eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
. این سه تا عکس رو ببینین بچه ها عزیزی چند روز پیش کلاس کیک های عصرانه و کافی شاپی رو ثبت نام کردن. از همون ابتدای مکالماتمون بهم گفتن که هدفم کار با کافه اس. ظاهراً دوستشون کافه داره. ایشون با پایه کیک دانمارکی ، این سه مدل کیک رو برای کافه میزنن. ( وانیلی ، شکلاتی ، نوتلا ) فکر میکنم تو همین چند روز این سومین باری هست که دارن کیک میزنن. هدف مشخص باشه ، همت و اراده هم باشه ، تلاش و توکل هم باشه ، یه آموزش خوب هم باشه نتیجه عالی میشه☺️☺️☺️ .
. می‌دونم که الان ذهنتون بهتون گفت : خب ایشون آشنا داشتن ، بازار کارشون از قبل مشخص بوده ، من چی کار کنم؟ من به کی بفروشم و ... فقط همینو بگم که اینا همش بهانه اس ، گول نخورین ذهن ما راحت طلبه ☺️☺️ تنبلی رو خیلی دوست داره به همین دلیل تمام تلاششو می‌کنه که ناکامی های ما رو توجیه کنه. لطفاً هر وقت شروع کرد به بافتن جفنگیات ، یه دونه بزنین تو دهنش ، تا خفه شه😁😁😁 الان مشخصه بعد یه هفته بیماری ، بی اعصابم یا بیشتر بگم 😂😂😂😂 .
. کیک دانمارکی رو هم در پکیج کیک های پایه آموزش دادم ، هم کیک های عصرانه و کافی شاپی و هم در پکیج یلدا و هم تک آیتم ازش غافل نشین بچه ها ، اگر دنبال یه طعم نوستالوژی از یه کیک ساده هستین ، بدون ذره ای شک و تردید ، کیک دانمارکی رو توصیه میکنم. .
☺️☺️☺️☺️
این عکس رو هم ببینید. نمونه کار همون دوست عزیزی هست که در پیام های قبلی ، سه تا عکس ازشون دیدین. یه روز کیکشون اینجوری به فنا رفت. ولی کم نیاوردن و ادامه دادن☺️☺️ مشکل شرایط پخت بود که با هم بررسی کردیم و حل شد. کم نیارین کم نیارین کم نیارین کم نیارین کم نیارین . . . کم نیارین دیگه😡😡😡 ای بابا😐😐😐
. الان بررسی کردم ، دیدم شش روز پیش برای ایشون لینک فرستادم. یعنی برای رسیدن به درآمد ، شش روز حاضر نیستین تلاش کنین؟ 🤔🤔🤔 حالا ایشون آشنا داشتن ، شش روز شما ندارین؟ ، ۱۲ روز ، ۲۰ روز ، ۳۰ روز آشنا ندارین ، خدا رو که دارین. آشنایی از او آشناتر سراغ ندارم که بهتون معرفی کنم🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀ .
. شبتون بخیر و شادی. من هنوز کمی سست و بی حالم. فردا یه نوروبین خودمو مهمون میکنم تا کمی جون بگیرم ، بعد با قدرت بیشتری دعواتون میکنم.😂😂😂 شبتون بنفش پر رنگ.😉 .
. مکالمات امشب من و یکی از هنرجوها و زهرایی که تا آسمان هفتم عروج کرد.😎😎😎😎😎 حالا دیگه از شدت ذوق خوابش نمی‌بره 🙃🙃🙃🙃 .
. بچه که بودم ، شش هزار بار میگفتم شب بخیر اما باز حرف میزدم😁😁😁 تا وقتی که مامانم مورد لطف و عنایت قرارم میداد😂😂😂 الآنم هعی میام به شما میگم شب بخیر ، باز پست می‌ذارم الحمدالله مامانم اهل فضاهای مجازی نیست ، وگرنه کانالمو ریپورت میکرد.😉😉 😅😅😅 .
. ادامه ی مکالمه ی من و هنرجو جان دیگه حوصله ندارم دعواتون کنم تا به خودتون بیاین ، لطفا اینا رو بخونین ، انگیزه بگیرین.☺️ آفرین قشنگا👌
. کوکی کویری در سایز ۲۵ گرم ، قیمتش برای خودمون بین ۲/۵ تا ۳ تومان درمیاد. دونه ای ده تومان دارن به کافه میفروشن. یعنی سود سه تا چهار برابری☺️☺️ . درست کردنش هم به سادگی آب خوردنه. تزئین بعد پخت هم نداره که وقت گیر باشه. 🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀ ضمنا ایشون آشنا هم نداشتن ، خودشون بازاریابی کردن.☺️☺️☺️ .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا