.
سلام به روی ماهتون
دستور رو تغییر ندین☺️☺️
به جای ماسکارپونه میتونین پنیر ویلی یا لبنه بزنین ، اما یه ته مزه ی شوری داره ، من نمیپسندم ، شما اگر میپسندین بزنین ، خیلی سلیقه ای هست بچه ها.
اگر طعم کیکش پسند خودم نبود بهتون آموزش نمیدادم☺️☺️☺️
بله ، خودمم میدونم که زهرا گلی یه دونه أس ، صرفا جهت نمونه أس
😎😎😎😎
.
قالب من سایز بیست با ارتفاع شش سانت هست و همین طور که دیدین ، لب به لب قالب پر شد.
بنابراین اگر قالب ۱۸ شما حداقل هفت سانت ارتفاع داره ، بله میشه
در غیر اینصورت تنها راهش اینه که کرم رو نصف دستور درست کنین.
✅ برای قالب ۲۵ دستور رو دو برابر کنین.
من سیخ رو تا پایین زدم ،ولی شربت به لایه ی پائینی اینقدی نفوذ نمیکنه.
.
.
بله ، ایشون این قابلیت رو داشتن که یه آموزش تک آیتم خاص باشن.
☺️☺️☺️
بچه ها این کیک با آرد سمولینا بسی خوشمزه اس ، برین تو کارش ،مقاومت نکنین.
اصلا و ابدا پودر نارگیل خشک استفاده نکنین ، بافت کیک حالت پودری میشه و از هم میپاشه.
برای قالب ۲۴ با ارتفاع ۶ ، دستور رو یک و نیم تا دو برابر کنین.
خوبی از خودتونه ( الکی ، مثلاً من چی فروتنم 🤪🤪🤪 )
ولی نه ، جدی جدی شما خیلی خوب هستین و ارتعاش خوبی هاتون به من میرسه💜💜💜
.
.
اول اینکه سلامت باشین
دوم اینکه ، بله ، اگر پنیر بدون نمک یا خیلی خیلی خیلی کم نمک در اختیار دارین استفاده کنین ، فقط دقت کنین که بافت پنیر باید یکدست باشه ، مثل پنیر خامه ای ، از این پنیرهای سنتی که دون دون هستن ، استفاده نکنین.
بدون قالب کمربندی هم میشه ، فقط اینکه بعد پخت اجازه بدین کیک کاملا سرد بشه ، بعد از قالب خارج کنین ، داخل ظرف سرو بذارین ، حالا سطح کیکو سوراخ کنین و در نهایت شربت داغ رو ، روی کیک سرد بریزین👌👌👌
.
سلام به روی ماهتون
زهرا گلی یا آموزش نمیده ، یا صفر تا صد دانش و مهارتشو پای اون آموزش میذاره.
دیشب دختر عمم بهم گفت یه کم سخت آموزش میدی ، من چند تا آموزش از کیک باقلوا تو اینستا دیدم ، هیچ کدوم مثل آموزش تو اینهمه دنگ و فنگی نبود.
قبل اینکه من چیزی بگم ، مامی گفت
خب ، برو اونا رو درست کن ، بعد بیا آموزش زهرا رو هم درست کن ، تا متوجه تفاوتش بشی
😂😂😂😂😂😂😂
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
خدایی خیلی عشقه ، اصلا نمیشه عاشقش نشد.😂😂😂😂💜💜💜
.
آرد سمولینا فله بخرین بچه ها ، بسته بندی های شرکتی هم خوبه ، برند خاصی مد نظر نیست.
.