2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
داللی😉😉😉
تامام☺️☺️☺️
ندای درونم گفت ، هعی گلی
بهش گفتم کوفت هعی ، درست صحبت کن
گفت برو یره ، اینجا که به جز ما دو تا کسی نیست🤷♀
بهش گفتم : اوهوک
خبر نداری که من خودم چهار هزار نفرم
😎😎😎😎😎
گفت 😐😐😐😐
گفتم خب حالا چی کارم داری؟
گفت تو که امروزت رو از اون اپلیکیشن جانت دل کندی و خودت رو وقف خانواده کردی ، یه مشکوفی هم بساز
گفتم ، چشششششششششششم
💪💪💪💪💪💪💪
.
مخم پای اپلیکیشن پوکید.
امروز رو وقف ساخت خوشمزه جات کردم تا ذهنم به آرامش برسه.
تا آخر شب هم تصمیم ندارم پشینم پای سیستم.
یه نصف روز این ذهن طفلکم استراحت کنه ، بدک نیست😉😉😉
.
عید خود را چگونه گذراندید؟
به نام خدا
با شیرینی های خانوم خیر ابادی😍😅
نمره ی اول اختصاص یافت به پفکی گردویی های محشررررر😍👍 بعد اسلایس کرامبل موکا😍
.
پفکی گردویی همچنان لوکس ترین شیرینی محسوب میشه
لوکس با اختلاف زیاد ها👌👌👌