این قسمت از پیام خانم کاظمی رو بخونین
❌❌ امروز خرابکاری هم کردم❌❌
اینو گذاشتم بچه ها که بدونین همیشه ، همه چیز گل و بلبل نیست .
پشت تمام این عکس ها و احساسات قشنگی که شما میبینین ، دنیا دنیا زحمت پنهانه☺️☺️
البته که اگر عاشق شغلت باشی ، زحمتش رو هم رحمت میدونی
وقتی میگم خانم کاظمی ، خانم پر تلاشی هستن ، یعنی این
بی دقتی کردن ، تخم مرغ رو به خمیر سرد اضافه کردن ، خمیر دون دون شده و ظاهر بامیه هاشون زشت شده
حس مسئولیت پذیری شون ، بهشون اجازه نداده اون بامیه رو بدن دست مشتری ، فلذا دوباره درست کردن ☺️☺️☺️
خب من نمیرم برای این هنرجو ؟
من ازش حمایت نکنم ؟
من بهش انگیزه ندم ؟
من براش وقت نذارم؟
من بهش افتخار نکنم ؟؟
🤷♀🤷♀🤷♀🤷♀
بچه ها ، همین طور که در عکس میبینید ، ساعت گوشی من و تمام اپلیکیشن هام یک ساعت جلو هست.
هر ترفندی شما گفتین من اجرا کردم ،تقریبا هفت هشت تا راهکار گفتین ، هیچ کدوم جواب نداد.
ساعت گوشیمو دستی تنظیم کرده بودم ، اما متاسفانه فیلتر شکنم کار نمیکرد و وقتی به تیم پشتیبانی فروش فیلتر شکن ، پیام دادم ، گفتن ساعت گوشیت رو بذار رو حالت خودکار ، گفتم خب اینجوری کلا یک ساعت جلو هستم و این خیلی بده
گفتن چاره ای نیست و این مشکل همه ی ماست 😐😐😐😐
و بدین سان ، الان هم ساعت گوشیم و هم تمام اپلیکیشن هام ، یک ساعت جلو هست🤷♀🤷♀🤷♀
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
یک پیام رضایت داغ داغ تازه از تنور در اومده😁😁😁😁
از وقتی این پیامو خوندم ، دائم این شعر تو ذهنم مرور میشه:
قدر زر ، زرگر شناسد / قدر گوهر ، گوهری
به خدا قسم که حال خوب ، نمیاد در خونتونو در بزنه بگه پاشو ببرمت رو ابرا
حال خوب رو خودتون باید ایجاد کنین
پاشین دل بدین به کاری که دوست دارین
خیاطی ، قنادی ، نقاشی ، آشپزی ، فروشندگی ...
نمیدونم ، هر چیزی که دوست دارین
تو رو خدا پاشین ، نشینین و فقط رشد دیگران رو ببینین و غبطه بخورین ، پاشین یه کاری واسه خودتون و حال دلتون بکنین💪💪💪💪
تغییر رنج داره ، درد داره ، خیلی سخته
اما میوه ی درخت تغییر بسیار شیرین و دلچسبه☺️☺️☺️
بچه ها از لیست بالا
شیرینی تانتن خرمایی
سوپ جو
کیک خرما
پودینگ خرما
سوپ شیر
کیک باقلوا
مشکوفی
شیر برنج
اینها مناسب ماه مبارک هستن
روی لینک مربوط به هر کدوم ضربه بزنین و آموزشش رو ببینین و برین تو کارش و غرق در لذت بشین☺️☺️☺️
بچه ها جونم
اولین قرعه کشی ما در سال ۱۴۰۲ ، بین هنرجو های کلاس شیرینی خشک مدرن ،به تنبلونه ترین حالت ممکن صورت گرفت 😁😁😁
اینم نتیجش👇👇👇👇
شماره ی ۳) خانم فرزین
شماره ی ۱۱) خانم فتحی
شماره ی ۱۰۰) خانم پور بدخشان
هدیه ی این قرعه کشی دماسنج فر یا مایعات هست و اگر عزیزان این دو رو داشته باشن ، یه هدیه ی دیگه تقدیمشون میشه☺️☺️☺️
سه نفر اینجا ، دو نفر هم ۲۷ اسفند قرعه کشی کردم ، هدیه ی این پنج عزیز بعد از تعطیلات ارسال خواهد شد☺️☺️☺️
لازم به ذکره که خانم فتحی برای دومین بار هست در قرعه کشی های من برنده میشن😅😅😅😅
اینقدر که ایشون انرژی مثبت بالایی دارن.
👌👌👌👌