این پیامو الان در اون یکی کانال دیدم
نکته : شله زرد خوب اون شله زردی هست که بعد از گذشت چند روز ، نه ترک بخوره و نه آب بندازه😎😎😎
هر چند که در منزل ایرانی ها به ندرت پیش می آید که شله زرد چند روز کنار بماند😅😅😅😅
ولی حالا ،گفتم که بدونین👌👌👌
پیام های شما☺️☺️☺️
بچه ها جونم تعداد عکس هایی که برای ادمین فرستادین خیلی زیاده ، خیییییییییلی زیاد
قطعا ایشون به تنهایی نمیتونن تا عید فطر تمام عکس ها رو بذارن داخل کانال ،
اما
نگران نباشین☺️☺️
زهرا اگر قولی بهتون بده ، همه جوره پای قولش و حرفش هست
من بهتون قول دادم روز عید فطر قرعه کشی کنم و از بین عزیزانی که از آموزشهای رایگان استفاده کردن و برای ادمینم عکس فرستادن ، به دو نفر به قید قرعه هدیه بدم.
قطعا روز عید فطر قرعه کشی خواهم کرد.
اما ، اگر ادمین جان تا روز عید فرصت نکنن تمام عکس ها رو بذارن ، من ماه آینده دوباره قرعه کشی میکنم ، اینبار بین عکس هایی که از عید فطر به بعد ادمینم تو کانال گذاشته و باز به دو نفر هدیه میدم😅😅😅
فلذا ، صبور باشین و نگران نباشین .
هیچ حقی از شما ضایع نخواهد شد👌👌👌
و عزیزانی که در کلاسهای مجازی شرکت کردین ، اسامی شما از عکس هایی که در گروه رفع اشکال فرستادین لیست میشه.
اگر پی وی من یا ادمین عکس فرستادین ، لطفا اون عکس رو در گروه رفع اشکال فوروارد کنین.
بچه ها من روزانه در ایتا حداقل هشتاد نود تا پیام از هنرجوها دارم.
در نهایت واقعا یادم نمیمونه کی برام عکس فرستاده ، پس لطفا برای اینکه اسمتون از قلم نیفته، عکس ها رو در گروه رفع اشکال بفرستین🙏🙏🙏🙏