.
بچه ها من کدو حلوایی دوست ندارم ، اما عاشق کیکش هستم.
واقعا خوشمزه اس
https://eitaa.com/violetsugarr/298
آموزشش اینجاست👆👆
تا فصلشه برین تو کارش💪💪
.
اینم از این
یعنی تا صبح میتونم براتون پیام های این مدلی بذارم ☺️☺️☺️
https://eitaa.com/violetsugarr/298
برین تو کارش دیگه💪💪💪
.
بازم بذارم یا به راه راست هدایت شدین☺️☺️☺️
https://eitaa.com/violetsugarr/298
فردا برین تو کارش
الکی دست دست نکنین
😉😉
.
یه نفر اینجاست که از ساعت شش صبح نشسته پای سایتش و تا همین الان در حال فعالیت بوده🤷♀🤷♀🤷♀
سه ماه بود که سراغ سایت نرفته بودم و کلی کار زمین مونده بود🤦♀🤦♀
البته از این سه ماه ، تقریبا یک ماه و نیم نت نداشتم و چند روزی هم خود سایت مشکل داشت ، وگرنه اینقدر ها هم کارها رو پشت گوش نمیندازم. 😉😉
خلاصه که آقا از صبح تا الان ، کلی آموزش گذاشتم روی پروفایل بچه ها
پکیج کوکی هم داخل سایت تعریف شد.
بچه ها اگر پروفایل دارین و کلاسی ثبت نام کردین که الان روی پروفایلتون نیست ، لطفاً بهم پیام بدین ، شب دوباره میشینم پای سایت و آموزشها رو میذارم براتون👌👌👌
شما شماره همراهی که باهاش پروفایل ایجاد کردین و اسم کلاسی که شرکت کردین رو برام بفرستین ، بقیش با من.
و البته دقت کنین که بعضی کلاسها روی سایت تعریف نشده ، ایناها 👇
کلاس حلوا ، زولبیا ، سوسیس کالباس ، بستنی ، نانهای طعم دار
.
بالاخره یه نفر پیدا شد بگه پکیج یلداتون خوب نبود.😉😉😉
برای شرکت در این کلاس واقعا بی نظیر ، همیشه فرصت دارین ، اما تخفیف شگفت انگیز این کلاس فقط تا آخر امشب اعتبار داره☺️☺️☺️
https://eitaa.com/violetsugarr/4077
برای دیدن اطلاعات کلاس روی این لینک بزنین👆👆👆