.
حالا این خبر خوبه ، چند تا
بادا بادا مبارک بادا
داره؟؟؟
😉😉😉😉
.
.
بچه ها من که همه مدله حمایتتون میکنم.
ولی اگر کلاس دیگه ای ، پیش سایر اساتید شرکت کردین ، حتما فیلم ها رو ذخیره کنین.
یا اگر خودتون استاد هستین ، برای طراحی سایت یا اپلیکیشن اقدام کنین تا هنرجوهاتون آسایش و آرامش داشته باشن.
هزینه ی طراحی سایت الان باید در حد ده تومان باشه.
سه سال پیش من پنج تومان برای طراحی سایت سرمایه گذاری کردم.
البته اینم بگم که برای سر پا نگه داشتن سایت و اپلیکیشن ، ماهانه باید مبالغی رو سرمایه گذاری کنین.
برای سایت ماهانه کمتر از یک میلیون تومان و برای اپلیکیشن ماهانه چند میلیون تومان🤷♀🤷♀🤷♀🤷♀
.
.
برای طراحی اپلیکیشن با هیچ کس مشورت نکردم☺️☺️☺️
وقتی قرارداد رو بستم ، به خانواده اطلاع دادم.
اگر قبلش میگفتم ، به خاطر مبلغ بالای طراحی و نیز به خاطر مبلغی که ماهانه باید پرداخت بشه ، ممکن بود منصرفم کنن🙃🙃🙃🙃🙃
صلاح دیدم مشورت نکنم😂😂😂😂
.
.
امروز برای من یک روز فوق العاده بود ،عااااالی ،بی نظیر.
خدا میدونه که بعد این کار ( متبرک کردن هدایا در حرم ) خودم چقدر غرق در لذت و رضایت شدم .
اما
تو حرم خوردم زمین ، خودم یه گوشه افتادم ، یه کیفم یه طرف ، اون یکی کیفم یه طرف دیگه ،گوشیم یه طرف ، بسته های متبرک یه طرف ، فقط اون دو پرس غذا از دستم نیفتاد و تا آخرین لحظه ای که خودم زمین خوردم همراهم بودن🤪
بعد که از حرم خارج شدم ،رفتم فروشگاه کتاب آستان قدس ، لای در گیر کردم. نه اینکه در مشکل داشته باشه ها ، نه ،خودم شف شف کردم🤦♀
تو روزای خوب ، اتفاقات بد هم میفته.
همشون کنار هم قشنگن.
اتفاقا که تا بدی ها نباشن ،ما قدر خوبی ها رو نخواهیم دانست.
نمیخوام بگم امیدوارم هیچ اتفاق بدی براتون نیفته، چون باید بیفته تا قدر عافیت رو بدونین 😉😉😉 و بدونم
اما به عنوان آخرین مطالبی که امشب دارم میذارم ، میخوام بگم که
امیدوارم عمر بدی ها تو زندگیتون کم و کوتاه و ثانیه ای باشه ،فقط برای تذکر و یادآوری نعمت ها بیان و برن.
و عمر خوبی ها ، دراز و پایدار🙏🙏🙏
دوستتون دارم ، شبتون بخیر و شادی💜💜💜💜💜💜
🌸خدایاشروع سـخن نامِ توست
🍃وجودم به هرلحظه آرامِ توست
🌸دل از نام و یادت بگــــیرد قرار
🍃خوشم چونکه باشی مرا در کنار
#جانان
12.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
این فیلمو دیروز صبح ضبط کردم.
قابل توجه بچه های کلاس سوسیس و کالباس
سوسیس پختم تبلونه😁😁😁
یاد بگیرین از استادتون😂😂😂
دستور سوسیس فرانکفورتر
ادویه چیکن پارما از محصولات خانم یوسفی
قالب لوف
😁😁😁😁
خدایی اگه تولید کننده ی محصولات پروتیینی بودم ، این چیزی که ساختمو تحت عنوان کالباس ویژه ی نمک بنفش میدادم تو بازار😂😂😂💪💪💪
طعمش عاااالی شده ، عااااااااالی ☺️☺️☺️