بچه ها یه چیزی میگم ،حمل بر خودستایی نشه😁😁😁
میدونین که من خودشیفته نیستم😉😉
آقا من شش تا پسر عمه دارم ، تا دلتون بخواد بد غذا و بد ادا هستن😐😐 و به نود درصد خوراکی هایی که میخورن ، ایراد میگیرن😏😏
یکی از این پسر عمه ها ، شوهر دختر عمومه و افطار دیشب در جمع ما بود.
بعد از نوش جان کردن زولبیا و بامیه ها
چند بار با تعجب گفت ، چرا قنادیای بیرون نمیتونن زولبیای این طعمی درست کنن؟😅😅😅
پاسخش رو دادم و اونم اینکه
به دو روش میشه زولبیا ساخت
۱) با ترکیب ماست و نشاسته
۲) با ترکیب آب و آرد
زولبیای اولی خوشمزه تر ، با کیفیت تر و البته گران تر هست☺️☺️
دقت کردین اتحادیه ی قنادان هر سال سه تا نرخ برای زولبیا بامیه اعلام میکنه؟
درجه یک
درجه دو
درجه سه
یک دلیلش همینه که گفتم و دلیل دوم هم استفاده از هل و گلاب و زعفرون
و یا اسانس هل ،اسانس رز و رنگ خوراکی
☺️☺️☺️
و اما اون یکی پسر عمه ی بد غذا و بد ادا ، عید که اومده بود خونمون ، خیلی پیگیر کیک باقلوا و آموزش و سفارشش بود😅😅😅
یکی دیگه از این پسر عمه ها مریض بود و نتونست بیاد خونمون ،ولی زنگ زد و گفت از شیرینی هات بفرست برام😅😅😅
منم که کلا رو ابرا سیر میکنم😎😎
هر چه از تعریف و تمجید فامیل و هر چه از حس و حال قشنگی که هر روز از شما دریافت میکنم🙏🙏🙏🙏
و باز دومی از اولی برام قشنگ تر و دلچسب تره☺️☺️☺️
40.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عید همگی مبااااااااااارک
💜💜💜🌹🌹🌹
ولی انصافا نهایت خودشیفتگی من اینه که میرم رو ابرا
اینا از ابرا هم بالاتر رفتن😂😂😂😂
کم کم دارم نگرانشون میشم🤷♀🤷♀
یه تعداد از هنرجوهای قدیمی رو دیگه نباید تو کلاسهای جدید ثبت نام کنم ، خطرناکه براشون😁😁😁