بسته ای که قرار بود بره تهران ، بعد بسته بندی بهشون گفتم بدین ازش عکس بگیرم.
وقتی تحویلم دادن ، دیدم تو کارتون tiny بسته بندی شده 😐😐😐
بهشون گفتم این چه بسته بندی هست آخه ، آبروی آدمو میبرین با این سبک کارتون🤦♀🤦♀🤦♀
تپسی منتظرم بود و باید میرفتم ، نوبت خوشکلاسیون داشتم 😅، وگرنه مجبور شون میکردم بسته بندیش رو عوض کنن.☺️☺️☺️
.
و لازم به ذکره که من بسته ها رو برای ارسال اداره ی پست نمیبرم ، میبرم دفتر پیشخوان ، چون بهم نزدیک تره.
اداره ی پست فکر نکنم اینهمه کج سلیقه باشه که از هر کارتونی برای بسته بندی استفاده کنه🙄🙄🙄
.
.
اینو تو کانال گذاشتم که اگه یه روزی ، یه وقتی ، یه بسته ای اینجوری رسید دستتون، یه وقت بی احترامی از طرف فرستنده محسوب نشه براتون
اینا شاهکارهای دفتر پیشخوان هست😏
.
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حلوا سه آرد
البته بدون آرد برنج
۳۰۶عدد تارت
یک دیس کوچک🖤🖤🖤🖤🖤🖤
برای مراسم مادرم🖤
اندر احوالات گروه رفع اشکال حلوا 👆👆
امیدوارم روح مادر عزیزشون شاد باشه .
🙏🙏🙏🙏
انشاءالله که شکری های بنفش عزیز و قشنگم حال دلشون همیشه خوب باشه🙏🙏🙏🙏
پاشین
پاشین سفت و سخت بچسبین به کسب و کار
پیشرفت کنین ، نیرو بگیرین ،کارگاه بزنین، برند ثبت کنین
روز جشن افتتاحیه ی کارگاهتون منو دعوت کنین ، قول میدم با دسته گل بنفش بیام پیشتون
☺️☺️☺️☺️
با فکرای قشنگ و شیرین بخوابین.
اگه نظریه ی انرژی تا ماده جواب بده که قطعا میده ،این فکرای خوب قبل خواب ، یه روز به وقوع خواهند پیوست☺️☺️
.