.
دیگه بریم برای عبادت
☺️☺️☺️
بریم برای بستن عهدها و پیمانها😉😁
فعلا ، خدا یار و نگهدارتون😘😘💜💜
.
جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست
هر که را باشد توکل ، کار او دشوار نیست
💜💜💜💜
#جانان
.
سلام سلام
سلام به روی ماهتون
وقتتون بخیر و شادی
بعد یه روز غیبت ، بریم که نیک شروع کنیم☺️☺️☺️☺️
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
زهرا گلی به زحمت افتاده😅😅😅
خداقوتش😁😁😁
اینجانب خانواده ای دارم به شدت شیرینی خور و شیرینی دوست و شیرینی پسند
امسال عید با شیرینی های اسلایسی خفه کردن خودشونو😐😐😐
به همین جهت تا الان صلاح ندیدم براشون زولبیا بامیه بسازم. ترسیدم ٱور دوز کنن🙊
چند روزه شیرینی هامون تموم شده ، سوخت بهشون نرسیده ، دیگه به زحمت افتادم 😉😉😉😉
نصف دستور زولبیا براشون ساختم ، برم نصف دستور هم بامیه بسازم و نعمت رو در حقشان تمام کنم.
بعد میام سوپرایزمو بهتون میگم.
البته یک هفته اس تو پی وی دارم به همه میگم😂😂😂 ولی خب...
.
.
کوکو زولبیا خواستین در خدمتم😅
همیشه آخر مایه ی زولبیام رو کوکو میکنم. جاتون خالی خیلی هم خوشمزه میشه.👌
دیشب یکی از دلبندانم در مهد کودک شکر بنفش پرسیده بودن که یک دستور زولبیا چند تا دونه میشه
اولا که هلاک سوالات فنی تخصصیتونم😁😁😁
دوما ، خدایی تا حالا نشمرده بودم
امروز شمردم
نصف دستور نوزده تا و نصفی شد.
نوزده تا زولبیا با رینگ ده سانت و یه نصفی هم کوکو.
.