eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
فقط میتونم بگم خدایا شکرت 🙏🙏🙏🙏🙏
به روی چشم من تصمیم داشتم اول خرداد این پکیج رو بیارم ایتا ، به درخواست تعدادی از شما عزیزان ، می‌خوام این کار رو زودتر انجام بدم☺️☺️☺️
زهرا گلی از نیمه ی دی ، بهمن و اسفند ماه سال گذشته به شدت مشغول کار بود ، به لطف خدا هر سال برنامه همینه ، بهمن و اسفند پیک کاری منه و امسال به میمنت و مبارکی ماه رمضان تا بیست فروردین همچنان مشغول کار بودم ، البته که به نسبت بهمن و اسفند حجم کارم کمتر بود ، اما بازم اون وقتی که همه در تعطیلات بودن من مشغول کار بودم 😅😅😅 البته که نمیشه گفت مشغول کار ، بهتره بگم ثانیه به ثانیه در حال تفریح با سلول سلول بدنم این حدیث امام علی ع رو درک میکنم که میفرمایند (( بزرگترین تفریح کار است👌👌)) با تمام وجودم از خدا این سبک تفریح و خوش گذرانی رو برای همتون طلب میکنم ، با تمااااااااااام وجودم🙏🙏🙏 اینکه سرگرم کاری باشین که واقعا ازش لذت می‌برین به نظرم عناوین شغلی اصلا مهم نیستن ، دکتر ،مهندس ، معلم ، کارمند ، کارگر ، خونه دار ، خیاط ، نقاش ، ارایشگر ، .... هر چی اصلا مهم نیست مهم احساس لذت و رضایت درونی هست👌👌👌 خلاصه که آقا بعد از حدود سه ماه کار فشرده ، این هفته ، از ابتدای هفته تا امروز فقط خوابیدم😅😅😅😅 یا خواب بودم یا در حال مطالعه اجازه بدین فردا و پس فردا رو هم بخوابم😁😁😁 بعدش میریم تو کار پکیج بستنی و نوشیدنی💪💪💪 دیگه من به بودن تو خونه های شما عادت دارم😂😂😂😂 تابستون امسال رو هم با کلی بستنی و نوشیدنی جذاب پیشتونم😉😉😉
اولین کتابی که در این چند روز خوندم این بود کتاب تکنولوژی فکر دکتر آزمندیان من این کتابو سال ۸۵ خریدم ، یعنی ۱۷ سال پیش😅😅😅 یادمه همون موقع سه چهار بار خوندمش و بعدش هم رفت تو قفسه ی کتابخونه ، تا به الان این روزها که مجدد این کتابو خوندم ، کلی از مفاهیم کتاب برام تازه و جدید بود ، انگار اولین باری هست که میخونم و البته که چیز عجیبی نیست ، این خاصیت کتابه هر بار میخونیش ، یه مفهوم تازه و جدید ازش دریافت میکنی ، حتی اگر برای بار صدم باشه 👌👌👌 این یه دلیل علمی داره بچه ها. کی دلیلشو میدونه😉😉😉 اگر کسی درست بزنه به هدف و اون چیزی که مد نظر من هست رو بگه می‌تونه پکیج بستنی و نوشیدنی رو با ۹۰ درصد تخفیف یعنی با مبلغ ۲۵ هزار تومان😂😂😂 دریافت کنه😉😉 البته این هدیه فقط برای یک نفر هست و اگر چند نفر پاسخ صحیح بدن ، بینشون قرعه کشی میکنم دیگه دارم تبدیل میشم به سلطان قرعه کشی 😂😂😂😂
و دومین کتابی که در دست مطالعه دارم اینه تازه خریدمش ، به سفارش استادم تمرینای سختی داره😁😁😁 سخت اما بسیار کارگشا و اساسی به نظرم خدا خیلی دوسم داشته که چنین آموزش و آگاهی نابی رو برام رقم زده این کتابو بخرین و بخونین بچه ها نه نه ، ببخشید این کتابو بخرید و بجوید👌👌👌 دارم تلاش میکنم تمریناتشو انجام بدم ، امیدوارم خدا بهم قوت و توانایی بده و از پسش بر بیام💪💪💪💪
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
اولین کتابی که در این چند روز خوندم این بود کتاب تکنولوژی فکر دکتر آزمندیان من این کتابو سال ۸۵ خری
از جایزه ی این سوال جا نمونین☺️☺️ جوابشو برام بفرستین من اینجام👇👇👇 @zahrakheirabadi1395 همش که نباید هدیه هامون در راستای قنادی باشه که😉😉😉 یه کم تنوع لازم و لذت بخشه👌👌👌
کی بیچارتون کرده؟؟ من؟؟؟؟😳😳😳😳 استغفرالله ربی و اتوب الیه🙏🙏🙏 اصلا تا باشه از این بیچارگی ها😅😅😅 این سبک از بی چارگی خودش عین چاره اس😉 هیچ میدونین آشپزی و قنادی نوعی مدیتیشن محسوب میشن☺️☺️☺️ اگر نمیدونستین ، حالا فهمیدین پس ، زین پس ، با عشق و توجه بیشتری کار کنین👌👌👌
چند نکته☺️☺️☺️ ۱) بچه ها جونم ، لطفا نپرسین پاسخم درست بود یا نه🙏🙏 ۲) ممکنه چند پاسخ صحیح داشته باشیم ، یک پاسخ مد نظر منه، من اونو می‌خوام ۳) اگر کسی به پاسخ صحیحی که مد نظر من هست اشاره کرد ، اسکرین شات میگیرم و پاسخشو برای همه میذارم اگر کسی اشاره نکرد ، خودم پاسخ رو نمیگم🙏🙏🙏 ۴) اگر هیچ کس پاسخ صحیحی که مد نظر من هست رو نگفت ، بین تمام کسانی که مشارکت کردن قرعه کشی میکنم و به یه نفر این هدیه رو میدم ، دیگه من نیت کنم هدیه بدم ، باید بدم ، ندم از خودم راضی نیستم😁😁 ۵) شاید براتون سوال پیش بیاد که چرا تخفیف نود درصد چرا صد در صد نه؟؟ هنرجو های قدیمی من میدونن که من قبلا عین نقل و نبات هدیه ریخت و پاش میکردم ، اون موقع هم تمام هدایام تخفیف صد درصدی روی پکیج های آموزشیم بود. صبح از خواب بیدار میشدم ، یه هو یه اتفاقی میفتاد ، به سرم میزد ، میومدم تو گروه چالش میذاشتم و بعدم به برنده ها پکیج آموزشی هدیه میدادم حتی برای تولد دوستام بهشون پکیج آموزشی هدیه میدادم یه روزی ، یه جایی ، یه شخصی منو متوجه این اشتباهم کرد ، من فکر میکردم دارم به هنرجو هام لطف میکنم ، اما اون شخص منو آگاه کرد و فهمیدم ظلمی بالاتر از این از طرف یک معلم در حق هنرجو وجود نداره بنابراین جنس و نوع هدیه دادنمو عوض کردم☺️☺️☺️☺️ این ده درصدی هم که الان می‌خوام از شخص برنده دریافت کنم ، فقط برای تسکین خودمو که یه وقت بهش ظلم نکرده باشم🙏🙏🙏
نظرتون چیه من هدیه رو بدم به ایشون و پرونده ی چالش رو همینجا ببندیم😂😂😂😂😂 یعنی عالی تر از شما ، خودتون هستین😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
هر چی دختر بی هنر تو فامیل دارین ، بسپرین به من😁😁😁😁 از اونجایی که خودم خیییییییییییلی بی هنر بودم ، خیلی خوب بلدم بی هنرها رو هنرمند کنم😉😉😉
دیگه خودتون شاهد باشین که من چقدر تلاش کردم شما رو به سمت پخت این سوپ هدایت کنم☺️☺️☺️ یادش بخیر سه سال پیش که آموزش این سوپ رو تو تلگرام برای بچه ها گذاشتم ، یه چالش هم همراهش راه انداختم چقدر سر اون چالش به خودم و به بچه ها خوش گذشت😅😅😅 در نهایت دو نفر برنده داشت☺️☺️ اصلا تعداد برنده ها مهم نبود ، مهم حال و هوای گروه بود بعضی بچه ها میگفتن ما برای پیدا کردن پاسخ سوال شما ، مجبور شدیم بعد از چند وقت به بزرگتر های فامیل زنگ بزنیم😅😅😅 هنوز آثار اون چالش تو کانال تلگرامم هست ، دوست داشتین برین بخونین و بخندین😅😅😅😅
اندر احوالات مطالعه ی کتاب نیمه ی تاریک وجود به این جمله رسیدم این ما نیستیم که در درون دنیا قرار داریم ، بلکه این دنیاست که در درون ما قرار داده شده است هضم این جمله ، خودش معادل شیش تا لیسانسه😉😉😉