eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
73.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. الوعده وفا🙏🙏🙏 این فیلم حدودا ساعت ۱۱/۵ گرفته شد. الان رسیدم خونه فرصت کردم حجمش رو کم کنم و براتون بفرستم. 💜💜💜
. آخرین باری که رفتم حرم روز میلاد امام جواد ع بود. اون روز امام رضا تولد گرفت ، شام نداد. منم بهم برخورد دیگه نرفتم🤪🤪🤪 امروز که رفتم حرم ، بعد سلام بهش گفتم ، هنوز یادمه تولد گرفتی شام ندادی😂😂😂😂 وقتی خواستم برگردم خونه ، مسئولین تماس گرفتن گفتن بیا فلان جا ، رفتم دو پرس غذا بهم دادن و امروز ناهار ، من خوشمزه ترین فسنجون عمرمو نوش جان کردم. 🙏🙏🙏🙏 یه تشکر خاص و ویژه از یکی از اعضای خانواده ی شکر بنفش که زحمت کشیدن و محموله رو از گیت های ورودی حرم رد کردن و اونور تحویل من دادن🙏🙏🙏 و اینجانب را میهمان سفره ی امام رضا ع کردن. زبانمان از تشکر قاصر است. إنشاءالله خدا بهترین ها رو براتون رقم بزنه 🙏🙏🙏
. تازه یه خبر خوب دیگه هم برای این ۱۵ عزیزی که قراره براشون هدیه بفرستم دارم😎😎😎😎😎😎 . اون خبر خوب خودمم ، که قرار بود دیروز بهتون بگم اون تحول قشنگه اونو چند نفر حدس زدن😅😅👌👌 اونم میگم بهتون امشب☺️
. خبر خوب بعدی برای ۱۵ عزیز☺️☺️ امروز خیلی شیک و مجلسی رفتم دفتر نذورات حرم و گفتم لطفاً به من ۱۵ بسته ی متبرک بدین. گفتن نمیشه ، ما به هر زائر فقط یک بسته می‌دیم. گفتم منم برای خودم نمی‌خوام ، این ۱۵ بسته ، قراره برسه دست ۱۵ نفر در شهرهای مختلف. گفتن در هر صورت نمیشه گفتم چرا نمیشه؟ بعد یه هو اون آقا لبخند زد و گفت کیفتو بده ، بذارم توی کیفت که بقیه نبینن گفتم لطفاً تو پلاستیک بذارین برام ، نمی‌خواستم کیفمو بدم ، چون محتویات داخل کیف برای ورود به حرم عادی نبود😅😅😅 و بدین سان این ۱۵ بسته نمک متبرک هم همراه هدایاتون ارسال خواهد شد☺️☺️
. یه رفیق دارم خیلی خوش سلیقه اس هر سال تولدم ، یه حرکت وایولت شوگری میزنه برام 😅 امسال هم یه بسته شکلات برام هدیه آورد که مزین به برند قشنگ وایولت شوگر بودن. این بسته ی شکلات هم امروز رفتن حرم و همراه هدایاتون میرسه دستتون☺️☺️ .
. البته که بعضیاشم این مدلیه اگه یه شکلاتی به دست شما رسید که روش همچین چیزی نوشته شده بود تعجب نکنین😅😅😅 .
. رو بعضیاشم عکس کیک تولدمه، بدون اون چوب کبریت سوخته ای که اثر هنری آقای برادر بود😂😂😂😂 اون چوب کبریته رو کیا یادشونه؟؟ 😁😁😁😁 .
. برای سومین بار😅😅😅😅 .
. خانم آذری از هنرجوهای فرهنگسرا هستن. از هنرجوهای قدیمی من ، اولین دوره از کلاسهای فرهنگسرا سعادت خدمت به ایشونو داشتم و تمام کلاسهای مجازی منو شرکت کردن. تقریبا میتونم بگم من جای دخترشون هستم. ایشون یک خانوم فوق العاده با انرژی ،مثبت اندیش ، بی حد و اندازه محترم و بسیار دوست داشتنی هستن. اینکه سه بار اسمشون تو قرعه کشی در اومده ، اتفاقی نیست. به گمانم انرژی مثبت بالایی که دارن این اتفاق رو رقم زده☺️☺️👌👌 😉😉
. امروز صبح که میخواستم قرعه کشی کنم وضو گرفتم رو به قبله نشستم چشامو بستم به خدا گفتم تویی و بنده هات هر چه که خیره ،خودت رقم بزن☺️☺️ هنوز تمام پیام های پی وی رو چک نکردم و هنوز اون دو نفر دیگه رو پیدا نکردم ولی پیام خانم آذری رو که دیدم ، لبخند نشست رو لبام☺️☺️
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜 خبر خوبم بیشتر از اینا قلب بنفش می‌طلبه ولی فعلا به همین تعداد اکتفا میکنیم☺️ 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜