دوستان جان ، لازم به ذکره که اصل دستور ماقوت با نشاسته ، آب ، شکر ، گلاب و کره هست.
حالا مازندرانی های عزیز و دوست داشتنی به جای آب ، از شیر استفاده میکنن و بهش میگن مشکوفی.
من علاوه بر اینکه به جای آب ، از شیر استفاده میکنم ، کمی خامه هم اضافه میکنم ، و بینهایت طعمش به بستنی نزدیک میشه.
و همچنان بهش میگم ماقوت😁😁😁
این رسپی ها از غیب به من الهام میشه 😜😜
🌹🌹 مرسی که به من لطف دارین و بهم انرژی مثبت میدین🌹🌹
اما علت اینکه این رسپی ها اینقدر دقیق هستن ، آزمون و خطاهای فراوانی هست که انجام میدم.
من برای ارائه ی هر کلاسی ، پیش چند استاد مختلف آموزش میبینم ، تمام رسپی ها رو تست میزنم ، گاهی اوقات رسپی ها رو ترکیب میکنم ، خلاصه حسابی میکوبم و میسازم ، و در نهایت رسپی که از نظر خودم بهترین هست رو ارائه میدم☺️☺️☺️
این همه صبر و حوصله ای که در این راه دارم ، لطف خداست.
وگرنه ذاتا انسان صبوری نیستم😅😅
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امشب یه جا افطاری دعوتم
با دستور سوپ جوی کانالم سوپ درست کردن ، میگن بیا ببین خوبه یا نه😅😅😅
به نظرم هنوز خوب جا نیفتاده ، به نظرتون الان زهرای بدجنس درونم اکتیو بشه و بهشون بگم
یا زهرای مهربونم درونمو فعال کنم و بگم عااااااالیه؟؟🤪🤪🤪
دوستان جان
برای آشنایی با پکیج آموزش مجازی زولبیا ، بامیه ، گوشفیل
و دیدن نمونه کار هنرجویان سه سال گذشته ، در صورت تمایل عضو کانال زیر بشین.
https://eitaa.com/joinchat/3583574369Cfeca3cafd6
به پاس حضور ارزشمندتون در این کانال ، آموزش رایگان خاگینه ی خرما تقدیم نگاه پر مهرتون میشه👌👌👌
روی لینک زیر ضربه بزنین ، هم آموزش خاگینه ی خرما رو ببینین و هم نمونه کار هنرجو های کلاس زولبیا 👌👌👌
https://eitaa.com/joinchat/3583574369Cfeca3cafd6
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
شاید براتون سوال پیش بیاد این دوستمون چه طور تونستن سفارش بگیرن؟؟
ایشون بار اول که زولبیا بامیه درست کردن ، به صورت تعارفی بین همسایه ها توزیع کردن ، اونا هم کشته مرده ی کیفیت زولبیاها و البته مرام ایشون شدن و دارن بهشون سفارش میدن😅😅😅
و اما هایپر :
بسته های نیم کیلویی آماده کردن و بردن هایپر محل ، صاحب مغازه گفتن قیمتش بالاست ، از فلان قنادی دارن برامون کیلویی صد تومان میارن ، ایشون هم گفتن فعلا این چند تا بسته رو بذارین تو فروشگاهتون ، تا ببینیم استقبال به چه صورت هست.
فرداش به اون آقا زنگ زدن و گفتن ، زولبیا بامیه ها فروش رفت ؟
و اون آقا فرمودن نه تنها فروش رفت ، بلکه مشتری ها دوباره اومدن دنبالش ، برای فردا تا ساعت پنج عصر ، قبل از اذان چند بسته ی دیگه بیارین برامون 😎😎😎😎
و بدین سان ، چرخ سفارشاشون داره میچرخه 😎😎😎😎
بچه ها این پیام چند تا نکته داشت :
دقت کنین 👌👌👌
۱) ایشون در حالی برای همسایه ها تعارفی بردن که همشون میدونستن که این دوست عزیزمون در امر سفارش فعال هستن ، از کجا میدونستن ، از اونجایی که ایشون سفارش شیرینی عید هم قبول میکردن .
نرین نمونه برای همسایتون ببرین ، از فردا هر روز بیاد زحمت الکی بهتون بده😂😂😂😂
اگر نمونه بردین ، اعلام کنین که سفارش میگیرین👌👌
۲) برای هایپر که نمونه بردن ، وقتی طرف گفته قیمتش بالاست ، دلسرد نشدن و بگن باشه مرسی خداحافظ، و بعد نمونه ها رو بیارن خونه و عین متر برن تو خودشون😐😐
بسته هایی که آماده کرده بودنو به صورت امانی پیش هایپر گذاشتن و گفتن حالا باشه ، شاید فروش رفت👌👌
( به صورت امانی یعنی اینکه پولشو همون لحظه نگرفتن و هایپر بعد از فروش به ایشون پول داده )
۳) و نکته ی سوم
خودشون روز بعد به هایپر زنگ زدن و پیگیر ماجرا بودن
اینم خیییییییییییلی مهمه بچه ها
این پیگیری از همه چی مهمتره
شاید اگر خودشون زنگ نمیزدن و پیگیری نمیکردن ، اون هایپر از همون زولبیا هایی که اون قنادی براشون میاورد ، میداد به مشتری هاش و به راحتی میگفت از اون مدل دیگه برامون نمیاد و تمام🤷♀🤷♀
حالا یه خاطره از این پیگیری در ادامه میگم براتون ، دیگه من رفتم رو منبر تا شما رو به راه راست هدایت نکنم پایین نمیام😎😎😎