شش روز از سال جدید میگذره و من سه بار تا حالا کیک باقلوا ساختم☺️☺️☺️
امروز از برش لوزی شکل ، فیلم گرفتم براتون.
البته تنها در صورتی میذارمش که حداقل صد تا گل 🌹 برام بفرستین😎😎😎😎
زهرا بدجنس میشود😁😁😁😁
زهرای بدجنس اینجاست 👇👇👇 براش گل بفرستین تا به راه راست هدایت بشه😉😉
@zahrakheirabadi1395
منتظر گلهای قشنگتون هستم☺️☺️
این گلها رو چند تا حساب کنم؟؟
از دل اتاق عمل اومدن 😅😅😅
این هنرجوم خیلی باحاله
یه روز پیام میده میگه خانم خیرآبادی دیشب وسط عمل داشتم به خامه شکلاتی فکر میکردم
یه روز پیام میده میگه وسط عمل داشتم به کیک شکلات لاته فکر میکردم
یه روز عکس دل و جیگر بیرون ریخته ی بیمار رو میفرسته میگه طبیعیه موقع برداشتن این غده ها من به فلان شیرینی فکر میکردم😂😂😂😂
به طرز عجیبی دلم برای بیمارایی که زیر دست ایشون هستن میسوزه😁😁😁
البته امیدوارم نتیجه ی عملشون ، مثل افکار پرسنل اتاق عمل شیرین باشه🙏🙏🙏
همچنان در حال خواندن پیام های شما
ببینین وسط گلبارون چی پیدا کردم 😍😍😍
اینقدر خوشم میاد وقتی از دستور سوپ جوی مامانم تعریف میکنین😂😂😂😂😂
بازم وسط گلستانی که برام ساختین چنین پیامی یافتم☺️☺️☺️
دو شب پیش فیلم آموزش زولبیا رو برای بچه ها گذاشتم ، از همون دو شب پیش ، منتظر عکس نمونه کار ایشون هستم.
قبل از شرکت در کلاس ، به من گفتن هر سال دارم برای آموزش زولبیا هزینه میکنم و خوب در نمیاد. منم بهشون گفتم بهتون قول میدم امسال ، آخرین سالی باشه که هزینه میکنین😎😎😎
الان وسط پیام های گلبارون ، پیام ایشون شادی منو دو صد چندان کرد 😍😍😍