eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
آری آری منو ببخشید بچه ها🙏🙏🙏 هفته ی پیش خیلی بهم سخت گذشت. هم سه سری سفارش کافه ، هم کیک جشن هزار مدرسه ی امیر علی ، هم برگذاری مراسم قرآن خوانی عمو که هفته ی پیش آقای پدر فامیل رو مهمون کرده بودن و کلی کار داشتیم. خب تا اینجا که همش خوب بود ، قسمت بد ماجرا این بود که 🤦‍♀🤦‍♀🤦‍♀ یه ویروس ناقلا اومد و یک هفته میهمانم شد و در سرزمین وجودم سکنی گزید و کمی تا قسمتی مرا به فنا داد😁😁 یعنی تمام کارهامو هفته ی پیش با ماسک انجام دادم ، یک ساعت کار میکردم ، سه ساعت غش میکردم. عنایت بفرمایید که استراحت نمی‌کردم ها ، غش میکردم🤦‍♀🤦‍♀🤦‍♀ این حجم از ناتوانی جسمی رو طی یک سال گذشته تجربه نکرده بودم. .
. یک هفته باشگاه نرفتم ، امروز بعد یک هفته مربی جان تا یه نگاه به قیافم انداخت ، لبخندی زد و گفت بریم از اول😁😁😁😁 بنده خدا برنامه چیده بود برام که وزنه های سنگین تر ، دستگاههای حرفه ای تر کل برنامه هاش ...🤦‍♀🤦‍♀🤦‍♀ .
. روز ثبت نام کلاس یلدا رو نهایتا تا فردا شب اعلام میکنم. .
. این سه تا عکس رو ببینین بچه ها عزیزی چند روز پیش کلاس کیک های عصرانه و کافی شاپی رو ثبت نام کردن. از همون ابتدای مکالماتمون بهم گفتن که هدفم کار با کافه اس. ظاهراً دوستشون کافه داره. ایشون با پایه کیک دانمارکی ، این سه مدل کیک رو برای کافه میزنن. ( وانیلی ، شکلاتی ، نوتلا ) فکر میکنم تو همین چند روز این سومین باری هست که دارن کیک میزنن. هدف مشخص باشه ، همت و اراده هم باشه ، تلاش و توکل هم باشه ، یه آموزش خوب هم باشه نتیجه عالی میشه☺️☺️☺️ .
. می‌دونم که الان ذهنتون بهتون گفت : خب ایشون آشنا داشتن ، بازار کارشون از قبل مشخص بوده ، من چی کار کنم؟ من به کی بفروشم و ... فقط همینو بگم که اینا همش بهانه اس ، گول نخورین ذهن ما راحت طلبه ☺️☺️ تنبلی رو خیلی دوست داره به همین دلیل تمام تلاششو می‌کنه که ناکامی های ما رو توجیه کنه. لطفاً هر وقت شروع کرد به بافتن جفنگیات ، یه دونه بزنین تو دهنش ، تا خفه شه😁😁😁 الان مشخصه بعد یه هفته بیماری ، بی اعصابم یا بیشتر بگم 😂😂😂😂 .
. کیک دانمارکی رو هم در پکیج کیک های پایه آموزش دادم ، هم کیک های عصرانه و کافی شاپی و هم در پکیج یلدا و هم تک آیتم ازش غافل نشین بچه ها ، اگر دنبال یه طعم نوستالوژی از یه کیک ساده هستین ، بدون ذره ای شک و تردید ، کیک دانمارکی رو توصیه میکنم. .
☺️☺️☺️☺️
این عکس رو هم ببینید. نمونه کار همون دوست عزیزی هست که در پیام های قبلی ، سه تا عکس ازشون دیدین. یه روز کیکشون اینجوری به فنا رفت. ولی کم نیاوردن و ادامه دادن☺️☺️ مشکل شرایط پخت بود که با هم بررسی کردیم و حل شد. کم نیارین کم نیارین کم نیارین کم نیارین کم نیارین . . . کم نیارین دیگه😡😡😡 ای بابا😐😐😐
. الان بررسی کردم ، دیدم شش روز پیش برای ایشون لینک فرستادم. یعنی برای رسیدن به درآمد ، شش روز حاضر نیستین تلاش کنین؟ 🤔🤔🤔 حالا ایشون آشنا داشتن ، شش روز شما ندارین؟ ، ۱۲ روز ، ۲۰ روز ، ۳۰ روز آشنا ندارین ، خدا رو که دارین. آشنایی از او آشناتر سراغ ندارم که بهتون معرفی کنم🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀ .