اولین کتابی که در این چند روز خوندم این بود
کتاب تکنولوژی فکر دکتر آزمندیان
من این کتابو سال ۸۵ خریدم ، یعنی ۱۷ سال پیش😅😅😅
یادمه همون موقع سه چهار بار خوندمش و بعدش هم رفت تو قفسه ی کتابخونه ، تا به الان
این روزها که مجدد این کتابو خوندم ، کلی از مفاهیم کتاب برام تازه و جدید بود ، انگار اولین باری هست که میخونم
و البته که چیز عجیبی نیست ، این خاصیت کتابه
هر بار میخونیش ، یه مفهوم تازه و جدید ازش دریافت میکنی ، حتی اگر برای بار صدم باشه
👌👌👌
این یه دلیل علمی داره بچه ها. کی دلیلشو میدونه😉😉😉
اگر کسی درست بزنه به هدف و اون چیزی که مد نظر من هست رو بگه
میتونه پکیج بستنی و نوشیدنی رو با ۹۰ درصد تخفیف یعنی با مبلغ ۲۵ هزار تومان😂😂😂 دریافت کنه😉😉
البته این هدیه فقط برای یک نفر هست و اگر چند نفر پاسخ صحیح بدن ، بینشون قرعه کشی میکنم
دیگه دارم تبدیل میشم به سلطان قرعه کشی 😂😂😂😂
و دومین کتابی که در دست مطالعه دارم اینه
تازه خریدمش ، به سفارش استادم
تمرینای سختی داره😁😁😁
سخت اما بسیار کارگشا و اساسی
به نظرم خدا خیلی دوسم داشته که چنین آموزش و آگاهی نابی رو برام رقم زده
این کتابو بخرین و بخونین بچه ها
نه نه ، ببخشید
این کتابو بخرید و بجوید👌👌👌
دارم تلاش میکنم تمریناتشو انجام بدم ، امیدوارم خدا بهم قوت و توانایی بده و از پسش بر بیام💪💪💪💪
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
اولین کتابی که در این چند روز خوندم این بود کتاب تکنولوژی فکر دکتر آزمندیان من این کتابو سال ۸۵ خری
از جایزه ی این سوال جا نمونین☺️☺️
جوابشو برام بفرستین
من اینجام👇👇👇
@zahrakheirabadi1395
همش که نباید هدیه هامون در راستای قنادی باشه که😉😉😉
یه کم تنوع لازم و لذت بخشه👌👌👌
چند نکته☺️☺️☺️
۱) بچه ها جونم ، لطفا نپرسین پاسخم درست بود یا نه🙏🙏
۲) ممکنه چند پاسخ صحیح داشته باشیم ، یک پاسخ مد نظر منه، من اونو میخوام
۳) اگر کسی به پاسخ صحیحی که مد نظر من هست اشاره کرد ، اسکرین شات میگیرم و پاسخشو برای همه میذارم
اگر کسی اشاره نکرد ، خودم پاسخ رو نمیگم🙏🙏🙏
۴) اگر هیچ کس پاسخ صحیحی که مد نظر من هست رو نگفت ، بین تمام کسانی که مشارکت کردن قرعه کشی میکنم و به یه نفر این هدیه رو میدم ، دیگه من نیت کنم هدیه بدم ، باید بدم ، ندم از خودم راضی نیستم😁😁
۵) شاید براتون سوال پیش بیاد که چرا تخفیف نود درصد
چرا صد در صد نه؟؟
هنرجو های قدیمی من میدونن که من قبلا عین نقل و نبات هدیه ریخت و پاش میکردم ، اون موقع هم تمام هدایام تخفیف صد درصدی روی پکیج های آموزشیم بود.
صبح از خواب بیدار میشدم ، یه هو یه اتفاقی میفتاد ، به سرم میزد ، میومدم تو گروه چالش میذاشتم و بعدم به برنده ها پکیج آموزشی هدیه میدادم
حتی برای تولد دوستام بهشون پکیج آموزشی هدیه میدادم
یه روزی ، یه جایی ، یه شخصی
منو متوجه این اشتباهم کرد ، من فکر میکردم دارم به هنرجو هام لطف میکنم ، اما اون شخص منو آگاه کرد و فهمیدم ظلمی بالاتر از این از طرف یک معلم در حق هنرجو وجود نداره
بنابراین جنس و نوع هدیه دادنمو عوض کردم☺️☺️☺️☺️
این ده درصدی هم که الان میخوام از شخص برنده دریافت کنم ، فقط برای تسکین خودمو که یه وقت بهش ظلم نکرده باشم🙏🙏🙏
دیگه خودتون شاهد باشین که من چقدر تلاش کردم شما رو به سمت پخت این سوپ هدایت کنم☺️☺️☺️
یادش بخیر سه سال پیش که آموزش این سوپ رو تو تلگرام برای بچه ها گذاشتم ، یه چالش هم همراهش راه انداختم
چقدر سر اون چالش به خودم و به بچه ها خوش گذشت😅😅😅
در نهایت دو نفر برنده داشت☺️☺️
اصلا تعداد برنده ها مهم نبود ، مهم حال و هوای گروه بود
بعضی بچه ها میگفتن ما برای پیدا کردن پاسخ سوال شما ، مجبور شدیم بعد از چند وقت به بزرگتر های فامیل زنگ بزنیم😅😅😅
هنوز آثار اون چالش تو کانال تلگرامم هست ، دوست داشتین برین بخونین و بخندین😅😅😅😅
اندر احوالات مطالعه ی کتاب نیمه ی تاریک وجود
به این جمله رسیدم
این ما نیستیم که در درون دنیا قرار داریم ، بلکه این دنیاست که در درون ما قرار داده شده است
هضم این جمله ، خودش معادل شیش تا لیسانسه😉😉😉
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اندر اواسط مطالعه
یه سر میام ایتا، یه سر میرم تلگرام ، یه نیم نگاهی هم به اینستا میندازم و در نهایت خدا رو شکر میکنم که واتساپم قطه😂😂😂😂😂😂
یکی نیست بگه که خوب تو همینجوری مطالعه میکنی که دفه ی بعد چیزای بیشتری میفهمی دیگه🤣🤣🤣
بگذریم از شوخی
این فیلم رو الان در کانال آقای حسین دارابی دیدم ، قسمتی از سفر کربلاشون هست.
فقط خواستم توجه شما رو به روغن های سوخته ی کنار ظرف جلب کنم😁😁
وضعیت کارگاههای قنادی خودمونم بهتر از این نیست🤦♀🤦♀🤦♀
یاد بگیرین ،خودتون درست کنین ، حداقل تمیز که کار میکنین که🤷♀🤷♀🤷♀
ولی خیلی پیام قشنگی بود☺️☺️
اصلا نشان از قیامت داشت😁😁
به بچشونم رحم نمیکردن😂😂😂😂