تقریبا هر روز ، حداقل پنج تا از این پیام ها دریافت میکنم.
گاهی حتی بیشتر ، مثلا امروز که فکر میکنم به سی تا هم رسید
اما خیلی با شما به اشتراک نمیذارم ، که خدایی نکرده فک نکنین من خودشیفته أم😉😉
ولی انصافا نهایت خودشیفتگی من اینه که میرم رو ابرا
اینا از ابرا هم بالاتر رفتن😂😂😂😂
کم کم دارم نگرانشون میشم🤷♀🤷♀
یه تعداد از هنرجوهای قدیمی رو دیگه نباید تو کلاسهای جدید ثبت نام کنم ، خطرناکه براشون😁😁😁
از دیروز که ثبت نام کلاسها شروع شده
ایشون نفر چندمی هستن که با درآمد خودشون دارن تو کلاس شرکت میکنن☺️☺️
نفر چندم؟؟
نمیدونم
عدد نمیگم که دروغ نباشه ، چون آمار دقیق ندارم
تمرکزم روی آماده سازی کانالها بود ، فقط پیام ها رو خوندم و لذذذذذذذذت بردم