دوستان جان
برای آشنایی با پکیج آموزش مجازی زولبیا ، بامیه ، گوشفیل
و دیدن نمونه کار هنرجویان سه سال گذشته ، در صورت تمایل عضو کانال زیر بشین.
https://eitaa.com/joinchat/3583574369Cfeca3cafd6
به پاس حضور ارزشمندتون در این کانال ، آموزش رایگان خاگینه ی خرما تقدیم نگاه پر مهرتون میشه👌👌👌
روی لینک زیر ضربه بزنین ، هم آموزش خاگینه ی خرما رو ببینین و هم نمونه کار هنرجو های کلاس زولبیا 👌👌👌
https://eitaa.com/joinchat/3583574369Cfeca3cafd6
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
شاید براتون سوال پیش بیاد این دوستمون چه طور تونستن سفارش بگیرن؟؟
ایشون بار اول که زولبیا بامیه درست کردن ، به صورت تعارفی بین همسایه ها توزیع کردن ، اونا هم کشته مرده ی کیفیت زولبیاها و البته مرام ایشون شدن و دارن بهشون سفارش میدن😅😅😅
و اما هایپر :
بسته های نیم کیلویی آماده کردن و بردن هایپر محل ، صاحب مغازه گفتن قیمتش بالاست ، از فلان قنادی دارن برامون کیلویی صد تومان میارن ، ایشون هم گفتن فعلا این چند تا بسته رو بذارین تو فروشگاهتون ، تا ببینیم استقبال به چه صورت هست.
فرداش به اون آقا زنگ زدن و گفتن ، زولبیا بامیه ها فروش رفت ؟
و اون آقا فرمودن نه تنها فروش رفت ، بلکه مشتری ها دوباره اومدن دنبالش ، برای فردا تا ساعت پنج عصر ، قبل از اذان چند بسته ی دیگه بیارین برامون 😎😎😎😎
و بدین سان ، چرخ سفارشاشون داره میچرخه 😎😎😎😎
بچه ها این پیام چند تا نکته داشت :
دقت کنین 👌👌👌
۱) ایشون در حالی برای همسایه ها تعارفی بردن که همشون میدونستن که این دوست عزیزمون در امر سفارش فعال هستن ، از کجا میدونستن ، از اونجایی که ایشون سفارش شیرینی عید هم قبول میکردن .
نرین نمونه برای همسایتون ببرین ، از فردا هر روز بیاد زحمت الکی بهتون بده😂😂😂😂
اگر نمونه بردین ، اعلام کنین که سفارش میگیرین👌👌
۲) برای هایپر که نمونه بردن ، وقتی طرف گفته قیمتش بالاست ، دلسرد نشدن و بگن باشه مرسی خداحافظ، و بعد نمونه ها رو بیارن خونه و عین متر برن تو خودشون😐😐
بسته هایی که آماده کرده بودنو به صورت امانی پیش هایپر گذاشتن و گفتن حالا باشه ، شاید فروش رفت👌👌
( به صورت امانی یعنی اینکه پولشو همون لحظه نگرفتن و هایپر بعد از فروش به ایشون پول داده )
۳) و نکته ی سوم
خودشون روز بعد به هایپر زنگ زدن و پیگیر ماجرا بودن
اینم خیییییییییییلی مهمه بچه ها
این پیگیری از همه چی مهمتره
شاید اگر خودشون زنگ نمیزدن و پیگیری نمیکردن ، اون هایپر از همون زولبیا هایی که اون قنادی براشون میاورد ، میداد به مشتری هاش و به راحتی میگفت از اون مدل دیگه برامون نمیاد و تمام🤷♀🤷♀
حالا یه خاطره از این پیگیری در ادامه میگم براتون ، دیگه من رفتم رو منبر تا شما رو به راه راست هدایت نکنم پایین نمیام😎😎😎
قبل از اینکه خاطره پیگیری بعدی رو بگم
بدانید و آگاه باشید خانم زهرا کاظمی که تا روز چهارم پنجم عید همچنان در حال تولید شیرینی خشک بودن و بلافاصله بعد از اتمام سفارشات شیرینی خشک ، کار زولبیا بامیه رو شروع کردن
تازه سه یا چهار ماهه که با من آشنا شدن و هنرجوی من هستن.
استارت آشناییمون هم کلاس دکور کیک فرهنگسرای حجاب بود. بنابراین تجربه ی کار بالایی ندارن ، و تازه شروع کردن.
با وجود داشتن دو تا فرزند ، واقعا خانم پر تلاشی هستن ، واقعا پر تلاش هستن ☺️☺️
یه چیز دیگه هم بگم
همسر ایشون قناد هستن ، یک آقای قناد با تجربه ی کار ۱۷/۱۸ ساله
و این آقای قناد تا دلتون بخواد به رسپی ها و روش کار من ایراد میگیرن😂😂😂😂
ولی ایشون همچنان با قدرت با مدل آموزش من دارن پیش میرن و کلی هم سفارش دارن💪💪💪
یک آقایی که تجربه ی ۱۷/۱۸ ساله در امر کار کارگاهی داره ، در مخیلش هم نمیگنجه که با روغن نیمه جامد بشه شیرینی خشک درست کرد ، ولی ما درست میکنیم 😎😎😎
اونم با چه کیفیتی 👌👌
دم دم های عید به خانومشون گفته بودن ، یکی از یخچالهای مغازه رو خالی میکنم ، نمونه شیرینی هاتو بیار بذار کنار شیرینی های ما برای مشتری هایی که شیرینی های با کیفیت تری میخوان
و البته ایشون اینقدر سرشون با سفارشات دوست و فامیل و همسایه شلوغ بود که دیگه وقت نکرده بودن برای مغازه ی همسرشون شیرینی بزنن☺️☺️☺️
نکته ی قشنگ ماجرا برای من این بود ، آقای قنادی که اول کار فقط با دیدن رسپی های من ، کلی ایراد گرفته بودن
بعد به نقطه ای رسیدن که از خانموشون خواستن یکی از یخچالهای مغازه رو با این شیرینی ها پر کنن برای مشتری هایی که شیرینی با کیفیت تری میخوان😎😎😎
نرم رو ابرا🤪🤪🤪🤪🤪
بچه ها لطفا لوس نباشین و تا یک نفر به کارتون ایراد میگیره ، دست و پاتون شل نشه و دلتون نلرزه
به خودتون و کارتون و استادتون ایمان داشته باشین
اگر همت و اعتماد به نفس خانم کاظمی کم بود ، همون اول که همسرشون به رسپی ها ایراد گرفتن ، ایشون اصلا حتی سراغ تست کردن هم نمیرفتن🤷♀🤷♀
یه لحظه خودتونو بذارین جای ایشون و ببینین اگر شما در این موقعیت بودین ، واقعا چی کار میکردین؟
آیا همچنان ادامه میدادین؟؟
میتونم پیش بینی کنم که همسرشون سال آینده از ایشون تقاضا کنن که به عنوان مربی و استاد برن کارگاه بالا سر نیروها و کلی شیرینی با کیفیت آماده کنن
ایشون هم با کلی افتخار بگن
عزیزم ، من سرم شلوغه و فرصت کافی ندارم🤪🤪🤪🤪
بدجنس هم خودتونین😁😁
اینگونه درخشیدن حق یک بانوی پر تلاش هست😎😎😎😎
از ابتدا تا نیمه ی اسفند سال گذشته ، یعنی همین قبل از عید
یه طرح تخفیف ویژه روی پکیج های آموزش مجازی گذاشتم و گفتم هر کس تمام پکیج های منو با هم تهیه کنه، از تخفیف پنجاه درصدی میتونه استفاده کنه.
( البته در تلگرام اعلام کردم ، در ایتا چیزی نگفتم ،چون تمام کانالهام داخل تلگرام هست ، فقط چند تاشو منتقل کردم ایتا)
من هیچ وقت تخفیف پنجاه درصدی نمیذارم بچه ها ، هیچ وقت
اولین بار بود ، اونم برای شخصی که بخواد کل کلاسها (( که فک کنم بیست تایی میشه)) رو با هم تهیه کنه.
چند روز پیش خانم کاظمی بهم پیام دادن و گفتن خانم خیرآبادی من فقط دو سه تا از پکیج های شما رو دارم ، اگر بخوام بقیشو با هم تهیه کنم ،میتونم از همون تخفیف پنجاه درصدی استفاده کنم؟
منم گفتم نه ، اون مال یک ماه پیش بود و تموم شد.
برگشتن گفتن خب من اون موقع پول کافی نداشتم ، الان از منبع درآمد خودم میخوام در کلاسهاتون شرکت کنم.
اینقدر از این حرفشون خوشم اومد ، اینقدر خوشم اومد و اینقدر کیف کردم که با تخفیف چهل درصدی تمام کلاسها رو براشون فعال کردم.
هنوز ایشون سراغ نونها نرفتن.
اگر اونها رو بپزن و ببرن هایپر یقین دارم ، یقین دارم ، یقین دارم که دیگه فرصت زولبیا بامیه پختن نخواهند داشت😎😎😎😎😎
آخه مشابه زولبیا بامیه های ما بازم تو قنادی های درجه یک هر شهری پیدا میشه.
اما مثل و مانند نون های طعم دار خونگی واقعا تو بازار نداریم.
تا شما این پیام ها رو میخونین، من برم خانم کاظمی رو به سمت تولید نون هدایت کنم😅😅😅😅
بین هنرجو هام دو دسته خانم هستن
دسته ی اول ، هدفشون از آموزش دیدن ، فقط تامین نیازهای خانواده اس.
خداقوتشون ، دمشون گرم و دستانشون پر توان
اما گروه دوم که دوست دارین درآمد زایی کنین ، خدا داند که پیام های بالا رو فقط فقط فقط برای انگیزه دادن به شما گذاشتم و تماااااام🙏🙏🙏🙏
چون میدونم خیلی هاتون از شروع کردن میترسین.
به خدا که خود من الکی الکی و شوخی شوخی شروع کردم😅😅😅
ولی خدایی همت و پشتکار داشتم و به لطف خدا هنوز هم دارم 💪💪💪
هر کاری سختی های خودشو داره بچه ها
ولی وقتی شروع کنین ، کم کم رشد میکنین.
من الان که میشینم و فیلم های اولین پکیج آموزش مجازیمو میبینم ، خندم میگیره
محتوای آموزشی عالی ، اما کیفیت فیلم ها داغووووووووون
اصلا ویرایش فیلم بلد نبودم🙈🙈
و البته دوستانی که الان در کلاس زولبیا شرکت کردین ، فیلم های زولبیا هم مال سه سال پیشه😉😉
فیلم های الآنم خیلی گوگولی هستن ، دوستشون دارم ،
الان حتی نحوه ی صحبت کردنم ، تن صدام ، سرعت عملم، همه و همه خیلی بهتر از قبل شده👌👌
اما یقین دارم که سه چهار سال دیگه میشینم و به فیلم های الآنم میخندم
طبیعی هم هست ،انسان دائم در حال پیشرفته و طبیعیه که به کارهای قدیمی خودش بخنده☺️☺️☺️
یه استاد داشتم میگفتن
اگر نمونه کارهای اولتون خنده دار نیست ، یعنی اینکه خیلی دیر شروع کردین
جملشون یه کم سنگینه، بشینین و بهش فکر کنین☺️☺️☺️☺️