این پیامو الان در اون یکی کانال دیدم
نکته : شله زرد خوب اون شله زردی هست که بعد از گذشت چند روز ، نه ترک بخوره و نه آب بندازه😎😎😎
هر چند که در منزل ایرانی ها به ندرت پیش می آید که شله زرد چند روز کنار بماند😅😅😅😅
ولی حالا ،گفتم که بدونین👌👌👌
پیام های شما☺️☺️☺️
بچه ها جونم تعداد عکس هایی که برای ادمین فرستادین خیلی زیاده ، خیییییییییلی زیاد
قطعا ایشون به تنهایی نمیتونن تا عید فطر تمام عکس ها رو بذارن داخل کانال ،
اما
نگران نباشین☺️☺️
زهرا اگر قولی بهتون بده ، همه جوره پای قولش و حرفش هست
من بهتون قول دادم روز عید فطر قرعه کشی کنم و از بین عزیزانی که از آموزشهای رایگان استفاده کردن و برای ادمینم عکس فرستادن ، به دو نفر به قید قرعه هدیه بدم.
قطعا روز عید فطر قرعه کشی خواهم کرد.
اما ، اگر ادمین جان تا روز عید فرصت نکنن تمام عکس ها رو بذارن ، من ماه آینده دوباره قرعه کشی میکنم ، اینبار بین عکس هایی که از عید فطر به بعد ادمینم تو کانال گذاشته و باز به دو نفر هدیه میدم😅😅😅
فلذا ، صبور باشین و نگران نباشین .
هیچ حقی از شما ضایع نخواهد شد👌👌👌
و عزیزانی که در کلاسهای مجازی شرکت کردین ، اسامی شما از عکس هایی که در گروه رفع اشکال فرستادین لیست میشه.
اگر پی وی من یا ادمین عکس فرستادین ، لطفا اون عکس رو در گروه رفع اشکال فوروارد کنین.
بچه ها من روزانه در ایتا حداقل هشتاد نود تا پیام از هنرجوها دارم.
در نهایت واقعا یادم نمیمونه کی برام عکس فرستاده ، پس لطفا برای اینکه اسمتون از قلم نیفته، عکس ها رو در گروه رفع اشکال بفرستین🙏🙏🙏🙏
زهرا گلی از نیمه ی دی ، بهمن و اسفند ماه سال گذشته به شدت مشغول کار بود ، به لطف خدا هر سال برنامه همینه ، بهمن و اسفند پیک کاری منه
و امسال به میمنت و مبارکی ماه رمضان تا بیست فروردین همچنان مشغول کار بودم ، البته که به نسبت بهمن و اسفند حجم کارم کمتر بود ، اما بازم اون وقتی که همه در تعطیلات بودن من مشغول کار بودم 😅😅😅
البته که نمیشه گفت مشغول کار ، بهتره بگم ثانیه به ثانیه در حال تفریح
با سلول سلول بدنم این حدیث امام علی ع رو درک میکنم که میفرمایند (( بزرگترین تفریح کار است👌👌))
با تمام وجودم از خدا این سبک تفریح و خوش گذرانی رو برای همتون طلب میکنم ، با تمااااااااااام وجودم🙏🙏🙏
اینکه سرگرم کاری باشین که واقعا ازش لذت میبرین
به نظرم عناوین شغلی اصلا مهم نیستن ،
دکتر ،مهندس ، معلم ، کارمند ، کارگر ، خونه دار ، خیاط ، نقاش ، ارایشگر ، ....
هر چی
اصلا مهم نیست
مهم احساس لذت و رضایت درونی هست👌👌👌
خلاصه که آقا بعد از حدود سه ماه کار فشرده ، این هفته ، از ابتدای هفته تا امروز فقط خوابیدم😅😅😅😅
یا خواب بودم یا در حال مطالعه
اجازه بدین فردا و پس فردا رو هم بخوابم😁😁😁
بعدش میریم تو کار پکیج بستنی و نوشیدنی💪💪💪
دیگه من به بودن تو خونه های شما عادت دارم😂😂😂😂 تابستون امسال رو هم با کلی بستنی و نوشیدنی جذاب پیشتونم😉😉😉
اولین کتابی که در این چند روز خوندم این بود
کتاب تکنولوژی فکر دکتر آزمندیان
من این کتابو سال ۸۵ خریدم ، یعنی ۱۷ سال پیش😅😅😅
یادمه همون موقع سه چهار بار خوندمش و بعدش هم رفت تو قفسه ی کتابخونه ، تا به الان
این روزها که مجدد این کتابو خوندم ، کلی از مفاهیم کتاب برام تازه و جدید بود ، انگار اولین باری هست که میخونم
و البته که چیز عجیبی نیست ، این خاصیت کتابه
هر بار میخونیش ، یه مفهوم تازه و جدید ازش دریافت میکنی ، حتی اگر برای بار صدم باشه
👌👌👌
این یه دلیل علمی داره بچه ها. کی دلیلشو میدونه😉😉😉
اگر کسی درست بزنه به هدف و اون چیزی که مد نظر من هست رو بگه
میتونه پکیج بستنی و نوشیدنی رو با ۹۰ درصد تخفیف یعنی با مبلغ ۲۵ هزار تومان😂😂😂 دریافت کنه😉😉
البته این هدیه فقط برای یک نفر هست و اگر چند نفر پاسخ صحیح بدن ، بینشون قرعه کشی میکنم
دیگه دارم تبدیل میشم به سلطان قرعه کشی 😂😂😂😂