زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
.
ووووووی
بعد چند سال یه چیزی یادم اومد🙈🙈
اینجا نوشتم اجازه بدین نونتون خوش سوخت بشه 😁😁😁
یادمه چند روز قبل از ارائه ی این رسپی ،مامان این نونو درست کرده بود و گذاشته بود روی گاز و به من سپرده بود و منم فراموشم شده بود و نون اندکی خوش سوخت شده بود🙈🙈🙈
اون زمانا این دسته گلامو استوری میکردم و چون این استوری در ادامه ی اونها بوده ، واسه همین اینجوری نوشتم.
شما نذارین خوش سوخت بشه ، رنگ گرفت ، برگردونین☺️☺️☺️☺️