از ابتدا تا نیمه ی اسفند سال گذشته ، یعنی همین قبل از عید
یه طرح تخفیف ویژه روی پکیج های آموزش مجازی گذاشتم و گفتم هر کس تمام پکیج های منو با هم تهیه کنه، از تخفیف پنجاه درصدی میتونه استفاده کنه.
( البته در تلگرام اعلام کردم ، در ایتا چیزی نگفتم ،چون تمام کانالهام داخل تلگرام هست ، فقط چند تاشو منتقل کردم ایتا)
من هیچ وقت تخفیف پنجاه درصدی نمیذارم بچه ها ، هیچ وقت
اولین بار بود ، اونم برای شخصی که بخواد کل کلاسها (( که فک کنم بیست تایی میشه)) رو با هم تهیه کنه.
چند روز پیش خانم کاظمی بهم پیام دادن و گفتن خانم خیرآبادی من فقط دو سه تا از پکیج های شما رو دارم ، اگر بخوام بقیشو با هم تهیه کنم ،میتونم از همون تخفیف پنجاه درصدی استفاده کنم؟
منم گفتم نه ، اون مال یک ماه پیش بود و تموم شد.
برگشتن گفتن خب من اون موقع پول کافی نداشتم ، الان از منبع درآمد خودم میخوام در کلاسهاتون شرکت کنم.
اینقدر از این حرفشون خوشم اومد ، اینقدر خوشم اومد و اینقدر کیف کردم که با تخفیف چهل درصدی تمام کلاسها رو براشون فعال کردم.
هنوز ایشون سراغ نونها نرفتن.
اگر اونها رو بپزن و ببرن هایپر یقین دارم ، یقین دارم ، یقین دارم که دیگه فرصت زولبیا بامیه پختن نخواهند داشت😎😎😎😎😎
آخه مشابه زولبیا بامیه های ما بازم تو قنادی های درجه یک هر شهری پیدا میشه.
اما مثل و مانند نون های طعم دار خونگی واقعا تو بازار نداریم.
تا شما این پیام ها رو میخونین، من برم خانم کاظمی رو به سمت تولید نون هدایت کنم😅😅😅😅
بین هنرجو هام دو دسته خانم هستن
دسته ی اول ، هدفشون از آموزش دیدن ، فقط تامین نیازهای خانواده اس.
خداقوتشون ، دمشون گرم و دستانشون پر توان
اما گروه دوم که دوست دارین درآمد زایی کنین ، خدا داند که پیام های بالا رو فقط فقط فقط برای انگیزه دادن به شما گذاشتم و تماااااام🙏🙏🙏🙏
چون میدونم خیلی هاتون از شروع کردن میترسین.
به خدا که خود من الکی الکی و شوخی شوخی شروع کردم😅😅😅
ولی خدایی همت و پشتکار داشتم و به لطف خدا هنوز هم دارم 💪💪💪
هر کاری سختی های خودشو داره بچه ها
ولی وقتی شروع کنین ، کم کم رشد میکنین.
من الان که میشینم و فیلم های اولین پکیج آموزش مجازیمو میبینم ، خندم میگیره
محتوای آموزشی عالی ، اما کیفیت فیلم ها داغووووووووون
اصلا ویرایش فیلم بلد نبودم🙈🙈
و البته دوستانی که الان در کلاس زولبیا شرکت کردین ، فیلم های زولبیا هم مال سه سال پیشه😉😉
فیلم های الآنم خیلی گوگولی هستن ، دوستشون دارم ،
الان حتی نحوه ی صحبت کردنم ، تن صدام ، سرعت عملم، همه و همه خیلی بهتر از قبل شده👌👌
اما یقین دارم که سه چهار سال دیگه میشینم و به فیلم های الآنم میخندم
طبیعی هم هست ،انسان دائم در حال پیشرفته و طبیعیه که به کارهای قدیمی خودش بخنده☺️☺️☺️
یه استاد داشتم میگفتن
اگر نمونه کارهای اولتون خنده دار نیست ، یعنی اینکه خیلی دیر شروع کردین
جملشون یه کم سنگینه، بشینین و بهش فکر کنین☺️☺️☺️☺️
#شیر_برنج
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
#شیر_برنج
@violetsugarr
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
مواد لازم:
برنج نیمه ی ایرانی یک پیمانه
شیر ۶ پیمانه
شکر ۱/۵ پیمانه
گلاب ۱/۳ پیمانه
پودر هل ۱/۲ ق چ
نمک یک پنس
خامه ی صبحانه ۱۰۰ گرم
@violetsugarr
طرز تهیه : برنج را به همراه مقدار کمی آب و گلاب به مدت دو ساعت خیس کنید.( دقت کنید به اندازه ای آب بریزید که فقط تا روی برنج بیاید ، قرار نیست این آب دور ریخته شود ، زیرا در اینصورت مقداری از عطر برنجمان را از دست خواهیم داد.)
حال برنج را به همراه شیر و یک پنس نمک روی حرارت ملایم قرار دهید و به آن زمان دهید تا برنج شکفته شود، به محض اینکه برنج دانه باز کرد شکر ، هل و گلاب را اضافه کنید ، یک رب زمان دهید تا به اصطلاح شیر برنج جا بیفتد. حرارت را خاموش کنید ، خامه را همگن کرده و اضافه کنید.در ظرف سرو ریخته و به دلخواه تزئین کنید.
@violetsugarr
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
✅ به جای برنج نیمه میتوانید از برنج گرده استفاده کنید.
✅ خامه ی صبحانه قابل حذف است.
✅ بسته به میزان ری برنج ممکن است شیر کمی کمتر و یا کمی بیشتر از میزان گفته شده استفاده شود.
✅ در هر مرحله از پخت که احساس کردید میزان شیر قابلمه کم است ، میتوانید شیر اضافه کنید ، نیازی نیست شیر را داغ کنید ، به همان صورت سرد اضافه کنید.
✅ به جای پودر هل میتوانید از عرق هل استفاده کنید.
✅ میتوانید شکر را حذف کنید ، و بعد از پخت شیر برنج را با عسل ، شیره ی انگور ، شیره ی خرما ، شیره ی نبات و یا شهد مربا سرو کنید.
@violetsugarr
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
این قسمت از پیام خانم کاظمی رو بخونین
❌❌ امروز خرابکاری هم کردم❌❌
اینو گذاشتم بچه ها که بدونین همیشه ، همه چیز گل و بلبل نیست .
پشت تمام این عکس ها و احساسات قشنگی که شما میبینین ، دنیا دنیا زحمت پنهانه☺️☺️
البته که اگر عاشق شغلت باشی ، زحمتش رو هم رحمت میدونی
وقتی میگم خانم کاظمی ، خانم پر تلاشی هستن ، یعنی این
بی دقتی کردن ، تخم مرغ رو به خمیر سرد اضافه کردن ، خمیر دون دون شده و ظاهر بامیه هاشون زشت شده
حس مسئولیت پذیری شون ، بهشون اجازه نداده اون بامیه رو بدن دست مشتری ، فلذا دوباره درست کردن ☺️☺️☺️
خب من نمیرم برای این هنرجو ؟
من ازش حمایت نکنم ؟
من بهش انگیزه ندم ؟
من براش وقت نذارم؟
من بهش افتخار نکنم ؟؟
🤷♀🤷♀🤷♀🤷♀
بچه ها ، همین طور که در عکس میبینید ، ساعت گوشی من و تمام اپلیکیشن هام یک ساعت جلو هست.
هر ترفندی شما گفتین من اجرا کردم ،تقریبا هفت هشت تا راهکار گفتین ، هیچ کدوم جواب نداد.
ساعت گوشیمو دستی تنظیم کرده بودم ، اما متاسفانه فیلتر شکنم کار نمیکرد و وقتی به تیم پشتیبانی فروش فیلتر شکن ، پیام دادم ، گفتن ساعت گوشیت رو بذار رو حالت خودکار ، گفتم خب اینجوری کلا یک ساعت جلو هستم و این خیلی بده
گفتن چاره ای نیست و این مشکل همه ی ماست 😐😐😐😐
و بدین سان ، الان هم ساعت گوشیم و هم تمام اپلیکیشن هام ، یک ساعت جلو هست🤷♀🤷♀🤷♀
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
یک پیام رضایت داغ داغ تازه از تنور در اومده😁😁😁😁
از وقتی این پیامو خوندم ، دائم این شعر تو ذهنم مرور میشه:
قدر زر ، زرگر شناسد / قدر گوهر ، گوهری
به خدا قسم که حال خوب ، نمیاد در خونتونو در بزنه بگه پاشو ببرمت رو ابرا
حال خوب رو خودتون باید ایجاد کنین
پاشین دل بدین به کاری که دوست دارین
خیاطی ، قنادی ، نقاشی ، آشپزی ، فروشندگی ...
نمیدونم ، هر چیزی که دوست دارین
تو رو خدا پاشین ، نشینین و فقط رشد دیگران رو ببینین و غبطه بخورین ، پاشین یه کاری واسه خودتون و حال دلتون بکنین💪💪💪💪
تغییر رنج داره ، درد داره ، خیلی سخته
اما میوه ی درخت تغییر بسیار شیرین و دلچسبه☺️☺️☺️