چرا هرچی پسر خوب و با اخلاق و با شعوره
گیر بقیه میاد، هرچی استاکر و روانیه گیر من!!
من اصلا حتی یه درصد هم برام مهم نیست که اکثرا نفر اولی باشم که تکست میده یا فلان و بیسار ، من فقط میترسم اونی باشم که مزاحمه ، اونی باشم که آدمها رو کلافه میکنه ، همین
هدایت شده از 𝐸𝒸𝒸𝑒𝒹𝑒𝓃𝓉𝑒𝓈𝒾𝒶𝓈𝓉
جوابای کوتاه در برابر پیامای طولانی حقیقتا ذوقمو برای ادامه مکالمه کور میکنه.
اولین روزی که دیدمش؛
فکرش رو هم نمیکردم که قراره یه روزی
انقدر سخت تاوان اولین روز دیدنش رو پس بدم:)
از اینکه منو نخواستی ناراحت نیستم
از این ناراحتم که طوری رفتار کردی که منو میخوای و بعد رفتی.
وقتی میتونه سیگار بکشه با اینکه میدونه ریه هاش نابود میشن، پس چرا نتونه یکی رو دوست داشته باشه با اینکه میدونه هیچ شانسی باهاش نداره:)