این رسپی ها از غیب به من الهام میشه 😜😜
🌹🌹 مرسی که به من لطف دارین و بهم انرژی مثبت میدین🌹🌹
اما علت اینکه این رسپی ها اینقدر دقیق هستن ، آزمون و خطاهای فراوانی هست که انجام میدم.
من برای ارائه ی هر کلاسی ، پیش چند استاد مختلف آموزش میبینم ، تمام رسپی ها رو تست میزنم ، گاهی اوقات رسپی ها رو ترکیب میکنم ، خلاصه حسابی میکوبم و میسازم ، و در نهایت رسپی که از نظر خودم بهترین هست رو ارائه میدم☺️☺️☺️
این همه صبر و حوصله ای که در این راه دارم ، لطف خداست.
وگرنه ذاتا انسان صبوری نیستم😅😅
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امشب یه جا افطاری دعوتم
با دستور سوپ جوی کانالم سوپ درست کردن ، میگن بیا ببین خوبه یا نه😅😅😅
به نظرم هنوز خوب جا نیفتاده ، به نظرتون الان زهرای بدجنس درونم اکتیو بشه و بهشون بگم
یا زهرای مهربونم درونمو فعال کنم و بگم عااااااالیه؟؟🤪🤪🤪
دوستان جان
برای آشنایی با پکیج آموزش مجازی زولبیا ، بامیه ، گوشفیل
و دیدن نمونه کار هنرجویان سه سال گذشته ، در صورت تمایل عضو کانال زیر بشین.
https://eitaa.com/joinchat/3583574369Cfeca3cafd6
به پاس حضور ارزشمندتون در این کانال ، آموزش رایگان خاگینه ی خرما تقدیم نگاه پر مهرتون میشه👌👌👌
روی لینک زیر ضربه بزنین ، هم آموزش خاگینه ی خرما رو ببینین و هم نمونه کار هنرجو های کلاس زولبیا 👌👌👌
https://eitaa.com/joinchat/3583574369Cfeca3cafd6
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
شاید براتون سوال پیش بیاد این دوستمون چه طور تونستن سفارش بگیرن؟؟
ایشون بار اول که زولبیا بامیه درست کردن ، به صورت تعارفی بین همسایه ها توزیع کردن ، اونا هم کشته مرده ی کیفیت زولبیاها و البته مرام ایشون شدن و دارن بهشون سفارش میدن😅😅😅
و اما هایپر :
بسته های نیم کیلویی آماده کردن و بردن هایپر محل ، صاحب مغازه گفتن قیمتش بالاست ، از فلان قنادی دارن برامون کیلویی صد تومان میارن ، ایشون هم گفتن فعلا این چند تا بسته رو بذارین تو فروشگاهتون ، تا ببینیم استقبال به چه صورت هست.
فرداش به اون آقا زنگ زدن و گفتن ، زولبیا بامیه ها فروش رفت ؟
و اون آقا فرمودن نه تنها فروش رفت ، بلکه مشتری ها دوباره اومدن دنبالش ، برای فردا تا ساعت پنج عصر ، قبل از اذان چند بسته ی دیگه بیارین برامون 😎😎😎😎
و بدین سان ، چرخ سفارشاشون داره میچرخه 😎😎😎😎
بچه ها این پیام چند تا نکته داشت :
دقت کنین 👌👌👌
۱) ایشون در حالی برای همسایه ها تعارفی بردن که همشون میدونستن که این دوست عزیزمون در امر سفارش فعال هستن ، از کجا میدونستن ، از اونجایی که ایشون سفارش شیرینی عید هم قبول میکردن .
نرین نمونه برای همسایتون ببرین ، از فردا هر روز بیاد زحمت الکی بهتون بده😂😂😂😂
اگر نمونه بردین ، اعلام کنین که سفارش میگیرین👌👌
۲) برای هایپر که نمونه بردن ، وقتی طرف گفته قیمتش بالاست ، دلسرد نشدن و بگن باشه مرسی خداحافظ، و بعد نمونه ها رو بیارن خونه و عین متر برن تو خودشون😐😐
بسته هایی که آماده کرده بودنو به صورت امانی پیش هایپر گذاشتن و گفتن حالا باشه ، شاید فروش رفت👌👌
( به صورت امانی یعنی اینکه پولشو همون لحظه نگرفتن و هایپر بعد از فروش به ایشون پول داده )
۳) و نکته ی سوم
خودشون روز بعد به هایپر زنگ زدن و پیگیر ماجرا بودن
اینم خیییییییییییلی مهمه بچه ها
این پیگیری از همه چی مهمتره
شاید اگر خودشون زنگ نمیزدن و پیگیری نمیکردن ، اون هایپر از همون زولبیا هایی که اون قنادی براشون میاورد ، میداد به مشتری هاش و به راحتی میگفت از اون مدل دیگه برامون نمیاد و تمام🤷♀🤷♀
حالا یه خاطره از این پیگیری در ادامه میگم براتون ، دیگه من رفتم رو منبر تا شما رو به راه راست هدایت نکنم پایین نمیام😎😎😎
قبل از اینکه خاطره پیگیری بعدی رو بگم
بدانید و آگاه باشید خانم زهرا کاظمی که تا روز چهارم پنجم عید همچنان در حال تولید شیرینی خشک بودن و بلافاصله بعد از اتمام سفارشات شیرینی خشک ، کار زولبیا بامیه رو شروع کردن
تازه سه یا چهار ماهه که با من آشنا شدن و هنرجوی من هستن.
استارت آشناییمون هم کلاس دکور کیک فرهنگسرای حجاب بود. بنابراین تجربه ی کار بالایی ندارن ، و تازه شروع کردن.
با وجود داشتن دو تا فرزند ، واقعا خانم پر تلاشی هستن ، واقعا پر تلاش هستن ☺️☺️
یه چیز دیگه هم بگم
همسر ایشون قناد هستن ، یک آقای قناد با تجربه ی کار ۱۷/۱۸ ساله
و این آقای قناد تا دلتون بخواد به رسپی ها و روش کار من ایراد میگیرن😂😂😂😂
ولی ایشون همچنان با قدرت با مدل آموزش من دارن پیش میرن و کلی هم سفارش دارن💪💪💪
یک آقایی که تجربه ی ۱۷/۱۸ ساله در امر کار کارگاهی داره ، در مخیلش هم نمیگنجه که با روغن نیمه جامد بشه شیرینی خشک درست کرد ، ولی ما درست میکنیم 😎😎😎
اونم با چه کیفیتی 👌👌
دم دم های عید به خانومشون گفته بودن ، یکی از یخچالهای مغازه رو خالی میکنم ، نمونه شیرینی هاتو بیار بذار کنار شیرینی های ما برای مشتری هایی که شیرینی های با کیفیت تری میخوان
و البته ایشون اینقدر سرشون با سفارشات دوست و فامیل و همسایه شلوغ بود که دیگه وقت نکرده بودن برای مغازه ی همسرشون شیرینی بزنن☺️☺️☺️
نکته ی قشنگ ماجرا برای من این بود ، آقای قنادی که اول کار فقط با دیدن رسپی های من ، کلی ایراد گرفته بودن
بعد به نقطه ای رسیدن که از خانموشون خواستن یکی از یخچالهای مغازه رو با این شیرینی ها پر کنن برای مشتری هایی که شیرینی با کیفیت تری میخوان😎😎😎
نرم رو ابرا🤪🤪🤪🤪🤪
بچه ها لطفا لوس نباشین و تا یک نفر به کارتون ایراد میگیره ، دست و پاتون شل نشه و دلتون نلرزه
به خودتون و کارتون و استادتون ایمان داشته باشین
اگر همت و اعتماد به نفس خانم کاظمی کم بود ، همون اول که همسرشون به رسپی ها ایراد گرفتن ، ایشون اصلا حتی سراغ تست کردن هم نمیرفتن🤷♀🤷♀
یه لحظه خودتونو بذارین جای ایشون و ببینین اگر شما در این موقعیت بودین ، واقعا چی کار میکردین؟
آیا همچنان ادامه میدادین؟؟