.
خبر خوب بعدی برای ۱۵ عزیز☺️☺️
امروز خیلی شیک و مجلسی رفتم دفتر نذورات حرم و گفتم لطفاً به من ۱۵ بسته ی متبرک بدین.
گفتن نمیشه ، ما به هر زائر فقط یک بسته میدیم.
گفتم منم برای خودم نمیخوام ، این ۱۵ بسته ، قراره برسه دست ۱۵ نفر در شهرهای مختلف.
گفتن در هر صورت نمیشه
گفتم چرا نمیشه؟
بعد یه هو اون آقا لبخند زد و گفت کیفتو بده ، بذارم توی کیفت که بقیه نبینن
گفتم لطفاً تو پلاستیک بذارین برام ، نمیخواستم کیفمو بدم ، چون محتویات داخل کیف برای ورود به حرم عادی نبود😅😅😅
و بدین سان این ۱۵ بسته نمک متبرک هم همراه هدایاتون ارسال خواهد شد☺️☺️
.
خانم آذری از هنرجوهای فرهنگسرا هستن.
از هنرجوهای قدیمی من ، اولین دوره از کلاسهای فرهنگسرا سعادت خدمت به ایشونو داشتم و تمام کلاسهای مجازی منو شرکت کردن.
تقریبا میتونم بگم من جای دخترشون هستم.
ایشون یک خانوم فوق العاده با انرژی ،مثبت اندیش ، بی حد و اندازه محترم و بسیار دوست داشتنی هستن.
اینکه سه بار اسمشون تو قرعه کشی در اومده ، اتفاقی نیست.
به گمانم انرژی مثبت بالایی که دارن این اتفاق رو رقم زده☺️☺️👌👌
😉😉
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
خبر خوبم بیشتر از اینا قلب بنفش میطلبه
ولی فعلا به همین تعداد اکتفا میکنیم☺️
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜