رفقا به حرمت ایام شهادت امام علی ع ، کرکره ی کانالو میکشم پایین و امشب و فردا هیچ فعالیتی نخواهم داشت.
البته که بر حسب وظیفه در گروههای رفع اشکال کلاسها ، هم در ایتا و هم در تلگرام در خدمتتون خواهم بود. 🙏🙏🙏
خیلی دوستتون دارم و ازتون میخوام که برام دعا کنین خدا بهم قوت و توانایی و لیاقت بده که بتونم در خدمت بنده هاش باشم.
😘😘😘😘
🙏🙏🙏🙏
چقدر خوبه که از آموزشها برای نذریهاتون استفاده میکنین☺️☺️☺️
حتی مورد داشتیم با آموزش فلافل نذری دادن☺️☺️☺️
و چقدر مهربونین که برام عکس میفرستین😘😘😘
بچه های کلاس زولبیا بامیه ، عزیزانی که سفارش میگیرین
بعد ماه مبارک استپ کنین
دو ماه که گذشت
یک بنر تبلیغاتی بفرستین تو گروهها و کانالها تون ☺️☺️☺️
جواب میده 😉😉