eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
از ابتدا تا نیمه ی اسفند سال گذشته ، یعنی همین قبل از عید یه طرح تخفیف ویژه روی پکیج های آموزش مجازی گذاشتم و گفتم هر کس تمام پکیج های منو با هم تهیه کنه، از تخفیف پنجاه درصدی می‌تونه استفاده کنه. ( البته در تلگرام اعلام کردم ، در ایتا چیزی نگفتم ،چون تمام کانالهام داخل تلگرام هست ، فقط چند تاشو منتقل کردم ایتا) من هیچ وقت تخفیف پنجاه درصدی نمیذارم بچه ها ، هیچ وقت اولین بار بود ، اونم برای شخصی که بخواد کل کلاسها (( که فک کنم بیست تایی میشه)) رو با هم تهیه کنه. چند روز پیش خانم کاظمی بهم پیام دادن و گفتن خانم خیرآبادی من فقط دو سه تا از پکیج های شما رو دارم ، اگر بخوام بقیشو با هم تهیه کنم ،میتونم از همون تخفیف پنجاه درصدی استفاده کنم؟ منم گفتم نه ، اون مال یک ماه پیش بود و تموم شد. برگشتن گفتن خب من اون موقع پول کافی نداشتم ، الان از منبع درآمد خودم می‌خوام در کلاسهاتون شرکت کنم. اینقدر از این حرفشون خوشم اومد ، اینقدر خوشم اومد و اینقدر کیف کردم که با تخفیف چهل درصدی تمام کلاسها رو براشون فعال کردم. هنوز ایشون سراغ نونها نرفتن. اگر اونها رو بپزن و ببرن هایپر یقین دارم ، یقین دارم ، یقین دارم که دیگه فرصت زولبیا بامیه پختن نخواهند داشت😎😎😎😎😎 آخه مشابه زولبیا بامیه های ما بازم تو قنادی های درجه یک هر شهری پیدا میشه. اما مثل و مانند نون های طعم دار خونگی واقعا تو بازار نداریم. تا شما این پیام ها رو میخونین، من برم خانم کاظمی رو به سمت تولید نون هدایت کنم😅😅😅😅
بین هنرجو هام دو دسته خانم هستن دسته ی اول ، هدفشون از آموزش دیدن ، فقط تامین نیازهای خانواده اس. خداقوتشون ، دمشون گرم و دستانشون پر توان اما گروه دوم که دوست دارین درآمد زایی کنین ، خدا داند که پیام های بالا رو فقط فقط فقط برای انگیزه دادن به شما گذاشتم و تماااااام🙏🙏🙏🙏 چون می‌دونم خیلی هاتون از شروع کردن میترسین. به خدا که خود من الکی الکی و شوخی شوخی شروع کردم😅😅😅 ولی خدایی همت و پشتکار داشتم و به لطف خدا هنوز هم دارم 💪💪💪 هر کاری سختی های خودشو داره بچه ها ولی وقتی شروع کنین ، کم کم رشد میکنین. من الان که میشینم و فیلم های اولین پکیج آموزش مجازیمو میبینم ، خندم میگیره محتوای آموزشی عالی ، اما کیفیت فیلم ها داغووووووووون اصلا ویرایش فیلم بلد نبودم🙈🙈 و البته دوستانی که الان در کلاس زولبیا شرکت کردین ، فیلم های زولبیا هم مال سه سال پیشه😉😉 فیلم های الآنم خیلی گوگولی هستن ، دوستشون دارم ، الان حتی نحوه ی صحبت کردنم ، تن صدام ، سرعت عملم، همه و همه خیلی بهتر از قبل شده👌👌 اما یقین دارم که سه چهار سال دیگه میشینم و به فیلم های الآنم میخندم طبیعی هم هست ،انسان دائم در حال پیشرفته و طبیعیه که به کارهای قدیمی خودش بخنده☺️☺️☺️ یه استاد داشتم میگفتن اگر نمونه کارهای اولتون خنده دار نیست ، یعنی اینکه خیلی دیر شروع کردین جملشون یه کم سنگینه، بشینین و بهش فکر کنین☺️☺️☺️☺️
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
@violetsugarr آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید مواد لازم: برنج نیمه ی ایرانی یک پیمانه شیر ۶ پیمانه شکر ۱/۵ پیمانه گلاب ۱/۳ پیمانه پودر هل ۱/۲ ق چ نمک یک پنس خامه ی صبحانه ۱۰۰ گرم @violetsugarr طرز تهیه : برنج را به همراه مقدار کمی آب و گلاب به مدت دو ساعت خیس کنید.( دقت کنید به اندازه ای آب بریزید که فقط تا روی برنج بیاید ، قرار نیست این آب دور ریخته شود ، زیرا در اینصورت مقداری از عطر برنجمان را از دست خواهیم داد.) حال برنج را به همراه شیر و یک پنس نمک روی حرارت ملایم قرار دهید و به آن زمان دهید تا برنج شکفته شود، به محض اینکه برنج دانه باز کرد شکر ، هل و گلاب را اضافه کنید ، یک رب زمان دهید تا به اصطلاح شیر برنج جا بیفتد. حرارت را خاموش کنید ، خامه را همگن کرده و اضافه کنید.در ظرف سرو ریخته و به دلخواه تزئین کنید. @violetsugarr آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید ✅ به جای برنج نیمه میتوانید از برنج گرده استفاده کنید. ✅ خامه ی صبحانه قابل حذف است. ✅ بسته به میزان ری برنج ممکن است شیر کمی کمتر و یا کمی بیشتر از میزان گفته شده استفاده شود. ✅ در هر مرحله از پخت که احساس کردید میزان شیر قابلمه کم است ، میتوانید شیر اضافه کنید ، نیازی نیست شیر را داغ کنید ، به همان صورت سرد اضافه کنید. ✅ به جای پودر هل میتوانید از عرق هل استفاده کنید. ✅ میتوانید شکر را حذف کنید ، و بعد از پخت شیر برنج را با عسل ، شیره ی انگور ، شیره ی خرما ، شیره ی نبات و یا شهد مربا سرو کنید. @violetsugarr آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️ ❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
یعنی خانم کاظمی هر روز داره منو شارژ میکنه😅😅😅😅
این قسمت از پیام خانم کاظمی رو بخونین ❌❌ امروز خرابکاری هم کردم❌❌ اینو گذاشتم بچه ها که بدونین همیشه ، همه چیز گل و بلبل نیست . پشت تمام این عکس ها و احساسات قشنگی که شما می‌بینین ، دنیا دنیا زحمت پنهانه☺️☺️ البته که اگر عاشق شغلت باشی ، زحمتش رو هم رحمت میدونی وقتی میگم خانم کاظمی ، خانم پر تلاشی هستن ، یعنی این بی دقتی کردن ، تخم مرغ رو به خمیر سرد اضافه کردن ، خمیر دون دون شده و ظاهر بامیه هاشون زشت شده حس مسئولیت پذیری شون ، بهشون اجازه نداده اون بامیه رو بدن دست مشتری ، فلذا دوباره درست کردن ☺️☺️☺️ خب من نمیرم برای این هنرجو ؟ من ازش حمایت نکنم ؟ من بهش انگیزه ندم ؟ من براش وقت نذارم؟ من بهش افتخار نکنم ؟؟ 🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀
یک پیام رضایت داغ داغ تازه از تنور در اومده😁😁😁😁
استاد بی جنبه😂😂😂😂
بچه ها ، همین طور که در عکس می‌بینید ، ساعت گوشی من و تمام اپلیکیشن هام یک ساعت جلو هست. هر ترفندی شما گفتین من اجرا کردم ،تقریبا هفت هشت تا راهکار گفتین ، هیچ کدوم جواب نداد. ساعت گوشیمو دستی تنظیم کرده بودم ، اما متاسفانه فیلتر شکنم کار نمی‌کرد و وقتی به تیم پشتیبانی فروش فیلتر شکن ، پیام دادم ، گفتن ساعت گوشیت رو بذار رو حالت خودکار ، گفتم خب اینجوری کلا یک ساعت جلو هستم و این خیلی بده گفتن چاره ای نیست و این مشکل همه ی ماست 😐😐😐😐 و بدین سان ، الان هم ساعت گوشیم و هم تمام اپلیکیشن هام ، یک ساعت جلو هست🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
یک پیام رضایت داغ داغ تازه از تنور در اومده😁😁😁😁
از وقتی این پیامو خوندم ، دائم این شعر تو ذهنم مرور میشه: قدر زر ، زرگر شناسد / قدر گوهر ، گوهری به خدا قسم که حال خوب ، نمیاد در خونتونو در بزنه بگه پاشو ببرمت رو ابرا حال خوب رو خودتون باید ایجاد کنین پاشین دل بدین به کاری که دوست دارین خیاطی ، قنادی ، نقاشی ، آشپزی ، فروشندگی ... نمی‌دونم ، هر چیزی که دوست دارین تو رو خدا پاشین ، نشینین و فقط رشد دیگران رو ببینین و غبطه بخورین ، پاشین یه کاری واسه خودتون و حال دلتون بکنین💪💪💪💪 تغییر رنج داره ، درد داره ، خیلی سخته اما میوه ی درخت تغییر بسیار شیرین و دلچسبه☺️☺️☺️