دیگه خودتون شاهد باشین که من چقدر تلاش کردم شما رو به سمت پخت این سوپ هدایت کنم☺️☺️☺️
یادش بخیر سه سال پیش که آموزش این سوپ رو تو تلگرام برای بچه ها گذاشتم ، یه چالش هم همراهش راه انداختم
چقدر سر اون چالش به خودم و به بچه ها خوش گذشت😅😅😅
در نهایت دو نفر برنده داشت☺️☺️
اصلا تعداد برنده ها مهم نبود ، مهم حال و هوای گروه بود
بعضی بچه ها میگفتن ما برای پیدا کردن پاسخ سوال شما ، مجبور شدیم بعد از چند وقت به بزرگتر های فامیل زنگ بزنیم😅😅😅
هنوز آثار اون چالش تو کانال تلگرامم هست ، دوست داشتین برین بخونین و بخندین😅😅😅😅
اندر احوالات مطالعه ی کتاب نیمه ی تاریک وجود
به این جمله رسیدم
این ما نیستیم که در درون دنیا قرار داریم ، بلکه این دنیاست که در درون ما قرار داده شده است
هضم این جمله ، خودش معادل شیش تا لیسانسه😉😉😉
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اندر اواسط مطالعه
یه سر میام ایتا، یه سر میرم تلگرام ، یه نیم نگاهی هم به اینستا میندازم و در نهایت خدا رو شکر میکنم که واتساپم قطه😂😂😂😂😂😂
یکی نیست بگه که خوب تو همینجوری مطالعه میکنی که دفه ی بعد چیزای بیشتری میفهمی دیگه🤣🤣🤣
بگذریم از شوخی
این فیلم رو الان در کانال آقای حسین دارابی دیدم ، قسمتی از سفر کربلاشون هست.
فقط خواستم توجه شما رو به روغن های سوخته ی کنار ظرف جلب کنم😁😁
وضعیت کارگاههای قنادی خودمونم بهتر از این نیست🤦♀🤦♀🤦♀
یاد بگیرین ،خودتون درست کنین ، حداقل تمیز که کار میکنین که🤷♀🤷♀🤷♀
ولی خیلی پیام قشنگی بود☺️☺️
اصلا نشان از قیامت داشت😁😁
به بچشونم رحم نمیکردن😂😂😂😂
557.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از اونجایی که هیچکس مسئولیت هوسانه ی استاد را گردن نگرفت😐😐
استاد مجبور شد خودش وارد عمل بشه 💪💪💪
من منتظر بودم به عبارت
بالا رفتن فرکانس اشاره کنین ، که هیچ کس نکرد👌👌
بچه ها خیلی ها به زمان اشاره کرده بودین و بیشتر شدن تجربه ی ما
مثلا گفته بودین شما از ۱۷ سال پیش تا الان تجربه هاتون بیشتر شده ، الویت های زندگیتون تغییر کرده و ...
اما این طور نیست
من عادت دارم هر کتابی رو حداقل دو بار و گاهی تا چهار بار پشت سر هم بخونم
و معمولا این چهار بار مطالعه در طول یک ماه اتفاق میفته
و در اون یک ماه ، من نه سنم اینقدی بالا رفته و نه تجربیات زندگیم جهش قابل توجهی داشته
اما باز هم با هر بار مطالعه ی کتاب ، به مطالب جدید تری میرسم 👌👌 و موضوعاتی رو درک میکنم که دفعه ی قبلی اصلا متوجهش نشدم
پس موضوع چیزی فراتر از زمان و تجربه و سن و این چیزهاست👌👌
مسئله چیست؟؟
مسئله اختلاف فرکانس ما با فرکانس اون آموزش هست👌👌
ما از فرکانس اون آموزش دور هستیم و با هر بار مطالعه ی کتاب چند درجه فرکانسمون بالا میره و به فرکانس اصلی کتاب نزدیک میشیم و به همین دلیل هر بار مطالب بیشتری رو درک میکنیم.
البته نه فقط کتاب
هر آموزشی
چه به صورت فیلم ، چه کتاب ،چه تئاتر ، چه پادکست و سایر اشکال آموزش
حالا چند بار یه کتاب رو بخونیم تا به فرکانس اصلی اون کتاب نزدیک بشیم؟؟
من ندانم🤷♀🤷♀🤷♀
شخص به شخص متفاوت هست
ممکنه یه نفر یک بار و یه نفر صد بار
بستگی داره اون شخص تا قبل از اون چه کتابهای دیگری رو در این راستا مطالعه کرده باشه ، یا در معرض چه آموزش های دیگه ای قرار گرفته باشه
👌👌👌
و اما این موضوع در مورد کتاب های درسی هم صادقه
مامانای قشنگی که فرزندتونو با دوستش مقایسه میکنین و میگین
مگه معلم تو و دوستت یکی نیست ؟
پس چرا اون یاد گرفته تو نه
مگه دوتایی تایم آموزیشیتون یکی نبود ؟
پس چرا اون یاد گرفته تو نه
مگه کتاب درسی هر دو در یک سطح نیست؟
پس چرا اون یاد گرفته تو نه
آهان ، فهمیدم
تو سر به هوایی
تو خنگی
تو به درس علاقه نداری
تو حواست پیش اسباب بازی هاته
تو ....
تو.....
تو.....
وایستا مادر جان
وایستاااااااااااااااااا
به کجا چنین شتابان؟؟؟؟؟
اینقدر نکوب اون طفلک رو😁😁😁
اختلاف سطح فرکانس فرزند شما با اون آموزش ، با اختلاف سطح فرکانس دوستش با اون آموزش
متفاوته
همین🤷♀🤷♀🤷♀
اینقدر برچسب های تحقیر کننده بهش نزن
به جاش ، تشویقش کن تا تلاش کنه ، تنها راهی که میتونه به اون فرکانس نزدیکش کنه فقط تلاش هست ، و لا غیر🤷♀🤷♀
اگر تلاش کنه به اون فرکانس نزدیک و نزدیک تر میشه و اما اگر تحقیرش کنین از اون فرکانس دور و دورتر میشه.
و البته تنها در صورتی تشویق های شما تاثیر داره که فرزندتون به اون درس علاقه داشته باشه.
اگر علاقه نداشت ، بازم اذیتش نکنین
نمره ی ده هم به اندازه ی بیست قشنگه😉😉😉
اینو زهرایی داره میگه که ۹۵ درصد نمره هاش همیشه بیست بود ، خب که چی مثلا😁😁🤷♀🤷♀
شاید استعداد فرزند شما در چیز دیگری است و یقین بدونین اونجا فرکانسش بالاست و زود نتیجه میگیره
پس به اون سمت هدایتش کنین👌👌
خلاصه که
بیش از این ادامه نمیدم ،چون این موضوع در راستای فعالیت اصلی این کانال نیست.
امیدوارم تا همینجاش هم براتون مفید بوده باشه و حوصلتون سر نرفته باشه😉😉😉