eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
دوستان جان ، لازم به ذکره که اصل دستور ماقوت با نشاسته ، آب ، شکر ، گلاب و کره هست. حالا مازندرانی های عزیز و دوست داشتنی به جای آب ، از شیر استفاده میکنن و بهش میگن مشکوفی. من علاوه بر اینکه به جای آب ، از شیر استفاده میکنم ، کمی خامه هم اضافه میکنم ، و بینهایت طعمش به بستنی نزدیک میشه. و همچنان بهش میگم ماقوت😁😁😁
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
این رسپی ها از غیب به من الهام میشه 😜😜 🌹🌹 مرسی که به من لطف دارین و بهم انرژی مثبت میدین🌹🌹 اما علت اینکه این رسپی ها اینقدر دقیق هستن ، آزمون و خطاهای فراوانی هست که انجام میدم. من برای ارائه ی هر کلاسی ، پیش چند استاد مختلف آموزش میبینم ، تمام رسپی ها رو تست میزنم ، گاهی اوقات رسپی ها رو ترکیب میکنم ، خلاصه حسابی میکوبم و می‌سازم ، و در نهایت رسپی که از نظر خودم بهترین هست رو ارائه میدم☺️☺️☺️ این همه صبر و حوصله ای که در این راه دارم ، لطف خداست. وگرنه ذاتا انسان صبوری نیستم😅😅
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امشب یه جا افطاری دعوتم با دستور سوپ جوی کانالم سوپ درست کردن ، میگن بیا ببین خوبه یا نه😅😅😅 به نظرم هنوز خوب جا نیفتاده ، به نظرتون الان زهرای بدجنس درونم اکتیو بشه و بهشون بگم یا زهرای مهربونم درونمو فعال کنم و بگم عااااااالیه؟؟🤪🤪🤪
وقتی یه نفر با تجربه ی بیست ساله ، چنین نظری میدن من نباید برم رو ابرا خب😎😎😎
دوستان جان برای آشنایی با پکیج آموزش مجازی زولبیا ، بامیه ، گوشفیل و دیدن نمونه کار هنرجویان سه سال گذشته ، در صورت تمایل عضو کانال زیر بشین. https://eitaa.com/joinchat/3583574369Cfeca3cafd6 به پاس حضور ارزشمندتون در این کانال ، آموزش رایگان خاگینه ی خرما تقدیم نگاه پر مهرتون میشه👌👌👌 روی لینک زیر ضربه بزنین ، هم آموزش خاگینه ی خرما رو ببینین و هم نمونه کار هنرجو های کلاس زولبیا 👌👌👌 https://eitaa.com/joinchat/3583574369Cfeca3cafd6 انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
بعد از چند روز تلگرامم وصل شد. ببینین چه پیام قشنگی دریافت کردم. مرسی که احساساتتونو با من به اشتراک میذارین😘😘
چقدر فرز😅😅😅😅
حق دارم برم رو ابرا یا نه؟؟ هنوز یک هفته از شروع کلاسم نگذشته و ایشون بالای ده کیلو تا حالا سفارش داشتن. از کجا؟ همسایه ها و هایپر محل کیلویی چند میفروشن ؟ ۱۴۰ تومان ☺️☺️☺️☺️
این عکس رو باز کنین ، کیفیت این زولبیا و بامیه رو ببینین برین تمام شهر رو بگردین ، ببینم کجا میتونین همچین زولبیایی پیدا کنین😎😎😎
شاید براتون سوال پیش بیاد این دوستمون چه طور تونستن سفارش بگیرن؟؟ ایشون بار اول که زولبیا بامیه درست کردن ، به صورت تعارفی بین همسایه ها توزیع کردن ، اونا هم کشته مرده ی کیفیت زولبیاها و البته مرام ایشون شدن و دارن بهشون سفارش میدن😅😅😅 و اما هایپر : بسته های نیم کیلویی آماده کردن و بردن هایپر محل ، صاحب مغازه گفتن قیمتش بالاست ، از فلان قنادی دارن برامون کیلویی صد تومان میارن ، ایشون هم گفتن فعلا این چند تا بسته رو بذارین تو فروشگاهتون ، تا ببینیم استقبال به چه صورت هست. فرداش به اون آقا زنگ زدن و گفتن ، زولبیا بامیه ها فروش رفت ؟ و اون آقا فرمودن نه تنها فروش رفت ، بلکه مشتری ها دوباره اومدن دنبالش ، برای فردا تا ساعت پنج عصر ، قبل از اذان چند بسته ی دیگه بیارین برامون 😎😎😎😎 و بدین سان ، چرخ سفارشاشون داره می‌چرخه 😎😎😎😎
بچه ها این پیام چند تا نکته داشت : دقت کنین 👌👌👌 ۱) ایشون در حالی برای همسایه ها تعارفی بردن که همشون میدونستن که این دوست عزیزمون در امر سفارش فعال هستن ، از کجا میدونستن ، از اونجایی که ایشون سفارش شیرینی عید هم قبول میکردن . نرین نمونه برای همسایتون ببرین ، از فردا هر روز بیاد زحمت الکی بهتون بده😂😂😂😂 اگر نمونه بردین ، اعلام کنین که سفارش میگیرین👌👌 ۲) برای هایپر که نمونه بردن ، وقتی طرف گفته قیمتش بالاست ، دلسرد نشدن و بگن باشه مرسی خداحافظ، و بعد نمونه ها رو بیارن خونه و عین متر برن تو خودشون😐😐 بسته هایی که آماده کرده بودنو به صورت امانی پیش هایپر گذاشتن و گفتن حالا باشه ، شاید فروش رفت👌👌 ( به صورت امانی یعنی اینکه پولشو همون لحظه نگرفتن و هایپر بعد از فروش به ایشون پول داده ) ۳) و نکته ی سوم خودشون روز بعد به هایپر زنگ زدن و پیگیر ماجرا بودن اینم خیییییییییییلی مهمه بچه ها این پیگیری از همه چی مهمتره شاید اگر خودشون زنگ نمیزدن و پیگیری نمیکردن ، اون هایپر از همون زولبیا هایی که اون قنادی براشون میاورد ، میداد به مشتری هاش و به راحتی می‌گفت از اون مدل دیگه برامون نمیاد و تمام🤷‍♀🤷‍♀ حالا یه خاطره از این پیگیری در ادامه میگم براتون ، دیگه من رفتم رو منبر تا شما رو به راه راست هدایت نکنم پایین نمیام😎😎😎