eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
الان دلم مشکوفی و شله زرد میخواد. یه نفر قبول زحمت کنه لطفا😁😁 شاید بگین عع ، استاد زشته ، پاشو درست کن خب نمی‌خوام درست کنم😐😐 الان دلم لقمه ی حاضر و آماده میخواد😎😎 تنبل هم خودتونین☺️☺️🙃🙃 لقمه ی حاضر و آماده خیلی بده بچه ها ، مانع رشد و پیشرفته ، هیچ وقت از هیچ کس چنین لقمه ای رو طلب نکنین👌👌 ولی سالی یکبار می‌تونه جذاب باشه الان اون سالی یکبار منه🤪🤪
بچه ها من نتونستم فیلم کیک هل و گلاب رو براتون بذارم داخل کانال با این وجود ، بچه ها فقط با رسپی کلی عکس فرستادن برام☺️☺️☺️ اگر بقیه ی فیلم هایی که گذاشتم رو دیده باشین ، فقط با رسپی از پسش برمیاین💪💪💪💪
بچه ها اگر اینستا دارین ،برین تو پیجم فیلمشو ببینین. زهرای سه ساله ی درونم با رسم شکل براتون آدرس پیج و محل قرار گیری پست رو توضیح داده☺️☺️☺️
بفرمایید این هم یک نمونه از نظر دوستان در مورد کیک هل و گلاب☺️☺️☺️ از نظر من طعم این کیک با کیک باقلوا برابری میکنه💪💪💪
Hello my friend's مژده به هنرجو های کارمند منتظر برگزاری کلاسهای دکور کیک در فرهنگسرا در شیفت عصر باشین☺️☺️ به زودی بنر ثبت نام رو ، به همراه تمام جزئیات میذارم براتون☺️☺️
بچه ها من سه تا کانال در ایتا دارم. اگر دوست دارین در هر سه کانال عضو بشین کانال معرفی پکیج های مجازی ( فقط همون چند تایی که منتقل کردم ایتا) @violetsugar کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال نمونه کار هنرجو ها @violetsugarrr آی دی ادمین @violetsugar_admin1 آی دی خودم @zahrakheirabadi1395
سلام سلام سلام به روی ماهتون آقا الان یه نفر ، پی وی یک پیام برام فرستادن که شیطنتم گل کرد 😁😁😁😁 بیاین پیامشونو برای شما هم بذارم و بعدش یه سوال دارم ، دوست داشتین جواب بدین😉😉😉
🌼در آخرین یکشنبه ماه مبارک رمضان 💖ازخدابراتون 🌼روزي مريم , قصرآسيه, تقواي حسين, 💖قلب خديجه, دوستي فاطمه, جمال يوسف, 🌼ثروت قارون , حكمت لقمان , ملك سليمان, 💖صبرايوب , عدالت علي , حياي زينب, 🌼عمر نوح وفاى ابالفضل 💖و محبت اهل بيت رسول الله (ص) را خواهانم 🙏
اگر این منو رو بذارن جلوتون و بگن فقط یه دونه رو انتخاب کن ، کدومشو انتخاب میکنی؟؟😉😉😉 @zahrakheirabadi1395 بهم بگو تا منم انتخابمو بهت بگم😁😁😁
گزینه ی همه ی موارد نداریم ها فقطططططططط یه دونه
مردم از خنده 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 خیلی باحالین😂😂😂😂😂
نود و چهار درصد همینو گفتین. خوش حال به حال اهل بیت که اینهمه طرفدار دارن🙏🙏🙏 و خوش به حال شما که دلهاتون اینهمه آماده اس👌👌 پنج درصد گفته بودین حیای زینب منم چون میدونستم حضرت سلیمان خیلی مظلوم و تنهاست و کلا دفاع از مظلوم تو مرام زهراست ملک سلیمان رو انتخاب کردم😂😂😂😂