اینم از بافت و فیلینگ معرکه ای که داره👌👌
فوق العاده خوشمزه اس بچه ها
حالا نگین ای بابا ، اینکه همه رو داره میگه خوشمزه😁😁😁
بچه ها از بین سه تا کلاسی که برای آموزش شیرینی های مدرن خودم شرکت کرده بودم و از بین 47 یا 48 تا رسپی
من هفت تاشو گلچین کردم ،عنایت بفرمایید ،
* گلچین *
پس طبیعیه که همشون خوشمزه باشن☺️☺️☺️
بافتشو که نبینین که نمیشه که
تو فیلم ها از بافت همشون و برش همشون فیلم گرفتم براتون که قشنگتر و واضح تر ببینین
بچه ها خیلی مهمه شما بافت شیرینی ها رو بشناسین
شیرینی های خشک یا بافتشون ترد و بیسکوییتی هست و یا نرمه که تو دهن آب میشه
در هر صورت ما بافت سفت نداریم ، اگر هر شیرینی تا حالا درست کردین بافتش سفت شده یه جای کار میلنگه🤷♀🤷♀🤷♀
یا رسپی معتبر نبوده ، یا مواد رو خیلی ورز دادین به روغن افتاده ، یا مدت زمان پختش توی فر طولانی بوده👌👌👌
بچه ها
یه چیزی بگم
من وقتی قنادی رو شروع کردم زیر صفر بودم ، قبلا هم تو کانال بهتون گفتم که کلا با آشپزخونه و آشپزی و قنادی بیگانه بودم😁😁
#درباره_ی_من
اسفند ۹۵ شروع کردم و یه کلاس رفتم که تو اون کلاس چند مدل کیک و شیرینی بهمون آموزش دادن.
من از اون شیرینی ها برای نوروز ۹۶ درست کردم ، یعنی کمتر از یک ماه از کلاس رفتنم گذشته بود و همون سال ، عمه کوچیکه و دختر عمه بزرگه ، بعد از اینکه اومدن خونمون عید دیدنی، بهم سفارش دادن😅😅😅😅 و این شد اولین درآمد من از دنیای شیرین قنادی☺️☺️☺️
وقتی میگم شیرینی خشک یک کلاس زود بازده هست ، به این خاطره که خودم تجربش کردم☺️☺️☺️