eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
. بله ، ایشون این قابلیت رو داشتن که یه آموزش تک آیتم خاص باشن. ☺️☺️☺️ بچه ها این کیک با آرد سمولینا بسی خوشمزه اس ، برین تو کارش ،مقاومت نکنین. اصلا و ابدا پودر نارگیل خشک استفاده نکنین ، بافت کیک حالت پودری میشه و از هم می‌پاشه. برای قالب ۲۴ با ارتفاع ۶ ، دستور رو یک و نیم تا دو برابر کنین. خوبی از خودتونه ( الکی ، مثلاً من چی فروتنم 🤪🤪🤪 ) ولی نه ، جدی جدی شما خیلی خوب هستین و ارتعاش خوبی هاتون به من میرسه💜💜💜 .
. اول اینکه سلامت باشین دوم اینکه ، بله ، اگر پنیر بدون نمک یا خیلی خیلی خیلی کم نمک در اختیار دارین استفاده کنین ، فقط دقت کنین که بافت پنیر باید یکدست باشه ، مثل پنیر خامه ای ، از این پنیرهای سنتی که دون دون هستن ، استفاده نکنین. بدون قالب کمربندی هم میشه ، فقط اینکه بعد پخت اجازه بدین کیک کاملا سرد بشه ، بعد از قالب خارج کنین ، داخل ظرف سرو بذارین ، حالا سطح کیکو سوراخ کنین و در نهایت شربت داغ رو ، روی کیک سرد بریزین👌👌👌
سلام به روی ماهتون برای قالب سی در چهل ، با ارتفاع چهار سانت ، دستور رو دو تا دو و نیم برابر کنین. نشاسته ی ذرت سفید رنگ و آرد ذرت زرد رنگ هست. .
. 😍😍😍😍😍 اینجا رو یه لحظه بی خیال پرسش و پاسخ ظاهراً یه نفر امروز صبحش اینجوری نیک آغاز شده و من الان دیدم.😅😅 الهی که هر روزتون نیک آغاز بشه👌
. سلام به روی ماهتون مرسی بابت دعای قشنگتون☺️☺️ پنیر قابل حذف نیست ، اما میتونین با پنیر ویلی یا لبنه یا خانه ای جایگزین کنین ، فقط طعمش یه ذره تغییر میکنه. میتونین کاغذ روغنی بذارین👌👌 برای قالب های معمولی ، خواستین کاغذ بذارین فقط کف قالب بذارین ، دیواره ها به راحتی با چاقو جدا میشه. .
. سلام به روی ماهتون زهرا گلی یا آموزش نمیده ، یا صفر تا صد دانش و مهارتشو پای اون آموزش می‌ذاره. دیشب دختر عمم بهم گفت یه کم سخت آموزش میدی ، من چند تا آموزش از کیک باقلوا تو اینستا دیدم ، هیچ کدوم مثل آموزش تو اینهمه دنگ و فنگی نبود. قبل اینکه من چیزی بگم ، مامی گفت خب ، برو اونا رو درست کن ، بعد بیا آموزش زهرا رو هم درست کن ، تا متوجه تفاوتش بشی 😂😂😂😂😂😂😂 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 خدایی خیلی عشقه ، اصلا نمیشه عاشقش نشد.😂😂😂😂💜💜💜 . آرد سمولینا فله بخرین بچه ها ، بسته بندی های شرکتی هم خوبه ، برند خاصی مد نظر نیست. .
سلام به روی ماهتون داخل بکینگ پودر دو تا ماده وجود داره ، یکیش در مجاورت رطوبت فعال میشه ، دیگری در مجاورت گرما بنابراین نگران کمی کنار موندن مایه ی کیک نباشین. مایع ی کیک رو در دمای خنک محیط نگه دارین. اگر تابستون بود و خیییییییلی گرم بود ، بذارین یخچال.👌👌 .
. سلام به روی ماهتون سرخ کردنی و پخت و پز و کانولا هر سه قابل استفاده هستن. بچه ها ، درسته که برای پخت کیک نیم ساعت اول نباید در فر باز بشه ، اما دقت کنین که ما در مرحله ی اول نصف مایه ی کیک رو داریم می‌پزیم ، تو همون یه رب بیست دقیقه این مقدار مایه ی کیک کاملا میپزه و اگر با خلال چوبی تست کنین ، چیزی از مایه ی کیک به خلال نمیچسبه. اون حالتی که میگن در فر رو باز نکنین ، مال اینه که پخت کیک کامل نشده و پفش می‌خوابه ، کیک ما اینجا تو همون مدت کامل میپزه و کیکی که کاملا پخته ،دیگه پفش نمی‌خوابه. تمام کیک ها رو در طبقه ی وسط فر بپزین. اگر کیکی قراره باشه در طبقات بالا یا پایین تر پخت بشه ، حتما در دستور ذکر میشه👌👌 .
. دیدین چی شد😐😐😐 تو اتوبوس در حال پاسخ دادن به سوالات شما بودم ، یه لحظه سرمو آوردم بالا و به خیابون نگاهی انداختم و از خانمی که کنارم نشسته بود پرسیدم : از خیابون سعدی رد شدیم؟ یه نیشخندی زد و گفت ، آره ، سرتون تو گوشی بود جا موندین😐😐😐 خب یه ذره کمتر سوال بپرسید دیگه ، این چه وضشه حالا باید پیاده برگردم رو به عقب تا که به خیابان سعدی برسم. شانستون گرفته هوا دله و پیاده روی تو این هوا صفا داره ، وگرنه همه ی سوال پرسانندگان رو از دم بلاک میکردم😁😁 .
. ادامه ی پرسش و پاسخ ، بعد از خرید ، به شرط حیات برم یه مودم بی سیم بخرم ، بلکه مشکلاتی که با نت دارم ، پایان یافت. انرژی مثبت بفرستین یه مودم عالی نصیبم بشه . ☺️☺️☺️ .
. سلام به روی ماهتون پودر نارگیل چرب ، تقریبا کرم رنگه پودر نارگیل خشک ، سفید رنگه پودر نارگیل چرب ریزتر و پودر نارگیل خشک درشت تر هست اگر یه مقدار پودر نارگیل چرب رو بین دو تا انگشت مبارک ماساژ بدین ، یه برقی روی انگشتتون میفته👌👌 .
. سلام به روی ماهتون بچه ها آرد نول و آرد سمولینا با هم فرق دارن ، هر کدوم کاربرد خاص خودشو داره و نمیشه به جای هم استفاده کرد. وقتی با هم فرق دارن ، پس نمیشه گفت این بهتره یا اون هر کدوم در جایگاه صحیح خودش عالی ترینه👌👌 .