eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
جوش شیرین آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید جوش شیرین چه نقشی در کیک ایفا می‌کنه ؟؟ ۱) نقش هوا دهنده داره و سبب ایجاد پف در کیک میشه ۲) باعث آزاد شدن طعم میوه در کیک هایی مثل هویج و سیب و سایر کیک های میوه ای میشه ۳) باعث آزاد شدن عطر و طعم کاکائو در کیک میشه @violetsugarr ✅ اگر دقت کرده باشین ، بیشتر کیک های شکلاتی ، در ترکیب مواد اولیه جوش شیرین دارن👌👌 و سوال همیشگی و پرتکرار هنرجو ها نمیشه جوش شیرین رو حذف کنم؟ جوش شیرین جایگزین نداره؟ و پاسخ من ، خیر قابل حذف نیست☺️☺️☺️ @violetsugarr آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید شاید بارها و بارها شنیده باشین که ، میشه جوش شیرین رو حذف کرد و به جاش دو برابر بکینگ پودر ریخت خب آره ، میشه این کار رو کرد اما.... باید ببینیم شما دلیلتون از انجام این کار چیه؟ اگر وسط کارین و یه هو میبینین عع ، جوش شیرین ندارین ، خب اشکالی نداره ، به کارتون ادامه بدین و به جای اون مقدار جوش شیرینی که در دستور هست ، دو برابر بکینگ پودر بریزین. اما ، اگر میخواین جوش شیرین رو حذف کنین که محصول سالم تری داشته باشین ، باید خدمتتون عرض کنم که سخت در اشتباهین☺️☺️ چرا؟؟ خوبه که بدونین ، داخل ترکیبات بکینگ پودر مقداری جوش شیرین وجود داره وقتی شما میاین جوش شیرین رو حذف میکنین و به جاش دو برابر بکینگ میزنین ، از اونجایی که اون بکینگ خودش حاوی درصدی جوش شیرین هست ، عملا میشه گفت قدم خاصی در زمینه ی حفظ سلامت محصول برنداشتین☺️☺️☺️ خب چه کاریه؟؟ خود جوش شیرین رو بزنین دیگه🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀ آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
هیچ فکرشو میکردین ، شکوفه ی وانیل ، اینهمه زیبا باشه😍😍😍 بلهههههه ، به همین قشنگی و خوش عطری👌👌👌 ما از وانیل برای از بین بردن بوی زحم زرده استفاده میکنیم ، وانیل هم به صورت پودری و هم به صورت مایع در بازار موجوده. @violetsugarr آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید بچه ها جونم ، به این نکته دقت کنین که ، کیفیت وانیل های مختلف با هم خیلی متفاوت هست ، به همین دلیل برای استفاده از وانیل ، شما خیلی به میزان بیان شده در دستور بها ندین ، ببینین وانیلی که در اختیار دارین چه کیفیتی داره و بسته به این کیفیت ، اونو مورد استفاده قرار بدبن. اما به طور کلی ، اگر یک وانیل نسبتا مرغوب دارین ، مطابق اندازه های زیر ازش استفاده کنین. @violetsugarr اگر خواستین از وانیل پودری استفاده کنین ، به ازاء هر تخم مرغ یک هشتم ق چ وانیل بزنین و اگر خواستین از وانیل مایع استفاده کنین ، به ازاء هر تخم مرغ دو قطره وانیل بزنین. @violetsugarr و کلا به جای وانیل میتونین ، از انواع اسانس استفاده کنین.( اسانس موز ، پرتقال ، لیمو ، و ...) آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
بچه ها جونم من تقریبا مواد اولیه ی پر مصرف رو معرفی کردم و ویژگی و نقش هر کدوم در کیک رو بیان کردم. اگر سوالی در مورد این مطالب و یا سایر مواد اولیه دارین ، حتما ازم بپرسین. @zahrakheirabadi1395 فردا ابزار رو بهتون معرفی میکنم و روز چهارشنبه رسپی یک کیک بی نظیر رو میذارم براتون و دلم میخواد که واسه روز پدر با این کیک بترکونین💪💪💪💪 این قدر خوشمزه ، خوش بافت و پر طرفداره که به راحتی میتونین با همین یک دستور کلی سفارش بگیرین. ☺️☺️☺️☺️☺️ البته برای هنرجوهایی که از سالهای قبل در تلگرام با من همراه بودن و این افتخار رو دارم که اینجا هم در خدمتشون باشم ، تکراری هست اما خب ، یادآوری مجدد اون قطعا خالی از لطف نیست👌👌👌
تفاوت وانیل پودری و شکری در کیفیت اونها و درصد خلوص هست. برای همینه که میگم در مورد وانیل خیلی کار به دستور نداشته باشین و بر اساس کیفیت وانیلی که در اختیار دارین ، اونو مورد استفاده قرار بدین آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
در مورد بهترین برند هم من خودم همیشه از وانیل خرسی استفاده میکنم. این بسته نیم کیلویی هست و من چون مصرفم زیاده ، از همین بسته های نیم کیلویی میخرم. ولی اینو بدونین وانیل اگر زیادی کنار بمونه ، عطرش می‌ره. همین هم بچه ها با سه تا کیفیت مختلف تو بازار موجوده. ظاهر هر سه شبیه همه ، هر سه تا با همین بسته بندی اما ، یک مدل ۹۰ تومان هست یک مدل ۲۵۰ تومان و یک مدل ۵۴۰ تومان من از اون ۹۰ تومانی میخرم و برای هر تخم مرغ یک هشتم ق چ مورد استفاده قرار میدم. https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
خوشحالم که دانش و آگاهیتون در این زمینه داره زیاد میشه☺️☺️☺️☺️ https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
سلام سلام سلام به روی ماهتون امروز کمی زودتر آموزشها رو شروع میکنم ، چون عصر فرهنگسرا کلاس دارم ☺️☺️☺️
عزیزانم عنایت بفرمایید که اگر خواستین مقداری از آرد رو با نشاسته ی ذرت جایگزین کنین ، فقط و فقط در حد ده درصد مجاز هستین و نه بیشتر. نشاسته خاصیت ژل کنندگی داره ، بیشتر از ده درصد وزن آرد ، تو کیک بریزین ، بافت کیکتونو نابود می‌کنه. آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید پاسخ سوال دوم : بله نشاسته ی ذرت و آرد ذرت با هم فرق دارن ، آرد ذرت در قنادی اینقدی کاربرد نداره، اما کاربرد نشاسته ی ذرت زیاده👌👌👌 آرد ذرت زرد رنگ و نشاسته ی ذرت سفید رنگ هست. https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
بریم سراغ معرفی ابزار☺️☺️
من جمله مهمترین و اصلی ترین ابزاری که برای تهیه ی کیک و شیرینی ، به اونها نیاز دارین ( ترازوی دیجیتال ، قاشق های اندازه گیری استاندارد و پیمانه ها ) هستن. دقت کنین که اگر پا در عرصه ی قنادی گذاشتین و حتی سالی یه بار میخواین کیک بپزین ، داشتن پیمانه ها و قاشق ها و ترازو از واجبات هست. https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d اصلا و ابدا دنبال این نباشین که دستوراتی که بر حسب گرم هستن رو به پیمانه تبدیل کنین یا بالعکس. هر دستوری بر حسب گرم بود ، باید از ترازو استفاده کنین و هر دستوری بر حسب پیمانه بود ، باید از پیمانه ها استفاده کنین. آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید @violetsugarr انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
ارزان ترین ترازوی دیجیتال موجود در بازار ایشون هستن. به نسبت قیمتش کیفیت بسیار خوبی داره . @violetsugarr این ترازو سه تا دکمه داره: ۱) دکمه ی on/off که برای روشن و خاموش کردن هست. ۲) دکمه ی mode که برای تنظیم ترازو بر حسب گرم و اوز هست ، دقت کنین که واحد اندازه گیری ما گرم هست و ما کاری به اوز نداریم . برای اولین بار که میخواین با ترازو کار کنین ، حتما دقت کنین رو حالت گرم باشه ، اگر رو حالت اوز بود یکبار دکمه ی mode رو بزنین ، می‌ره رو گرم . ۳) دکمه ی tare که برای صفر کردن وزن ظرف هست. https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️