eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
. حالا این خبر خوبه ، چند تا بادا بادا مبارک بادا داره؟؟؟ 😉😉😉😉 .
. من در جریان این باگ نبودم🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀ . در هر صورت ، ما را دیگر با این باگها کاری نیست😎😎😎😎 .
. براتون نه برامون برای هممون☺️☺️☺️☺️ .
. یکی بیاد درستش کنه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 فقط ساعت پیام دادنشون رو ببینین ، یعنی همین هفت هشت دقیق ی پیش باور کنین لینک مشکلی نداره ، همین همین لینک رو از دیروز دارم برای بچه ها ارسال میکنم. این بگیر نگیرها باگه و من هر روز با این باگ های ایتا درگیرم☺️ 🤦‍♀🤦‍♀🤦‍♀🤦‍♀ ولی ما را زین پس با این باگها کاری نیست😎😎😎😎
. بچه ها من که همه مدله حمایتتون میکنم. ولی اگر کلاس دیگه ای ، پیش سایر اساتید شرکت کردین ، حتما فیلم ها رو ذخیره کنین. یا اگر خودتون استاد هستین ، برای طراحی سایت یا اپلیکیشن اقدام کنین تا هنرجوهاتون آسایش و آرامش داشته باشن. هزینه ی طراحی سایت الان باید در حد ده تومان باشه. سه سال پیش من پنج تومان برای طراحی سایت سرمایه گذاری کردم. البته اینم بگم که برای سر پا نگه داشتن سایت و اپلیکیشن ، ماهانه باید مبالغی رو سرمایه گذاری کنین. برای سایت ماهانه کمتر از یک میلیون تومان و برای اپلیکیشن ماهانه چند میلیون تومان🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀ .
. برای طراحی اپلیکیشن با هیچ کس مشورت نکردم☺️☺️☺️ وقتی قرارداد رو بستم ، به خانواده اطلاع دادم. اگر قبلش میگفتم ، به خاطر مبلغ بالای طراحی و نیز به خاطر مبلغی که ماهانه باید پرداخت بشه ، ممکن بود منصرفم کنن🙃🙃🙃🙃🙃 صلاح دیدم مشورت نکنم😂😂😂😂 .
. من که گفتم ایتا خوبی های زیادی هم داره ☺️☺️☺️☺️☺️☺️ 🤪🤪🤪🤪🤪🤪 گاهی اوقات دلم میسوزه براتون که خدا به استاد خودشیفته گذاشته سر راهتون😂😂😂😂😂
. امروز برای من یک روز فوق العاده بود ،عااااالی ،بی نظیر. خدا می‌دونه که بعد این کار ( متبرک کردن هدایا در حرم ) خودم چقدر غرق در لذت و رضایت شدم . اما تو حرم خوردم زمین ، خودم یه گوشه افتادم ، یه کیفم یه طرف ، اون یکی کیفم یه طرف دیگه ،گوشیم یه طرف ، بسته های متبرک یه طرف ، فقط اون دو پرس غذا از دستم نیفتاد و تا آخرین لحظه ای که خودم زمین خوردم همراهم بودن🤪 بعد که از حرم خارج شدم ،رفتم فروشگاه کتاب آستان قدس ، لای در گیر کردم. نه اینکه در مشکل داشته باشه ها ، نه ،خودم شف شف کردم🤦‍♀ تو روزای خوب ، اتفاقات بد هم میفته. همشون کنار هم قشنگن. اتفاقا که تا بدی ها نباشن ،ما قدر خوبی ها رو نخواهیم دانست. نمیخوام بگم امیدوارم هیچ اتفاق بدی براتون نیفته، چون باید بیفته تا قدر عافیت رو بدونین 😉😉😉 و بدونم اما به عنوان آخرین مطالبی که امشب دارم می‌ذارم ، می‌خوام بگم که امیدوارم عمر بدی ها تو زندگیتون کم و کوتاه و ثانیه ای باشه ،فقط برای تذکر و یادآوری نعمت ها بیان و برن. و عمر خوبی ها ، دراز و پایدار🙏🙏🙏 دوستتون دارم ، شبتون بخیر و شادی💜💜💜💜💜💜
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌸خدایاشروع سـخن نامِ توست 🍃وجودم به هرلحظه آرامِ توست 🌸دل از نام و یادت بگــــیرد قرار 🍃خوشم چونکه باشی مرا در کنار