چند نکته☺️☺️☺️
۱) بچه ها جونم ، لطفا نپرسین پاسخم درست بود یا نه🙏🙏
۲) ممکنه چند پاسخ صحیح داشته باشیم ، یک پاسخ مد نظر منه، من اونو میخوام
۳) اگر کسی به پاسخ صحیحی که مد نظر من هست اشاره کرد ، اسکرین شات میگیرم و پاسخشو برای همه میذارم
اگر کسی اشاره نکرد ، خودم پاسخ رو نمیگم🙏🙏🙏
۴) اگر هیچ کس پاسخ صحیحی که مد نظر من هست رو نگفت ، بین تمام کسانی که مشارکت کردن قرعه کشی میکنم و به یه نفر این هدیه رو میدم ، دیگه من نیت کنم هدیه بدم ، باید بدم ، ندم از خودم راضی نیستم😁😁
۵) شاید براتون سوال پیش بیاد که چرا تخفیف نود درصد
چرا صد در صد نه؟؟
هنرجو های قدیمی من میدونن که من قبلا عین نقل و نبات هدیه ریخت و پاش میکردم ، اون موقع هم تمام هدایام تخفیف صد درصدی روی پکیج های آموزشیم بود.
صبح از خواب بیدار میشدم ، یه هو یه اتفاقی میفتاد ، به سرم میزد ، میومدم تو گروه چالش میذاشتم و بعدم به برنده ها پکیج آموزشی هدیه میدادم
حتی برای تولد دوستام بهشون پکیج آموزشی هدیه میدادم
یه روزی ، یه جایی ، یه شخصی
منو متوجه این اشتباهم کرد ، من فکر میکردم دارم به هنرجو هام لطف میکنم ، اما اون شخص منو آگاه کرد و فهمیدم ظلمی بالاتر از این از طرف یک معلم در حق هنرجو وجود نداره
بنابراین جنس و نوع هدیه دادنمو عوض کردم☺️☺️☺️☺️
این ده درصدی هم که الان میخوام از شخص برنده دریافت کنم ، فقط برای تسکین خودمو که یه وقت بهش ظلم نکرده باشم🙏🙏🙏
دیگه خودتون شاهد باشین که من چقدر تلاش کردم شما رو به سمت پخت این سوپ هدایت کنم☺️☺️☺️
یادش بخیر سه سال پیش که آموزش این سوپ رو تو تلگرام برای بچه ها گذاشتم ، یه چالش هم همراهش راه انداختم
چقدر سر اون چالش به خودم و به بچه ها خوش گذشت😅😅😅
در نهایت دو نفر برنده داشت☺️☺️
اصلا تعداد برنده ها مهم نبود ، مهم حال و هوای گروه بود
بعضی بچه ها میگفتن ما برای پیدا کردن پاسخ سوال شما ، مجبور شدیم بعد از چند وقت به بزرگتر های فامیل زنگ بزنیم😅😅😅
هنوز آثار اون چالش تو کانال تلگرامم هست ، دوست داشتین برین بخونین و بخندین😅😅😅😅
اندر احوالات مطالعه ی کتاب نیمه ی تاریک وجود
به این جمله رسیدم
این ما نیستیم که در درون دنیا قرار داریم ، بلکه این دنیاست که در درون ما قرار داده شده است
هضم این جمله ، خودش معادل شیش تا لیسانسه😉😉😉
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اندر اواسط مطالعه
یه سر میام ایتا، یه سر میرم تلگرام ، یه نیم نگاهی هم به اینستا میندازم و در نهایت خدا رو شکر میکنم که واتساپم قطه😂😂😂😂😂😂
یکی نیست بگه که خوب تو همینجوری مطالعه میکنی که دفه ی بعد چیزای بیشتری میفهمی دیگه🤣🤣🤣
بگذریم از شوخی
این فیلم رو الان در کانال آقای حسین دارابی دیدم ، قسمتی از سفر کربلاشون هست.
فقط خواستم توجه شما رو به روغن های سوخته ی کنار ظرف جلب کنم😁😁
وضعیت کارگاههای قنادی خودمونم بهتر از این نیست🤦♀🤦♀🤦♀
یاد بگیرین ،خودتون درست کنین ، حداقل تمیز که کار میکنین که🤷♀🤷♀🤷♀
ولی خیلی پیام قشنگی بود☺️☺️
اصلا نشان از قیامت داشت😁😁
به بچشونم رحم نمیکردن😂😂😂😂
557.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از اونجایی که هیچکس مسئولیت هوسانه ی استاد را گردن نگرفت😐😐
استاد مجبور شد خودش وارد عمل بشه 💪💪💪