زهرا گلی از نیمه ی دی ، بهمن و اسفند ماه سال گذشته به شدت مشغول کار بود ، به لطف خدا هر سال برنامه همینه ، بهمن و اسفند پیک کاری منه
و امسال به میمنت و مبارکی ماه رمضان تا بیست فروردین همچنان مشغول کار بودم ، البته که به نسبت بهمن و اسفند حجم کارم کمتر بود ، اما بازم اون وقتی که همه در تعطیلات بودن من مشغول کار بودم 😅😅😅
البته که نمیشه گفت مشغول کار ، بهتره بگم ثانیه به ثانیه در حال تفریح
با سلول سلول بدنم این حدیث امام علی ع رو درک میکنم که میفرمایند (( بزرگترین تفریح کار است👌👌))
با تمام وجودم از خدا این سبک تفریح و خوش گذرانی رو برای همتون طلب میکنم ، با تمااااااااااام وجودم🙏🙏🙏
اینکه سرگرم کاری باشین که واقعا ازش لذت میبرین
به نظرم عناوین شغلی اصلا مهم نیستن ،
دکتر ،مهندس ، معلم ، کارمند ، کارگر ، خونه دار ، خیاط ، نقاش ، ارایشگر ، ....
هر چی
اصلا مهم نیست
مهم احساس لذت و رضایت درونی هست👌👌👌
خلاصه که آقا بعد از حدود سه ماه کار فشرده ، این هفته ، از ابتدای هفته تا امروز فقط خوابیدم😅😅😅😅
یا خواب بودم یا در حال مطالعه
اجازه بدین فردا و پس فردا رو هم بخوابم😁😁😁
بعدش میریم تو کار پکیج بستنی و نوشیدنی💪💪💪
دیگه من به بودن تو خونه های شما عادت دارم😂😂😂😂 تابستون امسال رو هم با کلی بستنی و نوشیدنی جذاب پیشتونم😉😉😉
اولین کتابی که در این چند روز خوندم این بود
کتاب تکنولوژی فکر دکتر آزمندیان
من این کتابو سال ۸۵ خریدم ، یعنی ۱۷ سال پیش😅😅😅
یادمه همون موقع سه چهار بار خوندمش و بعدش هم رفت تو قفسه ی کتابخونه ، تا به الان
این روزها که مجدد این کتابو خوندم ، کلی از مفاهیم کتاب برام تازه و جدید بود ، انگار اولین باری هست که میخونم
و البته که چیز عجیبی نیست ، این خاصیت کتابه
هر بار میخونیش ، یه مفهوم تازه و جدید ازش دریافت میکنی ، حتی اگر برای بار صدم باشه
👌👌👌
این یه دلیل علمی داره بچه ها. کی دلیلشو میدونه😉😉😉
اگر کسی درست بزنه به هدف و اون چیزی که مد نظر من هست رو بگه
میتونه پکیج بستنی و نوشیدنی رو با ۹۰ درصد تخفیف یعنی با مبلغ ۲۵ هزار تومان😂😂😂 دریافت کنه😉😉
البته این هدیه فقط برای یک نفر هست و اگر چند نفر پاسخ صحیح بدن ، بینشون قرعه کشی میکنم
دیگه دارم تبدیل میشم به سلطان قرعه کشی 😂😂😂😂
و دومین کتابی که در دست مطالعه دارم اینه
تازه خریدمش ، به سفارش استادم
تمرینای سختی داره😁😁😁
سخت اما بسیار کارگشا و اساسی
به نظرم خدا خیلی دوسم داشته که چنین آموزش و آگاهی نابی رو برام رقم زده
این کتابو بخرین و بخونین بچه ها
نه نه ، ببخشید
این کتابو بخرید و بجوید👌👌👌
دارم تلاش میکنم تمریناتشو انجام بدم ، امیدوارم خدا بهم قوت و توانایی بده و از پسش بر بیام💪💪💪💪
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
اولین کتابی که در این چند روز خوندم این بود کتاب تکنولوژی فکر دکتر آزمندیان من این کتابو سال ۸۵ خری
از جایزه ی این سوال جا نمونین☺️☺️
جوابشو برام بفرستین
من اینجام👇👇👇
@zahrakheirabadi1395
همش که نباید هدیه هامون در راستای قنادی باشه که😉😉😉
یه کم تنوع لازم و لذت بخشه👌👌👌
چند نکته☺️☺️☺️
۱) بچه ها جونم ، لطفا نپرسین پاسخم درست بود یا نه🙏🙏
۲) ممکنه چند پاسخ صحیح داشته باشیم ، یک پاسخ مد نظر منه، من اونو میخوام
۳) اگر کسی به پاسخ صحیحی که مد نظر من هست اشاره کرد ، اسکرین شات میگیرم و پاسخشو برای همه میذارم
اگر کسی اشاره نکرد ، خودم پاسخ رو نمیگم🙏🙏🙏
۴) اگر هیچ کس پاسخ صحیحی که مد نظر من هست رو نگفت ، بین تمام کسانی که مشارکت کردن قرعه کشی میکنم و به یه نفر این هدیه رو میدم ، دیگه من نیت کنم هدیه بدم ، باید بدم ، ندم از خودم راضی نیستم😁😁
۵) شاید براتون سوال پیش بیاد که چرا تخفیف نود درصد
چرا صد در صد نه؟؟
هنرجو های قدیمی من میدونن که من قبلا عین نقل و نبات هدیه ریخت و پاش میکردم ، اون موقع هم تمام هدایام تخفیف صد درصدی روی پکیج های آموزشیم بود.
صبح از خواب بیدار میشدم ، یه هو یه اتفاقی میفتاد ، به سرم میزد ، میومدم تو گروه چالش میذاشتم و بعدم به برنده ها پکیج آموزشی هدیه میدادم
حتی برای تولد دوستام بهشون پکیج آموزشی هدیه میدادم
یه روزی ، یه جایی ، یه شخصی
منو متوجه این اشتباهم کرد ، من فکر میکردم دارم به هنرجو هام لطف میکنم ، اما اون شخص منو آگاه کرد و فهمیدم ظلمی بالاتر از این از طرف یک معلم در حق هنرجو وجود نداره
بنابراین جنس و نوع هدیه دادنمو عوض کردم☺️☺️☺️☺️
این ده درصدی هم که الان میخوام از شخص برنده دریافت کنم ، فقط برای تسکین خودمو که یه وقت بهش ظلم نکرده باشم🙏🙏🙏
دیگه خودتون شاهد باشین که من چقدر تلاش کردم شما رو به سمت پخت این سوپ هدایت کنم☺️☺️☺️
یادش بخیر سه سال پیش که آموزش این سوپ رو تو تلگرام برای بچه ها گذاشتم ، یه چالش هم همراهش راه انداختم
چقدر سر اون چالش به خودم و به بچه ها خوش گذشت😅😅😅
در نهایت دو نفر برنده داشت☺️☺️
اصلا تعداد برنده ها مهم نبود ، مهم حال و هوای گروه بود
بعضی بچه ها میگفتن ما برای پیدا کردن پاسخ سوال شما ، مجبور شدیم بعد از چند وقت به بزرگتر های فامیل زنگ بزنیم😅😅😅
هنوز آثار اون چالش تو کانال تلگرامم هست ، دوست داشتین برین بخونین و بخندین😅😅😅😅
اندر احوالات مطالعه ی کتاب نیمه ی تاریک وجود
به این جمله رسیدم
این ما نیستیم که در درون دنیا قرار داریم ، بلکه این دنیاست که در درون ما قرار داده شده است
هضم این جمله ، خودش معادل شیش تا لیسانسه😉😉😉