eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
اینم ته دیگش امیدوارم درست کنین و لذذذذذذت ببرین💜💜💜 انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
سی ثانیه وقت بذارین و این پیامو بخونین پیام بعدیشون ، تازه قشنگ تره😅😅😅 این پیام رو در یکی از گروههای رفع اشکال ،خطاب به سایر هنرجو ها گذاشته بودن☺️☺️
خدا از این خانواده های مهربون نصیب و قسمت و روزی همتون کنه🙏🙏🙏😉😉😉
به نظر من که خواهر شوهرشون ،خواهر شوهر بازی درآوردن😁😁😁 وگرنه ، زولبیاهایی که ما می‌سازیم کجا😎😎 و زولبیاهای قنادی یزدی ها کجا🤷‍♀🤷‍♀ (( ما تو مشهد یه قنادی یزدیها داریم که به کیفیت مشهوره))
بچه ها یه چیزی میگم ،حمل بر خودستایی نشه😁😁😁 میدونین که من خودشیفته نیستم😉😉 آقا من شش تا پسر عمه دارم ، تا دلتون بخواد بد غذا و بد ادا هستن😐😐 و به نود درصد خوراکی هایی که میخورن ، ایراد میگیرن😏😏 یکی از این پسر عمه ها ، شوهر دختر عمومه و افطار دیشب در جمع ما بود. بعد از نوش جان کردن زولبیا و بامیه ها چند بار با تعجب گفت ، چرا قنادیای بیرون نمیتونن زولبیای این طعمی درست کنن؟😅😅😅 پاسخش رو دادم و اونم اینکه به دو روش میشه زولبیا ساخت ۱) با ترکیب ماست و نشاسته ۲) با ترکیب آب و آرد زولبیای اولی خوشمزه تر ، با کیفیت تر و البته گران تر هست☺️☺️ دقت کردین اتحادیه ی قنادان هر سال سه تا نرخ برای زولبیا بامیه اعلام میکنه؟ درجه یک درجه دو درجه سه یک دلیلش همینه که گفتم و دلیل دوم هم استفاده از هل و گلاب و زعفرون و یا اسانس هل ،اسانس رز و رنگ خوراکی ☺️☺️☺️ و اما اون یکی پسر عمه ی بد غذا و بد ادا ، عید که اومده بود خونمون ، خیلی پیگیر کیک باقلوا و آموزش و سفارشش بود😅😅😅 یکی دیگه از این پسر عمه ها مریض بود و نتونست بیاد خونمون ،ولی زنگ زد و گفت از شیرینی هات بفرست برام😅😅😅 منم که کلا رو ابرا سیر میکنم😎😎 هر چه از تعریف و تمجید فامیل و هر چه از حس و حال قشنگی که هر روز از شما دریافت میکنم🙏🙏🙏🙏 و باز دومی از اولی برام قشنگ تر و دلچسب تره☺️☺️☺️
بقیه فقط میخورن😂😂😂😂 نوش جونشون اصلا ما برای همین درست میکنیم دیگه 😅😅😅😅 نخورن که ضد حاله🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀
یک پیام رضایت تازه از تنور درآمده ببینین😅😅😅 این دوست عزیزمون دو سال پیش کلاس فنی حرفه ای رو در رشته ی نان شرکت کردن و حالا چنین نظری در مورد آموزش من دارند☺️☺️☺️
قشنگ نیست☺️☺️☺️
بعضی پیام ها عجیب به دلم میشینه مرسی که برام عکس میفرستین کلی عکس از نمونه کار بچه های کلاس شیرینی دارم که فرصت نکردم تو کانال بذارم. انشاءالله سر فرصت میذارم همشو🌹🌹
40.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عید همگی مبااااااااااارک 💜💜💜🌹🌹🌹
و دست نوشته ای که همیشه ، همراه هدیه ها می‌فرستم ☺️☺️☺️
و مهمه برام روی کارت پستالی که قراره دست نوشته بنویسم ، حتما عکس گل باشه☺️☺️ آخه گل هم خودش ، هم اسمش ، هم عکسش پر از حس و حال خوبه ☺️☺️☺️