دیگه خودتون شاهد باشین که من چقدر تلاش کردم شما رو به سمت پخت این سوپ هدایت کنم☺️☺️☺️
یادش بخیر سه سال پیش که آموزش این سوپ رو تو تلگرام برای بچه ها گذاشتم ، یه چالش هم همراهش راه انداختم
چقدر سر اون چالش به خودم و به بچه ها خوش گذشت😅😅😅
در نهایت دو نفر برنده داشت☺️☺️
اصلا تعداد برنده ها مهم نبود ، مهم حال و هوای گروه بود
بعضی بچه ها میگفتن ما برای پیدا کردن پاسخ سوال شما ، مجبور شدیم بعد از چند وقت به بزرگتر های فامیل زنگ بزنیم😅😅😅
هنوز آثار اون چالش تو کانال تلگرامم هست ، دوست داشتین برین بخونین و بخندین😅😅😅😅
اندر احوالات مطالعه ی کتاب نیمه ی تاریک وجود
به این جمله رسیدم
این ما نیستیم که در درون دنیا قرار داریم ، بلکه این دنیاست که در درون ما قرار داده شده است
هضم این جمله ، خودش معادل شیش تا لیسانسه😉😉😉
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اندر اواسط مطالعه
یه سر میام ایتا، یه سر میرم تلگرام ، یه نیم نگاهی هم به اینستا میندازم و در نهایت خدا رو شکر میکنم که واتساپم قطه😂😂😂😂😂😂
یکی نیست بگه که خوب تو همینجوری مطالعه میکنی که دفه ی بعد چیزای بیشتری میفهمی دیگه🤣🤣🤣
بگذریم از شوخی
این فیلم رو الان در کانال آقای حسین دارابی دیدم ، قسمتی از سفر کربلاشون هست.
فقط خواستم توجه شما رو به روغن های سوخته ی کنار ظرف جلب کنم😁😁
وضعیت کارگاههای قنادی خودمونم بهتر از این نیست🤦♀🤦♀🤦♀
یاد بگیرین ،خودتون درست کنین ، حداقل تمیز که کار میکنین که🤷♀🤷♀🤷♀
ولی خیلی پیام قشنگی بود☺️☺️
اصلا نشان از قیامت داشت😁😁
به بچشونم رحم نمیکردن😂😂😂😂
557.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از اونجایی که هیچکس مسئولیت هوسانه ی استاد را گردن نگرفت😐😐
استاد مجبور شد خودش وارد عمل بشه 💪💪💪
من منتظر بودم به عبارت
بالا رفتن فرکانس اشاره کنین ، که هیچ کس نکرد👌👌
بچه ها خیلی ها به زمان اشاره کرده بودین و بیشتر شدن تجربه ی ما
مثلا گفته بودین شما از ۱۷ سال پیش تا الان تجربه هاتون بیشتر شده ، الویت های زندگیتون تغییر کرده و ...
اما این طور نیست
من عادت دارم هر کتابی رو حداقل دو بار و گاهی تا چهار بار پشت سر هم بخونم
و معمولا این چهار بار مطالعه در طول یک ماه اتفاق میفته
و در اون یک ماه ، من نه سنم اینقدی بالا رفته و نه تجربیات زندگیم جهش قابل توجهی داشته
اما باز هم با هر بار مطالعه ی کتاب ، به مطالب جدید تری میرسم 👌👌 و موضوعاتی رو درک میکنم که دفعه ی قبلی اصلا متوجهش نشدم
پس موضوع چیزی فراتر از زمان و تجربه و سن و این چیزهاست👌👌
مسئله چیست؟؟
مسئله اختلاف فرکانس ما با فرکانس اون آموزش هست👌👌
ما از فرکانس اون آموزش دور هستیم و با هر بار مطالعه ی کتاب چند درجه فرکانسمون بالا میره و به فرکانس اصلی کتاب نزدیک میشیم و به همین دلیل هر بار مطالب بیشتری رو درک میکنیم.
البته نه فقط کتاب
هر آموزشی
چه به صورت فیلم ، چه کتاب ،چه تئاتر ، چه پادکست و سایر اشکال آموزش
حالا چند بار یه کتاب رو بخونیم تا به فرکانس اصلی اون کتاب نزدیک بشیم؟؟
من ندانم🤷♀🤷♀🤷♀
شخص به شخص متفاوت هست
ممکنه یه نفر یک بار و یه نفر صد بار
بستگی داره اون شخص تا قبل از اون چه کتابهای دیگری رو در این راستا مطالعه کرده باشه ، یا در معرض چه آموزش های دیگه ای قرار گرفته باشه
👌👌👌