.
این سه تا عکس رو ببینین بچه ها
عزیزی چند روز پیش کلاس کیک های عصرانه و کافی شاپی رو ثبت نام کردن.
از همون ابتدای مکالماتمون بهم گفتن که هدفم کار با کافه اس.
ظاهراً دوستشون کافه داره.
ایشون با پایه کیک دانمارکی ، این سه مدل کیک رو برای کافه میزنن.
( وانیلی ، شکلاتی ، نوتلا )
فکر میکنم تو همین چند روز این سومین باری هست که دارن کیک میزنن.
هدف مشخص باشه ، همت و اراده هم باشه ، تلاش و توکل هم باشه ، یه آموزش خوب هم باشه
نتیجه عالی میشه☺️☺️☺️
.
.
میدونم که الان ذهنتون بهتون گفت :
خب ایشون آشنا داشتن ، بازار کارشون از قبل مشخص بوده ، من چی کار کنم؟ من به کی بفروشم و ...
فقط همینو بگم که اینا همش بهانه اس ، گول نخورین
ذهن ما راحت طلبه ☺️☺️
تنبلی رو خیلی دوست داره
به همین دلیل تمام تلاششو میکنه که ناکامی های ما رو توجیه کنه.
لطفاً هر وقت شروع کرد به بافتن جفنگیات ، یه دونه بزنین تو دهنش ، تا خفه شه😁😁😁
الان مشخصه بعد یه هفته بیماری ، بی اعصابم یا بیشتر بگم 😂😂😂😂
.
.
کیک دانمارکی رو هم در پکیج کیک های پایه آموزش دادم ، هم کیک های عصرانه و کافی شاپی و هم در پکیج یلدا و هم تک آیتم
ازش غافل نشین بچه ها ، اگر دنبال یه طعم نوستالوژی از یه کیک ساده هستین ، بدون ذره ای شک و تردید ، کیک دانمارکی رو توصیه میکنم.
.
.
الان بررسی کردم ، دیدم شش روز پیش برای ایشون لینک فرستادم.
یعنی برای رسیدن به درآمد ، شش روز حاضر نیستین تلاش کنین؟
🤔🤔🤔
حالا ایشون آشنا داشتن ، شش روز
شما ندارین؟ ، ۱۲ روز ، ۲۰ روز ، ۳۰ روز
آشنا ندارین ، خدا رو که دارین.
آشنایی از او آشناتر سراغ ندارم که بهتون معرفی کنم🤷♀🤷♀🤷♀🤷♀
.
.
شبتون بخیر و شادی.
من هنوز کمی سست و بی حالم.
فردا یه نوروبین خودمو مهمون میکنم تا کمی جون بگیرم ، بعد با قدرت بیشتری دعواتون میکنم.😂😂😂
شبتون بنفش پر رنگ.😉
.