eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
آغاز سخن یاد خدا باید کرد خود را به امید او رها باید کرد ای با تو شروع کارها زیباتر آغاز سخن تو را صدا باید کرد 💜💜 🖤 به حرمت شهادت امام هادی ع ، بهتره که امروز فعالیت نکنیم☺️🖤 .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
آغاز سخن یاد خدا باید کرد خود را به امید او رها باید کرد ای با تو شروع کارها زیباتر آغاز سخن تو را صدا باید کرد 💜💜
صبحمان اینگونه نیک آغاز شد☺️☺️ نمونه کار بچه های کلاس سوسیس و کالباس نیمه صنعتی
. جاتون خالی بعد از حدود یک ماه و اندی ، امروز قسمت شد برم لوازم قنادی ترانه😎😎😎 ترانه گردی ، یکی از لذت بخش ترین تفریحاتمه😉😉 هفته ی پیش به مناسبت تولدم قرعه کشی کردم ، امروز رفتم که هدایای بچه ها رو بخرم. می‌دونم خیلی دیر شده ، ولی خب تایم آزادم امروز بود☺️☺️ .
همه رو بیخیال این ست پیمانه ها ، با قاشق هاش ، بدجوری منو اسیر کردن. یک میلیون و نهصد ، نا قابل 😁😁 زهرای سخاوتمند درونم می‌گفت حالا که ازشون خوشت اومده یه ست بخر برای خودت ولی باز زهرای منطقی درونم می‌گفت فک کن خریدی ، خب که چی مثلا؟🤔🤔 خلاصه که زهرای منطقی درونم پیروز شد و نخریدم ، ولی چشمم دنبالشونه🙃🙃 .
. هعی روزگار.... دو سه سالی میشد که محصولات ویلتون وارد ایران نمیشد ، چه آرامشی داشتیم☺️☺️ زین پس باید عذاب بکشیم ، عذااااااااااااب😭😭😭😭😭😭 .
. حالا شاید پولامو جمع کردم ، سال دیگه تولدم ، واسه خودم یه ست از اینا هدیه خریدم😂😂😂😂 البته اگه تا اون موقع ویلتون جان سر جاش بشینه و باز طرح جدید نده تو بازار 😐😐😐😐 اوه اوه یه راه دیگه هم به ذهنم رسید سال دیگه به دوستام بگم دنگی دونگی برام این ست رو هدیه بخرن🤪🤪🤪🤪 .
. این ست پالت بنفششم دلم خواست. اونا ست کاملش یک و هشتصد بود. اینم نگه میدارم ، سال دیگه ،اعضای خانواده دنگی دونگیش کنن😜😜 .
. هنرجوهای گرامی ، اگر قصد هدیه دادن به من دارین ، بگین براتون دنگی دونگیش کنم😂😂😂 یعنی رگال ویلتون ترانه بدجوری منو میخ کوب کرد. همشو میخوام😎😎 .
. دلم میخواست از رگالش فیلم بگیرم ،براتون بفرستم ولی به دو دلیل این کار رو نکردم ۱) با خانم آقای برادر رفته بودم ، یه ذره حال ندار بود ، دلم نیومد اسیرش کنم ، زودی خریدامو کردم و راهی خونه شدیم ۲) گفتم بذار آرامش شما حفظ بشه آخه آدم تا یه چیزی رو ندیده ، دلشم نمی‌خواد ، ولی امان از روزی که میبینیش😢😢😢 .
552.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. Opssssssssss دیدین چی شد😳😳😳 همین الان که داشتم برای شما پیام میذاشتم ، زنگ در خونه خورد. راننده اسنپ بود. منم خانم آقای برادر رو صدا کردم ، گفتم سفارشت رسیده ، برو تحویل بگیر گفت من سفارش نداشتم گفتم نمی‌دونم ، راننده اسنپ پشت دره ، منم سفارش نداشتم رفت ، اومد ،گفت این بسته مال توعه ☺️☺️☺️☺️