.
البته که این حس و حال بیشتر هنرجوهای منه ، نه فقط ایشون😉😉😉
صبح روزی که داشتم ، قسمت آخر فیلم های سه تا اسلایس عیدانه رو ضبط میکردم ، آقای پدر تشریف آوردن توی کارگاهم و یه نگاه به دور و بر کارگاهی که انگار بمب توش منفجر شده بود انداختن و گفتن
تو چقدر زحمت میکشی بابا
هر چقدر پول برای کلاسات بهت بدن کمه
😅😅😅😅😅
یعنی سر ضبط هر پکیج آموزشی ، من نکته دونم سوراخ میشه 😁😁😁😁
ولی تمام این زحمت ها ، به یک پیام رضایت می ارزه💪💪💪😎😎😎
.
.
بچه ها
به ادمین جان گفتم که هر وقت تمام عکس ها رو ثبت کردین به من خبر بدین تا قرعه کشی کنم.
الان منتظر خبر ایشون هستم.
اگر براشون عکس فرستادین و ایشون سین نکردن ، لطفاً یه نقطه مجدد ارسال کنین تا پیامتون بهشون نشون داده بشه.
آخه ایتا باگ داره و گاهی اوقات پیام ها رو نشون نمیده.
@violetsugar_admin1
اگر برای من عکس فرستادین ، لطفاً همون عکسو برای ادمین جان فوروارد کنین.
مسئولیت ثبت عکس ها به عهده ی ایشونه .
ایشون عکس ها رو در کانال زیر ثبت میکنن و از اون کانال قرعه کشی میکنم.
@violetsugarrr
لینک کانال نمونه کار هنرجوها👆👆
.
مگه داماد رو به بهره برداری میرسونن😂😂😂😂😂
کاراش رو انجام میدن؟؟😁😁😁
من طی دو هفته ی گذشته خیلی بدو بدو داشتم.
مثل این پیام از طرف هنرجوها چند تایی دریافت کردم☺️
ولی بدانید و آگاه باشید که بدو بدوهای من همه کاری بود.
یه ذره پیام هامو با دقت بخونین😅😅😅
من گفتم سال ۱۴۰۳ ، سالی متفاوت خواهد بود برای اعضای خانواده ی شکر بنفش
یعنی برای هممون
من ، شما ، هر کسی که کنار منه
الان داماد چه تفاوتی رو میتونه در زندگی شما ایجاد کنه آخه🤷♀🤷♀🤷♀
خدایی اون دامادی که قرار دادش بسته بشه ، بعد کاراش انجام بشه که تازه به بهره برداری برسه
به چه دردی میخوره خب؟؟😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
تازه من چند روز پیش بهتون گفتم بابت اعلام این خبر از شدت ذوق به سقف چسبیدم. یک درصد فکر کنین که دختر مغروری مثل من ، از شدت ذوق مثلا داماد ، بخواد به سقف بچسبه ، بعد بیاد ذوقش رو تو فضای مجازی جار بزنه😁😁😁
فلذا توقع نداشتم ذهنتون سمت این موضوع بره 😅😅😅
.