بچه ها جونم
لطفا عکس ها رو بفرستین به آی دی زیر
ایشون قراره عکس ها رو مرتب کنن ، لینک دار کنن و بذارن داخل یه کانال دیگه
من قرعه کشی رو از عکس های اون کانال انجام میدم
وقتی عکس ها رو پی وی من میفرستین ،ممکنه من فراموش کنم برای ایشون فروارد کنم و حقتون ضایع شه
@violetsugar_admin1
بفرستین اینجا👆👆👆👆
و نکته ی بعدی اینکه
عکس هایی که با استفاده از آموزش های من
،حالا چه رایگان ، چه پکیج های مجازی
درست میکنین رو بفرستین
عکس های که از آموزش های سایر اساتید هست رو نفرستین بچه ها🙏🙏🙏
خیلی دوستتون دارم بچه ها
احساسم بهم میگه:
زهرا
یکی از واجبات امشب برای تو این هست که خدا رو بخاطر حضور این چنین انسانهایی در زندگیت شکر کنی🙏🙏🙏
خیلی دوستتون دارم ، خییییییلی دوستتون دارم.
مهر و محبتی که از شما دریافت میکنم ، در قالب کلمه و جمله قابل وصف نیست.
🙏🙏🙏🙏
دعا کنین ، خدا بهم قوت و نیرو و توانایی بده که بتونم ، بیش از پیش ، عاشقانه ، بهتون خدمت کنم🙏🙏🙏🌹🌹🌹
در ادامه ی هدایای بچه ها☺️☺️
خیلی عکس زیبایی گرفتن
😍😍
خوشمان آمد👌👌
بر طبل شادانه بکوبید
چرا که
در کنار استادی قرار گرفتین که بسیار خجسته اس😁😁😁
عاشق کشف و اکتشافات
عاشق آزمون و خطا
بدون ذره ای نگرانی از نتیجه😅😅
یادتونه هفته ی پیش بامیه ساختم ، سهوا یه حرکتی زدم که یه مقدار از بامیه هام به فنا رفت؟؟؟
علتش رو بهتون گفتم ، من همزمان دو تا کار انجام داده بودم
۱) دو ردیف خمیر داخل قابلمه قیف زدم
۲) سطح روغن کم بود
قطع به یقین هر دو عامل در خلق آن نتیجه ی شگفت انگیز تاثیر گذار بود ، اما از همون موقع ذهن من درگیره که
یعنی کدوم عامل تاثیر بیشتری داشت؟؟🧐🧐🧐
فلذا تصمیم گرفتم یه بار بامیه بسازم ، یک عامل رو اوکی کنم و عامل دیگه نه
تا ببینم چی میشه
دیشب بامیه درست کردم ، یه قابلمه ی کوچیک ، با دیواره ی بلند برداشتم ، سه ردیف خمیر روی هم قیف زدم و تا دو انگشت بالای خمیرها روغن ریختم ،
در واقع عامل روغن رو اوکی کردم ، اما خطای چند ردیف خمیر رو هم قیف زدن رو عمدا انجام دادم.
فک میکنین نتیجه چی شد ؟؟😉😉
جایزه نداره بچه ها ولی دلم میخواد معرفتی مشارکت کنین ☺️☺️
بهم بگین ، حدس میزنین ، بامیه های دیشب خوب شد یا پلیچ شد؟؟ 😁😁
من اینجام و پیام هاتونو با عشق میخونم
👇👇👇👇
@zahrakheirabadi1395
تازه یه حرکت جدید هم رو زولبیا زدم 😎😎😎 حالا اونو بعدا بهتون میگم
24.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینم نتیجه ی بامیه های دیشبم😎😎
اصلا دیشب یه شب ناب بود برام
اینقدر با تجربیات جدیدم کیف کردم ، اینقدر کیف کردم ، اینقدرررررررررر کیف کردم😅😅😅
فقط دو تا نکته :
۱) سرعت فیلمو یک و نیم برابر کردم که زود تموم شه که حوصلتون سر نره 😁😁
۲) زولبیا بامیه هام در واقعیت خیلی زیباتر بودن☺️☺️☺️
برای اینکه بتونم فیلم رو ارسال کنم ،مجبور شدم حجمش رو از ۱۶۷ برسونم به زیر پنجاه و وقتی حجم فیلم کم میشه ، طبیعیه که از کیفیت هم کم میشه 🤷♀🤷♀🤷♀