.
دیگه این حجم از آمادگی رو توقع نداشتم.😁😁😁😁
منم از صبح در خدمت حضرت مادر بودم.
حاج خانوم الان اجازه ی مرخصی دادن ، رسیدم خدمت شما.
☺️☺️☺️☺️
قبل از ارسال آموزش ، یه تشکر خاص و ویژه بکنم از سرکار خانوم قاسمی عزیزم که سبب خیر شدن .
برای هزارمین بار بهم ثابت شد که عدد و رقم و مقدار و میزان مهم نیست ، برکت مهمه
یه سوغاتی میتونه اینقدر با برکت باشه که صدها نفر ازش استفاده کنن.
دمتون گرم خانم قاسمی عزیزم☺️☺️
دوستتون دارم.💜💜💜
من و تمام اعضای خانواده ی شکر بنفش
از خدا برای شما و همسر محترمون عمر با عزت و با برکت و برای گل دختراتون عاقبت بخیر و سعادت میطلبیم.🙏🙏🙏
44.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم آموزشی کیک بسبوسه ی کرمدار عربی
انتشار تمام و یا بخشی از آموزش های ارائه شده در این کانال ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال در فضای ایتا بلامانع است. در سایر اپلیکیشن ها اجازه ی انتشار ندارید.
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید 👇
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
.
بچه ها لطفاً فیلم رو ببینین و اگر سوالی در مورد این آموزش دارین پی وی ازم بپرسین
تا پاسخ سوالاتتونو توی کانال در ادامه ی همین فیلم بذارم که کانال نظم داشته باشه.
مرسی مهربونا
@zahrakheirabadi1395
زهرا گلی اینجاست👆👆👆
.
سلام به روی ماهتون
دستور رو تغییر ندین☺️☺️
به جای ماسکارپونه میتونین پنیر ویلی یا لبنه بزنین ، اما یه ته مزه ی شوری داره ، من نمیپسندم ، شما اگر میپسندین بزنین ، خیلی سلیقه ای هست بچه ها.
اگر طعم کیکش پسند خودم نبود بهتون آموزش نمیدادم☺️☺️☺️
بله ، خودمم میدونم که زهرا گلی یه دونه أس ، صرفا جهت نمونه أس
😎😎😎😎
.
قالب من سایز بیست با ارتفاع شش سانت هست و همین طور که دیدین ، لب به لب قالب پر شد.
بنابراین اگر قالب ۱۸ شما حداقل هفت سانت ارتفاع داره ، بله میشه
در غیر اینصورت تنها راهش اینه که کرم رو نصف دستور درست کنین.
✅ برای قالب ۲۵ دستور رو دو برابر کنین.
من سیخ رو تا پایین زدم ،ولی شربت به لایه ی پائینی اینقدی نفوذ نمیکنه.
.
.
بله ، ایشون این قابلیت رو داشتن که یه آموزش تک آیتم خاص باشن.
☺️☺️☺️
بچه ها این کیک با آرد سمولینا بسی خوشمزه اس ، برین تو کارش ،مقاومت نکنین.
اصلا و ابدا پودر نارگیل خشک استفاده نکنین ، بافت کیک حالت پودری میشه و از هم میپاشه.
برای قالب ۲۴ با ارتفاع ۶ ، دستور رو یک و نیم تا دو برابر کنین.
خوبی از خودتونه ( الکی ، مثلاً من چی فروتنم 🤪🤪🤪 )
ولی نه ، جدی جدی شما خیلی خوب هستین و ارتعاش خوبی هاتون به من میرسه💜💜💜
.
.
اول اینکه سلامت باشین
دوم اینکه ، بله ، اگر پنیر بدون نمک یا خیلی خیلی خیلی کم نمک در اختیار دارین استفاده کنین ، فقط دقت کنین که بافت پنیر باید یکدست باشه ، مثل پنیر خامه ای ، از این پنیرهای سنتی که دون دون هستن ، استفاده نکنین.
بدون قالب کمربندی هم میشه ، فقط اینکه بعد پخت اجازه بدین کیک کاملا سرد بشه ، بعد از قالب خارج کنین ، داخل ظرف سرو بذارین ، حالا سطح کیکو سوراخ کنین و در نهایت شربت داغ رو ، روی کیک سرد بریزین👌👌👌