.
مگه داماد رو به بهره برداری میرسونن😂😂😂😂😂
کاراش رو انجام میدن؟؟😁😁😁
من طی دو هفته ی گذشته خیلی بدو بدو داشتم.
مثل این پیام از طرف هنرجوها چند تایی دریافت کردم☺️
ولی بدانید و آگاه باشید که بدو بدوهای من همه کاری بود.
یه ذره پیام هامو با دقت بخونین😅😅😅
من گفتم سال ۱۴۰۳ ، سالی متفاوت خواهد بود برای اعضای خانواده ی شکر بنفش
یعنی برای هممون
من ، شما ، هر کسی که کنار منه
الان داماد چه تفاوتی رو میتونه در زندگی شما ایجاد کنه آخه🤷♀🤷♀🤷♀
خدایی اون دامادی که قرار دادش بسته بشه ، بعد کاراش انجام بشه که تازه به بهره برداری برسه
به چه دردی میخوره خب؟؟😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
تازه من چند روز پیش بهتون گفتم بابت اعلام این خبر از شدت ذوق به سقف چسبیدم. یک درصد فکر کنین که دختر مغروری مثل من ، از شدت ذوق مثلا داماد ، بخواد به سقف بچسبه ، بعد بیاد ذوقش رو تو فضای مجازی جار بزنه😁😁😁
فلذا توقع نداشتم ذهنتون سمت این موضوع بره 😅😅😅
.
.
ماشاءالله بهتون
از صبح رگباری داره عکس نمونه کارهاتون میاد.
فول لایک طلایی
💪💪💪💪💪