eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
. سلام به روی ماهتون. آرد سمولینا از یه نوع گندم خاص تهیه میشه. ( گندم دوروم ) ، بهش آرد ماکارونی هم میگن. در تمام دستورات برای گرفتن بهترین نتیجه ، سعی کنین دستور رو تغییر ندین. ☺️☺️☺️☺️
. سلام به روی ماهتون دستور رو تغییر ندین☺️☺️ به جای ماسکارپونه میتونین پنیر ویلی یا لبنه بزنین ، اما یه ته مزه ی شوری داره ، من نمی‌پسندم ، شما اگر میپسندین بزنین ، خیلی سلیقه ای هست بچه ها. اگر طعم کیکش پسند خودم نبود بهتون آموزش نمیدادم☺️☺️☺️ بله ، خودمم می‌دونم که زهرا گلی یه دونه أس ، صرفا جهت نمونه أس 😎😎😎😎
سلام به روی ماهتون جوهر لیمو از شکرک زدن شربت جلوگیری میکنه ، اگر جوهر لیمو در اختیار ندارین ، یک قاشق چای خوری آبلیمو بزنین. نیازی نیست کف رو جمع کنین ، اصلا اون کف روی شربت باقی نمیمونه که نیاز به جمع کردن داشته باشه ،در حد چند ثانیه کف می‌کنه و تمام.
. قالب من سایز بیست با ارتفاع شش سانت هست و همین طور که دیدین ، لب به لب قالب پر شد. بنابراین اگر قالب ۱۸ شما حداقل هفت سانت ارتفاع داره ، بله میشه در غیر اینصورت تنها راهش اینه که کرم رو نصف دستور درست کنین. ✅ برای قالب ۲۵ دستور رو دو برابر کنین. من سیخ رو تا پایین زدم ،ولی شربت به لایه ی پائینی اینقدی نفوذ نمیکنه. .
. چرا در برابر یه ماده ی اولیه ی یه ذره جدیدتر اینهمه مقاومت دارین🤷‍♀🤷‍♀ .
. بله ، ایشون این قابلیت رو داشتن که یه آموزش تک آیتم خاص باشن. ☺️☺️☺️ بچه ها این کیک با آرد سمولینا بسی خوشمزه اس ، برین تو کارش ،مقاومت نکنین. اصلا و ابدا پودر نارگیل خشک استفاده نکنین ، بافت کیک حالت پودری میشه و از هم می‌پاشه. برای قالب ۲۴ با ارتفاع ۶ ، دستور رو یک و نیم تا دو برابر کنین. خوبی از خودتونه ( الکی ، مثلاً من چی فروتنم 🤪🤪🤪 ) ولی نه ، جدی جدی شما خیلی خوب هستین و ارتعاش خوبی هاتون به من میرسه💜💜💜 .
. اول اینکه سلامت باشین دوم اینکه ، بله ، اگر پنیر بدون نمک یا خیلی خیلی خیلی کم نمک در اختیار دارین استفاده کنین ، فقط دقت کنین که بافت پنیر باید یکدست باشه ، مثل پنیر خامه ای ، از این پنیرهای سنتی که دون دون هستن ، استفاده نکنین. بدون قالب کمربندی هم میشه ، فقط اینکه بعد پخت اجازه بدین کیک کاملا سرد بشه ، بعد از قالب خارج کنین ، داخل ظرف سرو بذارین ، حالا سطح کیکو سوراخ کنین و در نهایت شربت داغ رو ، روی کیک سرد بریزین👌👌👌
سلام به روی ماهتون برای قالب سی در چهل ، با ارتفاع چهار سانت ، دستور رو دو تا دو و نیم برابر کنین. نشاسته ی ذرت سفید رنگ و آرد ذرت زرد رنگ هست. .
. 😍😍😍😍😍 اینجا رو یه لحظه بی خیال پرسش و پاسخ ظاهراً یه نفر امروز صبحش اینجوری نیک آغاز شده و من الان دیدم.😅😅 الهی که هر روزتون نیک آغاز بشه👌
. سلام به روی ماهتون مرسی بابت دعای قشنگتون☺️☺️ پنیر قابل حذف نیست ، اما میتونین با پنیر ویلی یا لبنه یا خانه ای جایگزین کنین ، فقط طعمش یه ذره تغییر میکنه. میتونین کاغذ روغنی بذارین👌👌 برای قالب های معمولی ، خواستین کاغذ بذارین فقط کف قالب بذارین ، دیواره ها به راحتی با چاقو جدا میشه. .
. سلام به روی ماهتون زهرا گلی یا آموزش نمیده ، یا صفر تا صد دانش و مهارتشو پای اون آموزش می‌ذاره. دیشب دختر عمم بهم گفت یه کم سخت آموزش میدی ، من چند تا آموزش از کیک باقلوا تو اینستا دیدم ، هیچ کدوم مثل آموزش تو اینهمه دنگ و فنگی نبود. قبل اینکه من چیزی بگم ، مامی گفت خب ، برو اونا رو درست کن ، بعد بیا آموزش زهرا رو هم درست کن ، تا متوجه تفاوتش بشی 😂😂😂😂😂😂😂 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 خدایی خیلی عشقه ، اصلا نمیشه عاشقش نشد.😂😂😂😂💜💜💜 . آرد سمولینا فله بخرین بچه ها ، بسته بندی های شرکتی هم خوبه ، برند خاصی مد نظر نیست. .
سلام به روی ماهتون داخل بکینگ پودر دو تا ماده وجود داره ، یکیش در مجاورت رطوبت فعال میشه ، دیگری در مجاورت گرما بنابراین نگران کمی کنار موندن مایه ی کیک نباشین. مایع ی کیک رو در دمای خنک محیط نگه دارین. اگر تابستون بود و خیییییییلی گرم بود ، بذارین یخچال.👌👌 .