نمیدونم امروز چه خبره
از همون کله ی صبحی که ایتا رو باز کردم ، چپ و راست پیام های مهرآمیز میگیرم ازتون.
بعضیاشو تو اون یکی کانال گذاشتم . اینجا👇👇
https://eitaa.com/joinchat/3224568146C90e238ba46
اما این یکی پیامو دلم خواست اینجا هم به اشتراک بذارم.
باشد که رستگار گشته و به آموزشهای رایگان موجود در کانال ایمان آورده و برین تو کارشون و کام خانواده رو شیرین و دلشونو شاد کنین☺️☺️☺️☺️
درود و دو صد بدرود بر خانم هایی که این روزها دغدغه ی چی بپزیم ، چی بخوریم دارن😅😅😅😅
قبول دارین ، غذاهای نیمه آماده این روزها فرشته ی نجات خانم ها هستن☺️☺️☺️
غذاهای نیمه آماده چیاست؟؟
انواع ناگت
انواع برگر
انواع کباب لقمه
انواع سوخاری ها
فلافل
و حالا ...
غذاهایی که داخل فریزر ازشون نگه داری میکنیم و در زمان مصرف سه سوته سرخ میکنیم و سرو میشه و بسی هم خوشمزه هستن😋😋😋😎😎😎
ما میتونیم این غذاها رو از بیرون بخریم ، در حالیکه
۱) نمیدونیم در تهیه ی اونها از چه مواد اولیه ای و با چه کیفیتی استفاده شده🤷♀🤷♀
۲) عموما مواد نگهدارنده دارن😐😐
۳) اصلا مقرون به صرفه نیستن 😒😒
راهکار دوم:
خودمون تو خونه درست کنیم و با خیال راحت نوش جون عزیزامون بشه💪💪
۱) هم بهترین مواد اولیه
۲) هم عاری از هرگونه نگهدارنده
۳) هم مقرون به صرفه
و از همه مهمتر
هیچ کارخونه ای به نیت اعضای خانواده ی شما عشق به محصولاتش تزریق نمیکنه
ولی ولی ولی
شما هر لحظه و هر ثانیه میتونین عشق به غذاهاتون تزریق کنین😎😎😎😎💜💜💜
خبر خوب اینکه
شما امشب آموزش رایگان ناگت مرغ رو از من هدیه دریافت میکنین☺️☺️☺️
و نیز شگفتانه ای دیگر در راه است☺️☺️
منتظر باشین☺️☺️☺️
بعد از شرکت در کلاسهای من
کار من با شما تموم نمیشه که هیچ
بلکه تازه شروع میشه 😁😁😁
از اون مدل استادا هستم که وقتی بچه ها عکس نمونه کارهاشونو میفرستن
اول خداقوت میگم و بعد شروع میکنم به ایراد گرفتن 😂😂😂😂
خدایی اگه من ایراد نگیرم ازتون ، شاید خودتون متوجه ایراد کارتون نشین و همین مدلی اشتباه پیش برین🤷♀🤷♀🤷♀
و خدا رو شکر هنرجو هام همه ، بعد این ایراد گرفتنا ، نه تنها ناراحت نمیشن ، بلکه تشکر هم میکنن👌👌👌👌
قربون فهم و درک بالاتون😘😘😘😘