eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
9.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اندر مکالمات من و جوجه😁😁 شما شاهد باشین من تلاشمو کردم به راه راست هدایت بشه ، دیگه بقیش با خودش☺️☺️☺️
پیام نفر اول رو بخونین و بخندین😂😂 پیامشونو خوندم به امید اینکه برسم به نکته ای که مد نظر منه، یه هو دیدم نوشتن ، درو باز کن بگو پیشی بیا بخورش 😂😂😂😂😂
البته که من اینهمه توضیح و تفصیل نمیخواستم. اون چیزی که مد نظر من بود و به چشمم اومد واژه ی توانمندی بود 👌👌👌💪💪💪😎😎😎
بچه ها چرا دقت نمیکنین؟ من پیام هیچ کس رو باز نکردم و با توجه به نحوه ی قرعه کشی اصلا مهم نبود پیامتون باز شده یا نشده🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
@violetsugarr مواد لازم: شیر یک لیتر معادل پنج پیمانه نشاسته ی گل ۵ ق غ معادل ۵۰ گرم شکر ۸ ق غ معادل ۸۰ گرم گلاب یک سوم پیمانه کره بیست گرم خامه ی قنادی پنجاه گرم @violetsugarr طرز تهیه : ابتدا نشاسته را با مقدار کمی شیر باز کنید تا کاملا یکدست شود. حال کره ، شکر و مابقی شیر را به آن افزوده و روی حرارت قرار دهید تا جوش آید ، وقتی جوش آمد شعله را کم کرده و بیست دقیقه زمان دهید تا بجوشد و غلیظ شود و بوی خامی نشاسته کاملا از بین برود. حال گلاب را افزوده و هم بزنید تا یکدست شود. شعله را خاموش کرده و خامه ی قنادی باز شده را همگن کنید و به کل مواد اضافه کنید. مواد را سه قسمت کرده و به یک قسمت زعفران آب شده ی غلیظ و به یک قسمت پودر کاکائو اضافه کنید و در ظرف مورد نظر سرو کنید. @violetsugarr ✅ از اولین لحظه ای که قابلمه رو ، روی حرارت قرار میدین تا آخرین لحظه ، روی سرش وایستین و دائم هم بزنید. ✅ من همیشه از شیر پرچرب استفاده میکنم و کره رو حذف میکنم. ✅ نیازی به فرم دادن خامه ی قنادی نیست ، فقط زودتر از فریزر بذارین بیرون ، همین که یخش باز شه کافیه. @violetsugarr ✅ خامه ی قنادی قابل حذفه ، فقط اینکه اگر خامه رو حذف کردین ، دو ق غ خوری به میزان شکر دستور اضافه کنین. ✅ به جای خامه ی قنادی از خامه ی صبحانه هم میتونین استفاده کنین ، در اینصورت چهار ق غ شکر به میزان شکر دستور اضافه کنید. ✅ همگن کردن به معنای یکدست و یک دما کردن است ، برای همگن کردن خامه ی قنادی ، خامه رو در ظرفی مناسب ریخته و یک ملاقه از ماقوت داغ بهش اضافه کنین و با قاشق هم بزنین تا یکدست شه ، اونوقت به قابلمه اضافه کنین. @violetsugarr ✅ در صورت دلخواه میتونین کمی وانیل هم اضافه کنین ، من هیچ وقت وانیل اضافه نمیکنم ، به نظرم عطر و طعم خامه ی قنادی براش کافیه. ✅ به جای خامه ی قنادی میتونین صد گرم بستنی وانیلی اضافه کنین ، بستنی هم باید همگن شه و وقتی شعله خاموش شد ، اضافه شه. ✅ میتونین به دلخواه کمی خلال بادام هم به ماقوت اضافه کنین. @violetsugarr ✅ بهتره پودر کاکائو رو با کمی آب جوش باز کنین و بعد به ماقوت اضافه کنین. ✅ اگر احساس کردین ، ماقوت خیلی جوشیده و بیش از اندازه سفت شده ، میتونین یه کم شیر بهش اضافه کنین ، نیازی نیست شیر داغ باشه ، سرد هم میتونین اضافه کنین. @violetsugarr ✅ اگر خواستین ماقوت قالبی تهیه کنین ، بذارین موادتون یه کم بیشتر بجوشه تا غلیظ تر شه و قالبتونو حتما چرب کنین. ✅ اگر خواستین ماقوت رو مانند تصویر لایه لایه روی هم بریزین ، هر لایه رو که داخل ظرف سرو ریختین ، چند دقیقه داخل فریزر قرار بدین تا خودشو بگیره و بعد لایه ی بعدی رو به آرومی روی اون بریزین. فقط مراقب باشین داخل فریزر یخ نزنه ، در حدی که خودشو بگیره کافیه. @violetsugarr انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️ ❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
دوستان جان ، لازم به ذکره که اصل دستور ماقوت با نشاسته ، آب ، شکر ، گلاب و کره هست. حالا مازندرانی های عزیز و دوست داشتنی به جای آب ، از شیر استفاده میکنن و بهش میگن مشکوفی. من علاوه بر اینکه به جای آب ، از شیر استفاده میکنم ، کمی خامه هم اضافه میکنم ، و بینهایت طعمش به بستنی نزدیک میشه. و همچنان بهش میگم ماقوت😁😁😁
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
این رسپی ها از غیب به من الهام میشه 😜😜 🌹🌹 مرسی که به من لطف دارین و بهم انرژی مثبت میدین🌹🌹 اما علت اینکه این رسپی ها اینقدر دقیق هستن ، آزمون و خطاهای فراوانی هست که انجام میدم. من برای ارائه ی هر کلاسی ، پیش چند استاد مختلف آموزش میبینم ، تمام رسپی ها رو تست میزنم ، گاهی اوقات رسپی ها رو ترکیب میکنم ، خلاصه حسابی میکوبم و می‌سازم ، و در نهایت رسپی که از نظر خودم بهترین هست رو ارائه میدم☺️☺️☺️ این همه صبر و حوصله ای که در این راه دارم ، لطف خداست. وگرنه ذاتا انسان صبوری نیستم😅😅