.
خانم آذری از هنرجوهای فرهنگسرا هستن.
از هنرجوهای قدیمی من ، اولین دوره از کلاسهای فرهنگسرا سعادت خدمت به ایشونو داشتم و تمام کلاسهای مجازی منو شرکت کردن.
تقریبا میتونم بگم من جای دخترشون هستم.
ایشون یک خانوم فوق العاده با انرژی ،مثبت اندیش ، بی حد و اندازه محترم و بسیار دوست داشتنی هستن.
اینکه سه بار اسمشون تو قرعه کشی در اومده ، اتفاقی نیست.
به گمانم انرژی مثبت بالایی که دارن این اتفاق رو رقم زده☺️☺️👌👌
😉😉
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
خبر خوبم بیشتر از اینا قلب بنفش میطلبه
ولی فعلا به همین تعداد اکتفا میکنیم☺️
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜