eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
چه زرنگ😂😂😂😂😂
۴۵۳ نفر پیام منو دیدن ، اما فقط ۵۳ نفر برام گل فرستادن ☺️☺️☺️ فردا فیلم رو ویرایش میکنم و پی وی این ۵۳ نفر می‌فرستم ، داخل کانال نمیذارم😎😎😎 تعداد گلهاتون کم بود ، همچنان بدجنسم و به راه راست هدایت نشدم 🤪🤪🤪
بچه ها عمدا پی وی تونو باز نمیکنم که گمتون نکنم و فردا فیلم رو بفرستم براتون😘😘😘
این گلها رو چند تا حساب کنم؟؟ از دل اتاق عمل اومدن 😅😅😅 این هنرجوم خیلی باحاله یه روز پیام میده میگه خانم خیرآبادی دیشب وسط عمل داشتم به خامه شکلاتی فکر میکردم یه روز پیام میده میگه وسط عمل داشتم به کیک شکلات لاته فکر میکردم یه روز عکس دل و جیگر بیرون ریخته ی بیمار رو می‌فرسته میگه طبیعیه موقع برداشتن این غده ها من به فلان شیرینی فکر میکردم😂😂😂😂 به طرز عجیبی دلم برای بیمارایی که زیر دست ایشون هستن میسوزه😁😁😁 البته امیدوارم نتیجه ی عملشون ، مثل افکار پرسنل اتاق عمل شیرین باشه🙏🙏🙏
+۹۹ یعنی بیشتر از صد ، حالا چند تا بیشتر نمیدونم😅😅😅 فک کنم یه کم زود قضاوت کردم 🙈🙈🙈 ظاهراً همتون نصف شب آنلاین میشین 😁😁😁 فرداشب فیلمشو داخل کانال میذارم براتون. امیدوارم از دیدنش لذت ببرین😘😘😘 خیلی دوستتون دارم💜💜💜💜
دارم پیاماتونو دونه دونه باز میکنم و میخونم پر از مهر و محبته تشکر از شما کمه ، باید از خالق شما تشکر کنم به خاطر وجود پرمهرتون و حضور ارزشمندتون ، خدا رو شکر میکنم 🙏🙏🙏
امشب کمی زود قضاوت کردم اولش پشیمون شدم و الان که دارم پیاماتونو میخونم ، شرمنده ترینم🙈🙈🙈 تعداد زیادی از شما عزیزان ،جدی جدی صد تا گل تایپ کرده بودین🙏🙏 خیلی دوستتون دارم💜💜💜💜
همچنان در حال خواندن پیام های شما ببینین وسط گلبارون چی پیدا کردم 😍😍😍 اینقدر خوشم میاد وقتی از دستور سوپ جوی مامانم تعریف میکنین😂😂😂😂😂
بازم وسط گلستانی که برام ساختین چنین پیامی یافتم☺️☺️☺️ دو شب پیش فیلم آموزش زولبیا رو برای بچه ها گذاشتم ، از همون دو شب پیش ، منتظر عکس نمونه کار ایشون هستم. قبل از شرکت در کلاس ، به من گفتن هر سال دارم برای آموزش زولبیا هزینه میکنم و خوب در نمیاد. منم بهشون گفتم بهتون قول میدم امسال ، آخرین سالی باشه که هزینه میکنین😎😎😎 الان وسط پیام های گلبارون ، پیام ایشون شادی منو دو صد چندان کرد 😍😍😍
تعداد زیادی از پیام هاتونو خوندم و پاسخ دادم ، مابقی رو هم فردا میخونم💜💜 فی الحال غرق در دریای محبتتون هستم 🙏🙏🙏 دلم میخواد همشو اسکرین شات بگیرم و بذارم تو کانال و نفر به نفر در حضور جمع ازتون تشکر کنم. اما شاید خوشایند همه نباشه و نعوذ بالله فک کنم خودشیفته هستم🤪😂😉 حضرت عشق صدام کرد که برم سحری نوش جان کنم ، فعلا خدانگهدارتون💜💜💜 فردا دو سه تا پیام دیگه در راستای خودشیفتگی میذارم براتون😁😁 و فردا شب هم فیلم برش لوزی کیک باقلوا و فیلم آموزش سوپ شیر ☺️☺️☺️ به وسعت قلب مهربونتون دوستتون دارم 💜💜💜