eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
@violetsugarr مواد لازم: شیر یک لیتر معادل پنج پیمانه نشاسته ی گل ۵ ق غ معادل ۵۰ گرم شکر ۸ ق غ معادل ۸۰ گرم گلاب یک سوم پیمانه کره بیست گرم خامه ی قنادی پنجاه گرم @violetsugarr طرز تهیه : ابتدا نشاسته را با مقدار کمی شیر باز کنید تا کاملا یکدست شود. حال کره ، شکر و مابقی شیر را به آن افزوده و روی حرارت قرار دهید تا جوش آید ، وقتی جوش آمد شعله را کم کرده و بیست دقیقه زمان دهید تا بجوشد و غلیظ شود و بوی خامی نشاسته کاملا از بین برود. حال گلاب را افزوده و هم بزنید تا یکدست شود. شعله را خاموش کرده و خامه ی قنادی باز شده را همگن کنید و به کل مواد اضافه کنید. مواد را سه قسمت کرده و به یک قسمت زعفران آب شده ی غلیظ و به یک قسمت پودر کاکائو اضافه کنید و در ظرف مورد نظر سرو کنید. @violetsugarr ✅ از اولین لحظه ای که قابلمه رو ، روی حرارت قرار میدین تا آخرین لحظه ، روی سرش وایستین و دائم هم بزنید. ✅ من همیشه از شیر پرچرب استفاده میکنم و کره رو حذف میکنم. ✅ نیازی به فرم دادن خامه ی قنادی نیست ، فقط زودتر از فریزر بذارین بیرون ، همین که یخش باز شه کافیه. @violetsugarr ✅ خامه ی قنادی قابل حذفه ، فقط اینکه اگر خامه رو حذف کردین ، دو ق غ خوری به میزان شکر دستور اضافه کنین. ✅ به جای خامه ی قنادی از خامه ی صبحانه هم میتونین استفاده کنین ، در اینصورت چهار ق غ شکر به میزان شکر دستور اضافه کنید. ✅ همگن کردن به معنای یکدست و یک دما کردن است ، برای همگن کردن خامه ی قنادی ، خامه رو در ظرفی مناسب ریخته و یک ملاقه از ماقوت داغ بهش اضافه کنین و با قاشق هم بزنین تا یکدست شه ، اونوقت به قابلمه اضافه کنین. @violetsugarr ✅ در صورت دلخواه میتونین کمی وانیل هم اضافه کنین ، من هیچ وقت وانیل اضافه نمیکنم ، به نظرم عطر و طعم خامه ی قنادی براش کافیه. ✅ به جای خامه ی قنادی میتونین صد گرم بستنی وانیلی اضافه کنین ، بستنی هم باید همگن شه و وقتی شعله خاموش شد ، اضافه شه. ✅ میتونین به دلخواه کمی خلال بادام هم به ماقوت اضافه کنین. @violetsugarr ✅ بهتره پودر کاکائو رو با کمی آب جوش باز کنین و بعد به ماقوت اضافه کنین. ✅ اگر احساس کردین ، ماقوت خیلی جوشیده و بیش از اندازه سفت شده ، میتونین یه کم شیر بهش اضافه کنین ، نیازی نیست شیر داغ باشه ، سرد هم میتونین اضافه کنین. @violetsugarr ✅ اگر خواستین ماقوت قالبی تهیه کنین ، بذارین موادتون یه کم بیشتر بجوشه تا غلیظ تر شه و قالبتونو حتما چرب کنین. ✅ اگر خواستین ماقوت رو مانند تصویر لایه لایه روی هم بریزین ، هر لایه رو که داخل ظرف سرو ریختین ، چند دقیقه داخل فریزر قرار بدین تا خودشو بگیره و بعد لایه ی بعدی رو به آرومی روی اون بریزین. فقط مراقب باشین داخل فریزر یخ نزنه ، در حدی که خودشو بگیره کافیه. @violetsugarr انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️ ❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
دوستان جان ، لازم به ذکره که اصل دستور ماقوت با نشاسته ، آب ، شکر ، گلاب و کره هست. حالا مازندرانی های عزیز و دوست داشتنی به جای آب ، از شیر استفاده میکنن و بهش میگن مشکوفی. من علاوه بر اینکه به جای آب ، از شیر استفاده میکنم ، کمی خامه هم اضافه میکنم ، و بینهایت طعمش به بستنی نزدیک میشه. و همچنان بهش میگم ماقوت😁😁😁
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
این رسپی ها از غیب به من الهام میشه 😜😜 🌹🌹 مرسی که به من لطف دارین و بهم انرژی مثبت میدین🌹🌹 اما علت اینکه این رسپی ها اینقدر دقیق هستن ، آزمون و خطاهای فراوانی هست که انجام میدم. من برای ارائه ی هر کلاسی ، پیش چند استاد مختلف آموزش میبینم ، تمام رسپی ها رو تست میزنم ، گاهی اوقات رسپی ها رو ترکیب میکنم ، خلاصه حسابی میکوبم و می‌سازم ، و در نهایت رسپی که از نظر خودم بهترین هست رو ارائه میدم☺️☺️☺️ این همه صبر و حوصله ای که در این راه دارم ، لطف خداست. وگرنه ذاتا انسان صبوری نیستم😅😅
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امشب یه جا افطاری دعوتم با دستور سوپ جوی کانالم سوپ درست کردن ، میگن بیا ببین خوبه یا نه😅😅😅 به نظرم هنوز خوب جا نیفتاده ، به نظرتون الان زهرای بدجنس درونم اکتیو بشه و بهشون بگم یا زهرای مهربونم درونمو فعال کنم و بگم عااااااالیه؟؟🤪🤪🤪
وقتی یه نفر با تجربه ی بیست ساله ، چنین نظری میدن من نباید برم رو ابرا خب😎😎😎
دوستان جان برای آشنایی با پکیج آموزش مجازی زولبیا ، بامیه ، گوشفیل و دیدن نمونه کار هنرجویان سه سال گذشته ، در صورت تمایل عضو کانال زیر بشین. https://eitaa.com/joinchat/3583574369Cfeca3cafd6 به پاس حضور ارزشمندتون در این کانال ، آموزش رایگان خاگینه ی خرما تقدیم نگاه پر مهرتون میشه👌👌👌 روی لینک زیر ضربه بزنین ، هم آموزش خاگینه ی خرما رو ببینین و هم نمونه کار هنرجو های کلاس زولبیا 👌👌👌 https://eitaa.com/joinchat/3583574369Cfeca3cafd6 انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
بعد از چند روز تلگرامم وصل شد. ببینین چه پیام قشنگی دریافت کردم. مرسی که احساساتتونو با من به اشتراک میذارین😘😘
چقدر فرز😅😅😅😅
حق دارم برم رو ابرا یا نه؟؟ هنوز یک هفته از شروع کلاسم نگذشته و ایشون بالای ده کیلو تا حالا سفارش داشتن. از کجا؟ همسایه ها و هایپر محل کیلویی چند میفروشن ؟ ۱۴۰ تومان ☺️☺️☺️☺️
این عکس رو باز کنین ، کیفیت این زولبیا و بامیه رو ببینین برین تمام شهر رو بگردین ، ببینم کجا میتونین همچین زولبیایی پیدا کنین😎😎😎
شاید براتون سوال پیش بیاد این دوستمون چه طور تونستن سفارش بگیرن؟؟ ایشون بار اول که زولبیا بامیه درست کردن ، به صورت تعارفی بین همسایه ها توزیع کردن ، اونا هم کشته مرده ی کیفیت زولبیاها و البته مرام ایشون شدن و دارن بهشون سفارش میدن😅😅😅 و اما هایپر : بسته های نیم کیلویی آماده کردن و بردن هایپر محل ، صاحب مغازه گفتن قیمتش بالاست ، از فلان قنادی دارن برامون کیلویی صد تومان میارن ، ایشون هم گفتن فعلا این چند تا بسته رو بذارین تو فروشگاهتون ، تا ببینیم استقبال به چه صورت هست. فرداش به اون آقا زنگ زدن و گفتن ، زولبیا بامیه ها فروش رفت ؟ و اون آقا فرمودن نه تنها فروش رفت ، بلکه مشتری ها دوباره اومدن دنبالش ، برای فردا تا ساعت پنج عصر ، قبل از اذان چند بسته ی دیگه بیارین برامون 😎😎😎😎 و بدین سان ، چرخ سفارشاشون داره می‌چرخه 😎😎😎😎