خیلی دوستتون دارم بچه ها
احساسم بهم میگه:
زهرا
یکی از واجبات امشب برای تو این هست که خدا رو بخاطر حضور این چنین انسانهایی در زندگیت شکر کنی🙏🙏🙏
خیلی دوستتون دارم ، خییییییلی دوستتون دارم.
مهر و محبتی که از شما دریافت میکنم ، در قالب کلمه و جمله قابل وصف نیست.
🙏🙏🙏🙏
دعا کنین ، خدا بهم قوت و نیرو و توانایی بده که بتونم ، بیش از پیش ، عاشقانه ، بهتون خدمت کنم🙏🙏🙏🌹🌹🌹
در ادامه ی هدایای بچه ها☺️☺️
خیلی عکس زیبایی گرفتن
😍😍
خوشمان آمد👌👌
بر طبل شادانه بکوبید
چرا که
در کنار استادی قرار گرفتین که بسیار خجسته اس😁😁😁
عاشق کشف و اکتشافات
عاشق آزمون و خطا
بدون ذره ای نگرانی از نتیجه😅😅
یادتونه هفته ی پیش بامیه ساختم ، سهوا یه حرکتی زدم که یه مقدار از بامیه هام به فنا رفت؟؟؟
علتش رو بهتون گفتم ، من همزمان دو تا کار انجام داده بودم
۱) دو ردیف خمیر داخل قابلمه قیف زدم
۲) سطح روغن کم بود
قطع به یقین هر دو عامل در خلق آن نتیجه ی شگفت انگیز تاثیر گذار بود ، اما از همون موقع ذهن من درگیره که
یعنی کدوم عامل تاثیر بیشتری داشت؟؟🧐🧐🧐
فلذا تصمیم گرفتم یه بار بامیه بسازم ، یک عامل رو اوکی کنم و عامل دیگه نه
تا ببینم چی میشه
دیشب بامیه درست کردم ، یه قابلمه ی کوچیک ، با دیواره ی بلند برداشتم ، سه ردیف خمیر روی هم قیف زدم و تا دو انگشت بالای خمیرها روغن ریختم ،
در واقع عامل روغن رو اوکی کردم ، اما خطای چند ردیف خمیر رو هم قیف زدن رو عمدا انجام دادم.
فک میکنین نتیجه چی شد ؟؟😉😉
جایزه نداره بچه ها ولی دلم میخواد معرفتی مشارکت کنین ☺️☺️
بهم بگین ، حدس میزنین ، بامیه های دیشب خوب شد یا پلیچ شد؟؟ 😁😁
من اینجام و پیام هاتونو با عشق میخونم
👇👇👇👇
@zahrakheirabadi1395
تازه یه حرکت جدید هم رو زولبیا زدم 😎😎😎 حالا اونو بعدا بهتون میگم
24.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینم نتیجه ی بامیه های دیشبم😎😎
اصلا دیشب یه شب ناب بود برام
اینقدر با تجربیات جدیدم کیف کردم ، اینقدر کیف کردم ، اینقدرررررررررر کیف کردم😅😅😅
فقط دو تا نکته :
۱) سرعت فیلمو یک و نیم برابر کردم که زود تموم شه که حوصلتون سر نره 😁😁
۲) زولبیا بامیه هام در واقعیت خیلی زیباتر بودن☺️☺️☺️
برای اینکه بتونم فیلم رو ارسال کنم ،مجبور شدم حجمش رو از ۱۶۷ برسونم به زیر پنجاه و وقتی حجم فیلم کم میشه ، طبیعیه که از کیفیت هم کم میشه 🤷♀🤷♀🤷♀
یک پیام داغ دیگه
اینو بفرستین واسه شوهرتان تا کمی یاد بگیرد 😁😁😁
بچه ها ، بارها بهتون گفتم که من علی رغم میل باطنی ، شوخی شوخی وارد دنیای قنادی شدم
و اما اصلی ترین دلیل ماندگاری و حرفه ای شدن من در این رشته ، تشویق اطرافیانم بود.
من کلا با آشپزخانه بیگانه بودم ، تا دلتون بخواد چرمنگ و بی دست و پا😁😁
بی دست و پا در امر آشپزی و قنادی
اما یک ابر قدرت در حل مسائل ریاضی و فیزیک😎😎😎
خانواده ذوق میزدن ، وقتی میدیدن زهرایی که تا دیروز چایی دم کردن بلد نبود ، حالا داره کیک و شیرینی میسازه همچین و همچون😎😎😎
منم با شادی اونا شاد میشدم و انرژی میگرفتم و با قدرت ادامه میدادم💪💪
تشویق کردن رو جدی بگیرین ، اگر کسی شما رو تشویق نمیکنه ، شما دیگران رو تشویق کنین ، این انرژی مثبت دور دنیا میچرخه و به خودتون برمیگرده 💪💪💪💪
و همین طور که در اسکرین شات بالا مشاهده میکنین ، من همچنان یک ساعت جلوتر از همه دارم زندگی میکنم😁😁😁
گوشی همه درست شد ، الا من
فک کنم میخواد یکسال متفاوت برای من بسازه😅😅😅