندارین ، خب این عجایب رو میبرم جایی رو میکنم که دوستش داشته باشن☺️☺️☺️
.
با قدرت پای تک تک فایلهای آموزشی که ارائه میدم قسم میخورم
چه رایگان ،چه پکیج های مجازی...
منتی نیست ، صفر تا صدش عشقه
و در راستای انجام وظایفم
ولی با من مهربون باشین ، اعتراض وارد نیست😁😁😁😁
.
.
وقتی شما از فایلهای آموزشی استفاده میکنین ، در واقع دارین به خودتون لطف میکنین☺️☺️
حالا یه نفر پیدا شده ، داره شما رو بابت لطفی که در حق خودتون میکنین ، تشویق میکنه🙃🙃🙃
اعتراض دارین😐😐😐😐
.
اعتراض کنین ، دوستتون دارم
نکنین ، دوستتون دارم
بابت آموزشها تشکر کنین ،دوستتون دارم
نکنین بازم دوستتون دارم
بهم انرژی مثبت بدین ، دوستتون دارم
منفعل باشین ، بازم دوستتون دارم
لینک کانالمو برام تبلیغ کنین ، دوستتون دارم
نکنین ، بازم دوستتون دارم
نایتتون وری گود گوگولی جانانم💜💜💜
یکی دیگه از عجایب زندگیمو براتون رو کنم و دیگه جدی جدی شب خوش☺️☺️
فک کن ساعت دوازده و نیم شب بری در یخچال کارگاه قشنگت رو باز کنی و توش تفنگ ببینی😂😂😂😂😂
من حق دارم رد بدم یا نه🤦♀🤦♀
.
#جوجه
#حضرت_عشق
#عشق_جان_عمه
😉😉😉